Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa lancera w warunkach w warunkach polowych-miejskich
Autor Wiadomość
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
  Wysłany: 19-03-2007, 14:55   Naprawa lancera w warunkach w warunkach polowych-miejskich

Wszystko zaczęło sie niewinnie -- czyli kurs Oświęcim- Warszawa - Oświęcim 2x300km
U mnie trochę mgły o 6.00 szron :badgrin: trasa Katowice - Warszawa już bez mgły średni ruch aby nie kluczyć lewym pasem w koleinach i dziurach szybkość ok 100 - 140 km /h
Lancer C12V kombi 1990 r 4g15v8 - Niebieski Przypływ- przebieg ok 132 tys km
Zaczęło sie w Częstochowie przy ostatnich światłach tak ok 100km/h coś odpadło ale ze po teście sterowności stwierdziłem
--Może to nie moje bo obok tez pędzili inni :axe: w końcu hamulce są silnik się kręci nic nie klekocze nadmiernie :lol: jeden wielki huk pod kołami bo trasa jaka jest każdy wie...... :rolleyes:
I tak pomykaliśmy sobie wyprzedzając inne podlejsze marki
Szczęście było wielkie bo tak towar w Warszawie przygotowany , kolo Bartek omówiony na spotkanko tyż w Warsiawce.......
Dopiero za Rawa Maz. ok 9.00 prawo Marfiego :butthead: dało o sobie znać........
Poczułem lekkie szarpniecie na luku przed Mszczonowem huk i coś większego odleciało a ze po prawej to
cus poleciało spokojnie stanąłem na prawym poboczu - ale silnik już był cichutki :ANAL: :axe: :butthead:
Wysiadłem rozwlekłem trójkąt założyłem kamizelek odblaskowa bluźniąc pod nosem policzyłem kola
cztery były na swoim miejscu otwarłem pokrywę komory i zamarłem brakowało :rolleyes: szajby dolnej od paska rowkowego i kolko przenoszące napęd z wału na rozrząd --- :axe: odleciało w sina dal zabierając pasek wielorowkowy :oops:

Edit tomusn: poprawiłem trochę błędów, choć muszę przyznać że takie posty dodają kolorytu temu forum

[ Dodano: 19-03-2007, 15:10 ]
na szczęście wykryłem po drugiej stronie trasy Stacje Orlenu gdzie udałem sie w celu łyknięcia kawki
auto stało na poboczu bezpieczne i stygło a ja sie gotowałem.........
Okazało sie ze najbliższy warsztat to trzy kilosy w stronę Katowic albo 7 w stronę Warsiawki a zasięg dla Ery GSM na stacji praktycznie zero .......
Z narażeniem życia przeczłapałem przez dwupasmówkę klucząc po rowach odnalazłem zgubione kółko i pasek wielorowkowy....... kółko - (a raczej dwa skręcone ze sobą) na wskutek spotkania z asfaltem straciło znaczna część rowków 3 na cztery............ pasek spokojnie odpoczywał w rowie i był cały
śrubka została w Świętym Mieście Częstochowie - śruba której pewnie nie dokręciłem wystarczająco okrutnie.........
Prócz elementów z Lancera wykryłem jeszcze dwie panienki....... :P :P ale po oględzinach z bliska stwierdziłem ze wyglądają gorzej od wcześniej wymienionego kolka nie wspominając o paskach :badgrin: :badgrin:


Jako człowiek czynu przede wszystkim zabrałem sie za ocenę strat - czyli co jest czego niema
Zinwentaryzowałem narzędzia jakie mam a jakie zostały na południu pięknego i juz nie bogatego kraju
(użyłem takiej figury stylistycznej by nie wbić sie w same bluzgi/
Sprawdziłem zasięg Ery -- no i na szczęście przy lądowisku był jako taki
Uknułem hitry plan jazdy -- no przynajmniej na 2 na 1,5 no choćby na 1 garze
I zadzwoniłem do Bartka który z jedynie sobie znanych przyczyn zachował stoicki spokój i wyjaśnił mi żebym walczył i dzwonił -------- czyli wilki mnie nie rozszarpią -pomyślałem, ale co z tymi znudzonymi paniami :badgrin: :badgrin:

