 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
obrotomierz nie dziala |
Autor |
Wiadomość |
-racek-
Nowy Forumowicz ..::racek::..
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 16 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 06-03-2011, 11:00 obrotomierz nie dziala
|
|
|
jakies przyczyny znacie? i jak to mozna zrobic i czy dam rade sam. prosze o pomoc |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 06-03-2011, 16:15
|
|
|
MD 374437 |
|
|
|
 |
MAłY
Forumowicz MAŁY
Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 240 Skąd: Bierutów
|
Wysłany: 07-03-2011, 21:31
|
|
|
sprawdz przewód przy alternatorze |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 07-03-2011, 23:28
|
|
|
z alternatora to diesle
A benzyna 1.6 16v MD 374437 |
|
|
|
 |
MAłY
Forumowicz MAŁY
Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 240 Skąd: Bierutów
|
Wysłany: 08-03-2011, 20:51
|
|
|
bo kolega racek nawet nie napisał jaką furmanką jezdzi |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 08-03-2011, 21:32
|
|
|
nigdy nie pisze bo po co |
|
|
|
 |
Duli
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-06-2013, 19:12
|
|
|
Podepnę się pod temat, bo problem ten sam. Jest możliwość przełożenia samego tego modułu MD 374437 z innej Carismy z możliwością powrotu do poprzedniego stanu?
[ Dodano: 04-07-2013, 00:42 ]
Pomożecie? Mam możliwość przełożenia samego modułu MD 374437, by sprawdzić, czy przez niego obrotomierz nie działa. Nie wiem natomiast, czy jest w ogóle taka możliwość, a jeśli tak to czy samo odkręcenie dwóch śrub, na których jest mocowany, spowoduje stałe uszkodzenie, a nie chcę zepsuć drugiej Carismy. Licznik mam sprawny, bo przełożyłem swój do tej drugiej i działa cały. Wyczytałem jeszcze o jakimś silniczku obrotomierza, ale nie wiem, czy coś takowego istnieje i gdzie się znajduje (w liczniku?).
[ Dodano: 20-07-2013, 23:55 ]
Dla szukających w tym temacie: owy moduł jest przykręcony dwoma śrubami na klucz 10 i można śmiało odkręcać z innej Carismy. Po odkręceniu i ponownym przykręceniu nic się nie dzieje. Aby wyjąć wtyczkę, należy najpierw zdjąć sprężynkę, która zapobiega wypięciu jej samoistnie. Koledzy powyżej mieli rację - przynajmniej w moim przypadku - i na szczęście obyło się tylko na wymianie tegoż. Powyższe może brzmieć banalnie, ale nie każdy zna się na tym dobrze.
[ Dodano: 24-07-2013, 00:19 ]
Gdyby ktoś szukał tego modułu MD374437 i chciał koniecznie nowy to można go znaleźć pod tym adresem: http://www.camskill.co.uk...t_VR4_EC5W_EC5A
[ Dodano: 01-08-2013, 11:31 ]
Koledzy piszą tylko, że przyczyną jest MD 374437 i mają rację, ale nic poza tym. Mam kolejne - bardziej szczegółowe - wieści dla poszukujących informacji o module zapłonowym MD 374437: owy moduł jest taki sam w wielu modelach Mitsubishi. Swój kupiłem od Pajero Panin 1.8 GDI, a sam mam Carismę po lifcie 1.6 16V i hula jak trzeba. Nie wiem, jak wygląda sprawa z Cari przed liftem - czy jest taki sam/będzie działał. Najważniejsze przy doborze są oznaczenia na jego obudowie. Musi być napisane na nim IFS (od Igniture Failure Sensor, często można też namierzyć go w sieci jako Ignitor - oba nazewnictwa po angielsku) J5T, kolejne miałem 60572A (dokładniej IFS J5T 60572A) i starałem się kupić moduł z takim samym oznaczeniem, bo nie byłem pewien, czy inny podejdzie. Bywały również z oznaczeniem 60571 i ponoć też działają, ale nie próbowałem sprawdzać Ostatnie 4 cyfry (pod numerami 6057..) w każdym - jaki oglądałem - były inne, więc obstawiam, że jest to jakiś numer seryjny/inne oznaczenie. Tyle, jeśli chodzi o wyjaśnienie dla poszukujących i "zielonych" w temacie.
[ Dodano: 01-08-2013, 11:46 ]
Zapomniałem dodać: koszt używanego na Allegro waha się w granicach 100zł. Można sobie również przytargać nowy z Anglii pod TYM ADRESEM, ale koszt z wysyłką do Polski to 56£, co na dzisiaj daje 270zł. Miałem to szczęście, że mogłem przełożyć na chwilę ten moduł od innej Carismy na próbę, czy to rzeczywiście on jest winien i podpasuje, więc jeśli macie taką możliwość - próbujcie. W powyższym angielskim sklepie piszą, że przy niedziałającym module nie odpali się samochodu. Za to ja wyczytałem w sieci - ale nie sprawdzałem - że moduł może być niesprawny, ale MUSI być podłączony, bo inaczej nie odpalimy auta. Mój samochód normalnie funkcjonuje z kolejnym sprawnym, jak i pierwszym niesprawnym i nie widzę/odczuwam różnicy. |
_________________ LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L |
|
|
|
 |
i7Piotrek
Mitsumaniak
Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 33 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24-05-2018, 13:11
|
|
|
posiadam moduł 60571 podmienilem go z 60572A i w colcie dziala obrotomierz na oby 2 a u mnie nie działa, i pytanie jak dalej te kabelki ida od tego IFSa, czy bezpośrednio do ecu czy cos po drodze jeszcze jest? |
|
|
|
 |
|
|