Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Łączniki stabilizatora przód
Autor Wiadomość
knut 
Nowy Forumowicz


Auto: był Colt 1.3 12V '97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Łódź | Sieradz
Wysłany: 16-05-2010, 17:12   Łączniki stabilizatora przód

Nie mogę dojść do ładu z łącznikami z przodu w CJ0 1.3 12V. Organoleptycznie stwierdzone są takie bez sworzni kulowych tylko sama śruba i 4 gumy (chociaż strona www.ramech.pl których łaczniki są przeze mnie sprawdzone w innych autach twierdzi, ze powinien być taki z jednym sworzniem kulistym).
Z wyszukiwarki InterCarsu wynika, że nie mają tych łączników. Czy zatem te do CJ0 różnią się czymś od tych:
np. do Lancera 2003-

czy do np. Colta CA i wcześniejszych:

ten ma dodatkowo jakieś podkładki.

Pytam, bo w IC będzie mi najłatwiej kupić, ale katalog coś zawodzi.
_________________
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-05-2010, 19:52   

Władowałem te z podkładkami i wyregulowałem zgodnie z manualem działa i nie zawodzi, całość jak mnie pamięć nie myli ok ~30zł
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
Janasa 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1,3 Glx 96-03r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-05-2010, 11:56   

podlącze sie pod temat,jak dokładnie wyregulowac wysokosc,na ile mają być sręcone itp itd,moze ktos podać?
_________________
Zaproszenia na Lockerz.com

Więcej na PM
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 18-05-2010, 12:14   

Janasa, kurcze jeśli dobrze pamiętam to 22mm gwint ma wystawać. Ale niech ktoś to potwierdzi jeszcze, bo dosyć dawno je wymieniałem. :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 18-05-2010, 12:42   

22mm, ale tylko do oryginalnych łączników MGP. Yamato są np sporo dłuższe i trzeba około 10mm więcej gwintu zostawić. Jak skręcicie na 22mm Yamato to szybko zacznie znowu pukać i będą spore luzy. Zresztą jak zdemontujecie stare łączniki to można porównać długość śruby.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 18-05-2010, 14:11   

idas napisał/a:
Zresztą jak zdemontujecie stare łączniki to można porównać długość śruby.


Też właśnie tak robiłem przy wymianie :wink:

Polecam oryginały.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 18-05-2010, 14:24   

Fragu napisał/a:
Polecam oryginały.

Ja również, moje zaczynają pękać na jednej gumie (yamato)
Ważna sprawa, choć trudna do wykonania bez kanału (maksymalny skręt kół i odrobina gimnastyki) - dokręcajcie łączniki na opuszczonym zawieszeniu, bo wtedy gumy odpowiednio się ułożą przed dokręceniem.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-05-2010, 14:32   

Nie pamiętam co kupiłem (dawno wymieniałem) ale porównałem długość wcześniej założonych i dokręciłem bodaj na 22mm gwintu, póki co spokojnie.
Tak sobie przypominam że chyba kupiłem oryginały, chyba była niewielka różnica w cenie.
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
knut 
Nowy Forumowicz


Auto: był Colt 1.3 12V '97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Łódź | Sieradz
Wysłany: 18-05-2010, 17:13   

Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato.
_________________
 
 
Janasa 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1,3 Glx 96-03r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-05-2010, 23:57   

dzięki wielkie za szybką odpowiedź,można by to do faqa zapodać :roll:
_________________
Zaproszenia na Lockerz.com

Więcej na PM
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-05-2010, 00:03   

knut napisał/a:
Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato.
:shock: Ale chyba za 2 komplety?!
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 19-05-2010, 07:30   

londolut napisał/a:
knut napisał/a:
Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato.
:shock: Ale chyba za 2 komplety?!


Napewno za dwa komplety. Jak wymieniałem u siebie to też płaciłem nieco ponad 100 zł. za oryginały.
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-05-2010, 07:44   

Perki1985 napisał/a:
londolut napisał/a:
knut napisał/a:
Za oryginały w Łodzi zawołali 125zł szt, więc wybór był oczywisty i będą Yamato.
:shock: Ale chyba za 2 komplety?!


Napewno za dwa komplety. Jak wymieniałem u siebie to też płaciłem nieco ponad 100 zł. za oryginały.
Chodziło mi raczej o 2 pary łączników (4szt.)

Ja za ori do swojego CAx (identyczne łączniki jak do CJx i CKx) płaciłem 36zł/szt za MGP - gdzie wy te części kupujecie?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
knut 
Nowy Forumowicz


Auto: był Colt 1.3 12V '97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: Łódź | Sieradz
Wysłany: 19-05-2010, 18:49   

Jedyne ASO w Łodzi tyle mi mailowo odpisało. Może ze złota są :D
Cytat:
----- Original Message -----
From: serwis@satall.pl
Sent: Monday, May 17, 2010 2:33 PM
Subject: Re: zapytanie


125 ZŁ BRUTTO SZTUKA MR954887
_________________
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 19-05-2010, 18:58   

W aso tez mi krzykneli taka cene. Kupilem w intercarsie dwa laczniki w cenie jednego z ASO
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.