[ Dodano: 19-03-2007, 17:13 ]
Towary wzdłuż trasy okazały się mile - bo mi machały
Poznałem ich warunki pracy huk , kurz i jeszcze trąbiące na nie TIRy wiec ani ich urok ani wygląd z bliska mnie nie dziwi........... :P :P taka karma.. :lol:
Miejscowe patrole zbieraczy puszek po piwie złożyły meldunek o braku jakiegokolwiek porzuconego w lesie autka z potrzebną srubką--- Wiec wystrugałem z drewna kolek (no cepelia) i przystąpiłem do montażu kolka, paska rozrzadu i kołkowania --- ale rzeczone kółko uległo nadmiernemu zużyciu od strony otworu .. :oops: pasek spadał silnik nie zaskoczył, W wyniku burzliwej wymiany zdań ja ---Bartek---- osobiste alter ego przystąpiłem do pomiaru luzów zaworowych

[ Dodano: po chwili ;) ]

Luzy jak to luzy czysta dezercja -- ssące ok 1 mm, wylotowe zawory od 0,5 do 0,7mm --- teraz już wiedziałem :shock: czemuś mnie kompresjo opusciła :badgrin:
Kolejna konsultacja doprowadziła mnie do ustalenia zamówienia minimum: kółka uciekinierzy -- muszą być wymienieni ---- :wink: -- już nawet chciałem BuBula wysłać na skrzyżowanie w Świętym Mieście po śrubkę - ale dałem mu święty spokój :mrgreen:
Bartek namierzył dawcę (Tomasz82 - pozdrawiam) w Jankach, bliżej Warszawy ale patrole puszkarzy zaczęły mnie omijać, a już czaiłem sie na ich rowerki :arrow: ale okazało się że dawca może mieć te części dopiero jutro rano,
ale jest litościwy i podał mi namiar na potentata w sprawach części używanych jak go okreslił Bartek po wizycie w jakiejś tam Woli (Wólka Kossowska przyp. tłum. ;) ) przy trasie na Radom. Głos to on miał typowego fachowca .... słychać było ze jak co obieca to i ze swego to klientowi wyda ...... :P
Po przesłuchaniu Bartka ustaliliśmy marszrutę :lol:
1 Biedny Bartek zakończy pobyt w miejscu pracy i poleci swoim Galem (ładna sztuka ale to później)
po części
2 A ja rozpocznę demontaż głowicy - tak bym nie umarł ze zgryzoty tylko działał :badgrin:

[ Dodano: po chwili ;) ]

Spuścilem płyn chłodzący do odnalezionego w rowie bukłaka odkręciłem kolektor wydechowy, oslone rozrządu- dolna, pokrywę zaworów klawiaturę kolektor dolotowy, i rozpocząłem z braku własnej 14 przemarsze na stacje Orlenu w celu nabycia kolejnych kompletów kluczy fajkowych --- i poznałem co to ryz (prasowany chiński produkt udający stal - przyp. tłum.) --- :evil: a była ta 14 potrzebna do odkręcenia śruby (jedna z dwóch) trzymającej tzw sanki z układem wtryskowym i kolektorem dolotowym od korpusu motorka. Po wyłamaniu ostatniego kompletu ze stacji zadzwoniłem do Bartka i usłyszałem że -------- ciągnięcia nie budziet bo Gal ma automat on w pracy itd. ... wiec mu rzekłem ze mam w aucie klucz dynamometryczny (--- i tym go chyba kupiłem) :lol: i ze potrzebny mi jest młotek , 14 nasadka bo wszelkie możliwe wyłamałem (rozpinacz do zaworów) i że odkręcę głowice bo mam imbus nasadkę 8mm
i jeszcze zaworów mi trzeba - pasek mam


[ Dodano: 19-03-2007, 18:07 ]
awaria klawiatury bezprzewodowej zachciało jej sie baterii :badgrin: :badgrin:

[ Dodano: 19-03-2007, 18:28 ]
pasek rozrządu- mam
rolka - mam
uszczelniacze silnika - też mam, uszczelniaczy zaworowych - nie mam...
ubranie robocze mam i to już na sobie, i kamizelkę taka pomarańczowa tez mam --- no suma sumarum jak obiecałem w shut box straszyć tak tez uczyniłem
Tymczasem zapadał zmrok nad trasa E ileś tam, a dziewczynki co by te rusałki przyłaziły sie pozwierzać: ze klientów mało i ze chłopom chyba nie staje.......... co mnie nie dziwiło jak już wcześniej pisałem
Bartek już w tym czasie mknął Galem po części na szrot i co by mnie zapoznać i nawet specjalist czekał na niego z utęsknieniem ....... odebrałem od miejscowych wędrownych poczwar propozycje nocnej dyslokacji :mrgreen: czego by nie mówić te kobitki maja dobre serce --- bo reszta to bez komentaża ..:-X
Oczywiście widząc pełną ciemność pognałem na stacje sie wyszorować, by mnie Bartuś odnalazł schludnego ...
Szukając mnie na trasie oznajmił ze mnie zaciągnie do Warsiawy -- ma miękkie serce chłopisko :badgrin:
na krawacie ...a Gal jako holownik okazał się niezawodny
Podpiąłem sie do jego mocowania i pognaliśmy do Stolicy tzn. on, Gal, Niebieski Przypływ i ja z oczami wpatrzonymi w jego tylne światła i linkę

