 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Głowica - Problem :(( |
Autor |
Wiadomość |
Danlight [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2009, 23:02 [Cari 1.9TD] Głowica - Problem :((
|
|
|
Witam Po Raz Kolejny..
po zdemontowaniu głowicy zapomnialem ustawic rorzad ( co odrazu chycilem sie za glowe i nazwalem sie glupcem przyznaje sie (
jest jakas szansa to zrobic ustawic rorzad?? walek nie byl ruszany...
drugi moj problem jest taki iz glowica mi pekla z takiego powodu iz cos wystrzelilo pod walka taki plaski dekielek od zawora podejrzewam załączam zdjecie zebyscie zobaczyli jak to wyglada
http://img5.imagebanana.c.../glowicadan.jpg
tak wyglada glowica po ((
juz nie wspomne o pokrywie ktora ma wielka dziure (a
Teraz potrzebuje pomocy chce zawiesc glowice do spawania zeby nadspawac i splanowac ale pytanie takie jest : z pod wału wyskoczyl taki okragly metalowy dekielek najwidoczniej jest nalozony na zaworze i wyskoczyl i zrobil dziure jak to sie nazywa??
i mozna to wymienic ?? czy wszystkie tzreba wymieniac???
1. czy po zdemontowaniu glowicy trzeba planowac plaszcz wodny nawet gdy uszczlka nie przepuszczala wody??
2.zdemontowalem glowice zapomnialem ustawic rorzad da sie to jeszcze zrobic ??czyli ustawic rozrzad??
3. i ztym "czyms" co wyskoczylo z zawora z pod walu rozrzadu ?? wszystkie wymieniac czy tylko ten co wyskoczyl i sie rozsypal??
zadaje pytania bo niemam zielonego pojecia (
czekam na Wasza Pomoc
w razie czego moge wiecej zdjec dac jesli to pomoze |
|
|
|
 |
kiernos
Mitsumaniak Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 69 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-10-2009, 23:51
|
|
|
yyy nie wiem ale jak by sie nie dało zrobic tej głowicy, to jak bys chcial to nie za nie duze pieniądze mój znajomy ma głowice od vovlo v 40 tyle ze tez trzeba by było nadspawac kawałeczek tyle ze przy uchwycie na sróbe jak bys potrzebował pomocy to daj znac |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 15-10-2009, 00:06
|
|
|
co do rozrządu ustawia się na znaczniki gdzieś na forum jest opis
co do blaszki co wyskoczyła to jest to podkładka regulacyjna luz zaworowy.
Zastanawiam się dlaczego tak się stało może wałek sie poluzował albo się wygiął i przerwa zrobiła się na tyle wielka że blaszka wystrzeliła. Albo podkładka po którejś tam regulacji była za cienka.
Ja mi by się coś takiego przydarzyło kupił bym głowice używkę (nowa beze osprzętu kosztuje z 1200zl) a głowic jest dość sporo bo silnik jest od reno i jest bardzo popularny
Możesz spróbować głowice naprawić tylko ją sprawdź dokładnie dlaczego tak się stało żeby po na prawie nie przydarzyło się to samo jeszcze raz.
Co do planowania również trzeba sprawdzić czy głowica ma płaszczyznę w normie |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 15-10-2009, 06:37
|
|
|
tłok walną ci w zawór zobacz możesz mieć skrzywione zawory albo prowadnice wybite nie baw się w regeneracje tylko jak masz możliwość to załatw nową głowice prosto ze szrotu |
|
|
|
 |
Danlight [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2009, 20:49
|
|
|
dzieki chlopaki za pomoc... wiec faktycznie nie bede sie bawil w regeneracje bo to nie ma sensu faktycznie nadspawam glowice a okaze sie ze sa krzywe prowadnice lub skrzywione zawory... wiem widzialem mnostwo glowic juz splanowanych, ustawione zawory, uszczelniacze wymienione wszystko i chodza do 1200zl jednak jak dla mnie na dzien dzisejszy jest duzo (
Kiernos mam pytanko moglbys podeslac fotki tej glowicy mniej wiecej jak ona wyglada i w jakim stanie jest no i za ile ??
a co do rozrzadu to powiedzcie mi ustawic wedlug znacznikow a gdzie znajde znaczniki na tym rozrzadzie ??
pozdrawiam i czekam na dalsza pomoc |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-10-2009, 19:55
|
|
|
Danlight, w dziale download znajdziesz instrukcje serwisowa w ktorej jest wszystko pieknie obrazowo przedstawione >>KLICK<<
Najwidoczniej pekla Ci szklanka i wypadla podkladka zaworowa, jezeli skrzywilo zawory, to kompletny remont tej glowicy ze spawaniem, uszczelnieniem i planowaiem to cena okolo 600zł, ja ostatnio tyle placilem u siebie w okolicy za dokladnie podobny przypadek, i nie martw sie ze rozebrales glowice a nie ustawiles rozrzadu, wystarczy ze ustawisz wszystko na znaczki przed zalozeniem glowicy, nie zapomnij wyczyscic i odtluscic bloku przed zalozeniem nowej uszczelki, koniecznie tez wymien sruby glowicy na nowe, bo jak strzeli sruba przy dokrecaniu, albo po odpaleniu, to masz na nowo robote ze zrzucaniem glowicy, koniecznie tez nowy rozrzad.
POZDRAWIAM |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|