[ Dodano: 19-03-2007, 18:42 ]
Mało ujrzałem stwierdziłem ze ciasno ze dziury, Bartek zaciągnął mnie do firmy napoił prawdziwą kawą , poznałem jego ojca (bardzo fajny pan) i oświadczył ze dalej pod mostem Poniatowskiego ma mały zakątek - a tam tylko sie będę odganiał od lumpów- poza tym jest tam spokojnie, rano mnie odbierze z dowolnego punktu, bo spania mi nie zapewni, przytaska klucze i pojedziemy na zakupy ... a potem zaciągnie do kącika. :p Na koniec zawiózł na hotel w jednym było jedynie drogo ale miejsc nie było po kluczeniu trafiliśmy do Gościńca Mazowsze- Hotel Robotniczy okazał sie tani i w miarę czysty, na Bródnie ale co najważniejsze nic mnie w nocy nie zjadło, można sie było umyć itd a nawet cicho było. Zamówiłem TelePize - ale odradzam,
dwie w cenie jednej a kosztuje jak trzy, co do smaku dobrze ze byłem głodny.

[ Dodano: 19-03-2007, 18:55 ]
Rano mnie Bartek zgarnął z ulicy i pomknęliśmy przez miasto tzn. tak nie do końca, korki jakich dawno nie było, a u mnie na wsi to wogóle . Zaliczyliśmy Warte i w końcu trafiliśmy do swojsko brzmiącej firmy Hipol
gdzie kupiłem komplet zaworów, uszczelek i uszczelniacz zaworowe. Potem do Bartka Firmy i pod most.
Pierwszy raz wylądowałem pod mostem - ale stwierdziłem ze warunki do pracy idealne - otrzymałem niezbędne wsparcie w postaci kluczy, benzyny ekstrakcyjnej.

Po drodze ze stanowiska pracy do stanowiska konsultacyjnego - odkryłem Kuchnię Arabską gdzie sie żywiłem do końca Falafelami - takie wegetariańskie placki z warzywami surowymi, sosami, w picie (bulka z cienkiego ciasta). U Bartka pochłaniałem duże porcje mocnej kawy po polsku. Poznałem nawet kolegę Bartka który lubi Fordy- tyż dziwactwo. Oczywiście wyszpiegowałem kącik gdzie następuje reanimacja ECU i stwierdziłem ze koleś Bartek ma podobne podejście do porzadków i jest tak jak ja grzebak czyli lubi wszelkie wyzwania.
Wymontowałem w końcu głowicę: splanowałem he, he, papierem ściernym korpus i gore umyłem benzyna i nafta przepłukałem cylindry.
Z powodu cieżkich warunków terenowych przy demontażu zaworów metoda Romla zmodernizowałem ją o element cienkiej rękawiczki zakładanej na zawór i w wyniku działania młotka nie musiałem przeszukiwać całej okolicy mostu tylko zamki zawsze ladowały w rękawiczce - duma moja nie zna granic :badgrin:
Docieranie zaworów dało w kość bo robiłem to na krawężniku i w 4g15 zawory od strony komory nie maja
nacięć ale dla chcącego nic trudnego - używałem pasty w trzech gradacjach tzn 0, 1, 2, kombinerek i osobistych palcy - udało sie wypracować przylgi na szerokości 2/3 ...radość :lol:
Oczywiście założyłem nowe uszczelniacze zaworowe sprawdziłem luzy zaworów w prowadnicach - były ok
Pod koniec dniówki pomoc przyszła od Wisły - czyli Bartek i pomogł - dociągnął głowice, kolektory
i ..... katastrofa wcięło śruby na pokrywę zaworową na osłonę rozrządu było już szaro ......
Gal zaciągnął Lancerka pod firmę - minął czwartek ale nie do końca Bartek mnie jeszcze wywiózł do Castoramy po śrubki - sam pomknął dalej do klienta.
Ale bylem zajechany po całym dniu krążyłem po centrum handlowym jak..... taryfa mnie zawiozła do hotelu (zapewniając zwiedzanie Pragi ;) ). A klient na mnie czekał z towarem. :roll:
W piątek rano Bartek mnie zgarnął z ulicy o 7.40, zaciągnęliśmy Niebieski Przypływ pod most wypiliśmy kawę i znalazłem moje śrubki - były w starej skarpecie.
Wyszarpałem uszczelnienie silnika i rozrządu zamontowałem nowe
Wymieniłem olej na gtx Castrola i nalałem nowe Petrygo. Pojawił się Bartek, wyregulowaliśmy naciąg paska rozrządu, dokręciliśmy dolną osłonę i wspólnymi siłami dokręciliśmy śrubę (przyczynę całej historii ;) ) na wale trzymającą nowe kołka na wale silnika pasek alternator ustawiliśmy zapłon na oko, okazał sie dość opóźniony ale silnik chodził - wróciła kompresja :badgrin: :badgrin:

[ Dodano: po chwili ;) ]

Pomknąłem pierw na kawę i falafela do Bartka
Był tylko jeden szkopuł pasek rozrządu zsunął się jakieś 4 mm z kółka rozrządu.
Bartek w swej dobroci umówił się ze mną na wieczór, do domu na regulacje zapłonu. Już moglem wiec mknąłem jak wiatr na Trochomin po towar - :mrgreen: do klienta . Zeszło mi długo, załadowalem 800kg łożysk i niemogąc przekroczyć 80km/h dopadłem do Bartka. (Nie obyło się oczywiście bez niezaplanowanego wyjazdu na Wschodnią, na pociąg z gratami dla mnie /to piszę ja - Bartek ;) ))
Po pełnej analizie zapłonu (wraz z opracowaniem techniki wkładania aparatu) i obserwacji paska zapadła decyzja o demontażu górnej osłony rozrządu (demolującej zsuwający się pasek) i metoda
warsztatową ustawiliśmy zapłon na 6 stopni.
Była już 00.30 podziękowałem Bartkowi, pomknąłem na Katowice a konkretnie do Czeladzi zrzucić towar.
Pierwsze 60km pokonałem b czujnie tzn tak do 100km/h Nic nie wyło silniczek jak żyleta, dziurawa prawa strona trasy zmusiła mnie do szybszej jazdy - gdyby nie krótkie włosy mógłbym pisać ze wiatr mi je rozwiewał dalej już mknąłem ok. 120 km/h tak do 4000rpm na 5 biegu.
Do Czeladzi zajechałem na 3.30 po 280 km spaliłem chyba paczkę fajek i 8l/100km przewiozłem ok 800kg łożysk.
Rzuciłem sie do wyra jeszcze wysłałem sms do Bartka ze OK, dwa łyki piwa i spałem u starych w domu
rano rozładunek i tak ok 14.00 skok na wieś do domu 60 km


Reasumując:
1 Dzięki determinacji przy pracy: żaden lump sie nie przywlókł, żaden patrol policji nie przeszkadzał, straż miejska tez ominęła mnie dużym lukiem.
2 Po awarii najbardziej brakuje pomocy z zewnątrz a dokładniej: środka transportu, rozpoznania terenu i garści narzędzi - to wszystko zapewnił mi Bartek
3 Nasz Assistance ma sens
Bartek wielkie dzięki, bez twojej pomocy pewnie bym jeszcze polował na rowerek zbieracza puszek :badgrin: :badgrin:

[ Dodano: po chwili ;) ]

Na koniec odrobina ekonomi - tak dla porządku plusy minusy:
+ poznałem Bartka i to od tej najlepszej strony
+ poradziłem sobie / z pomocą Bartka
+ auto ma nowe zawory nowy rozrząd i uszczelnienie silnika
+ dużo sie nauczyłem
+ bardzo dużo satysfakcji
minusy:
- koszty:
pierwszy dzien
petrygo: 30,-
prasowany ryz czyli komplety kluczy z orlenu: 34,-
czesci: 200,-
drugi dzien:
uszczelki pod kolektor wylotowy, wlotowy, komplet zaworów (ssące i wydechowe), uszczelniacze zaworowe: 350,-
benzyna ekstrakcyjna, nafta: 15,-
hotel: 2x42= 84,-
śrubki nasadki Castorama: 75,-
żarcie
telepizza: 40,-
falafele: 30,-
carefour: 35,-
wodka: 20,- (tzw. zapłata przelewem)
żarcie na drogę nocna: 30,-
Paliwa nie licze
Razem:
943 zl w tym czesci 595 /+34 prasowany ryz/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
Ostatnio zmieniony przez Bartek 20-03-2007, 13:28, w całości zmieniany 12 razy  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-03-2007, 17:32   

Człowieku jesteś niemożliwy. Lubiłbym czytać Twoje historie gdybyś używał znaków interpunkcyjnych tam gdzie trzeba itd. Nie chciałem być wredny, to moje (pewnie nie tylko moje) spostrzeżenie.
Poza tym historia ciekawa i to bardzo. A co się naśmiałem:
wojmi1 napisał/a:
Prócz elementów z Lancera wykryłem jeszcze dwie panienki....... ale po oględzinach z bliska stwierdziłem ze wyglądają gorzej od wcześniej wymienionego kolka nie wspominając o paskach
:mrgreen:
I mam wrażenie, że nie dokończyłeś swojego postu. Czekam na ciąg dalszy.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-03-2007, 17:37   

Hugo, spoko - próbuję panować nad tekstem Wojtka - dysleksja nie wybiera ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2007, 19:03   

Wojmi ale żyjesz? I Niebieski przypływ też? Chłopie weź sprzedaj te wszystkie auta i kup se jedno a porządne :wink:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-03-2007, 19:20   

Historia jak w trillerze Hickok'a - ciekawe co było dalej...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Ficu865
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2007, 19:53   

Jesteś niesamowity!!! :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

Powiem też że jesteś ginącym gatunkiem. Dawniej ludzie naprawiali auta w trasie a teraz co? Komórka i telefon do link4 albo innego dziadostwa po lawetę.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 19-03-2007, 20:11   

Cytat:
Wojmi ale żyjesz? I Niebieski przypływ też? Chłopie weź sprzedaj te wszystkie auta i kup se jedno a porządne


I tak bez satysfakcji miałbym żyć?
Ficu ja ci ta głowicę dociągnę he he
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
Ostatnio zmieniony przez Bartek 20-03-2007, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-03-2007, 20:22   

Przypomniały mi się czasy gdy człek w trasie do/z Słonecznego Brzegu, Neseberu czy innych kurortów demoludów naprawiał maluszka, syrenkę i inne wynalazki PRL-u i aż mi się łezka w oku zakręciła... Moje uszanowanie wojmi1. Czapki z głów panie i panowie. A za pomoc Bartka to mu powinieneś co najmniej kliknąć ,,pomógł'' :)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 19-03-2007, 20:40   

saphire napisał/a:
A za pomoc Bartka to mu powinieneś co najmniej kliknąć ,,pomógł'' :)

kliknolem a czapki z glow przed Bartkiem
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
Ostatnio zmieniony przez Bartek 20-03-2007, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 19-03-2007, 21:30   

Szacuneczek, za umiejętność naprawy w takich warunkach i też za to rozpisanie sie :D
_________________

 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-03-2007, 09:17   

RESPECT :finga: :finga: :finga:
naprawdę człek starej dobrej daty, uszanowania za determinację, i dla Bartka za pomoc wielkie dzienks w imieniu Wojmiego. :D
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 09:41   

A ja myślałem, że rozbieranie aparatu zapłonowego 200km od domu to jest wyczyn. Wojmi jesteś wielki.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-03-2007, 13:41   

Ufff - Epopeja wyszła, ale i się działo ;) .

Podziwiam Twój upór i cierpliwość do mnie ;) Wojtku (przecież tak naprawdę wszystko sam zrobiłeś, moja praca ostatnimi czasy nie pozwala na dużo w ciągu dnia), cieszę się, że mogliśmy się poznać.

Mitsumaniakowe Assistance działa i mam nadzieję, że każdy na moim miejscu postąpiłby tak samo (znaczy udzielił Mitsumaniakowi w potrzebie takiej pomocy, jaką jest w stanie zaoferować)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 20-03-2007, 14:06   

NO ja tez jestem pelen podziwu. Musisz bardzo kochac autko ze go nie opusciles :)
A Bartek, widac ze ma dobre serducho... , zapal, wiedze etc.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 20-03-2007, 14:33   

Cytat:
Podziwiam Twój upór i cierpliwość do mnie ;) Wojtku

mowa trawa to ja bylem tym agresorem :lol: co Ci co chwile glowe zawracal - przynajmniej telefonicznie :badgrin: wielkie dzieki za korekte i sklad :oops:
Z niezbednych rzeczy procz narzedzi wymienie tel. komurkowy.
Co do zakresu prac wszystko co niezbedne zostalo zrobione a jak by cos jeszcze trafil szlag np panewki pierscienie to tez bysmy z Bartkiem zrobili pod mostem........ he, he
Reasumujac trzeba sie oprzec w takiej sytuacji sercem o gow... jak mowi warsztatowe przyslowie
a pot i krew poplyna z palcow i miesni
DLA SMIERTELNYCH NIEMA NIC NIEMOZLIWEGO :mrgreen:
:badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.