Gdzie sie znajduje kopmuter od automatycznej skrzynki |
Autor |
Wiadomość |
markol
Nowy Forumowicz
Auto: Diamonte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 18 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-10-2008, 09:37 Gdzie sie znajduje kopmuter od automatycznej skrzynki
|
|
|
witam serdecznie mam takie pytanie gdzie jest komputer od automatycznej skrzyni giegow
w diamante 92r. 12v pytam bo mam taki problem wydaje mi sie ze jest wszystko ok ale jak czytam na forum to skrzynia ma przezucc biegi ja skoleji nie czuje tego przezucania moze nawet niewiem ze jest uwalony komp fakt ze dziwilem sie ze samochod jedzie od momentu startu jakby na jednym biegu bo po obrotach nic nie widac jakby cos robil to chyba dziwne ale jedzie nawet i do 180km/h tylko ze przytym rosnie obrotomierz prawie na 5000 a i ponad i nie redukuje to mnie zdziwilo |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-10-2008, 09:50 Re: Gdzie sie znajduje kopmuter od automatycznej skrzynki
|
|
|
markol napisał/a: | witam serdecznie mam takie pytanie gdzie jest komputer od automatycznej skrzyni giegow
w diamante 92r. 12v pytam bo mam taki problem wydaje mi sie ze jest wszystko ok ale jak czytam na forum to skrzynia ma przezucc biegi ja skoleji nie czuje tego przezucania moze nawet niewiem ze jest uwalony komp fakt ze dziwilem sie ze samochod jedzie od momentu startu jakby na jednym biegu bo po obrotach nic nie widac jakby cos robil to chyba dziwne ale jedzie nawet i do 180km/h tylko ze przytym rosnie obrotomierz prawie na 5000 a i ponad i nie redukuje to mnie zdziwilo |
Pisałem to juz wielokrotnie - na tunelu srodkowym pod deską rozdzielczą jest komputer. Zrób jeszcze prosty test. Ustaw wybierak na 2 - wtedy powinien żwawiej przyspieszać, powinno być około 5000 obrotów przy 100 kmh, jak przłączysz na D to wtedy spadną na około 3300. Na 4ce jest około 2500-2700 przy 100 kmh. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
markol
Nowy Forumowicz
Auto: Diamonte
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 18 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-10-2008, 10:03
|
|
|
ok zaras sprawdze ruszam z 2 do setki potem d jasne ide .
[ Dodano: 29-10-2008, 10:15 ]
wiec tak ruszalem z 2 troche jakby zwawszy rospedzilem do 100 mialem 3500 potem chlap na d i tak samo nic sie nie zmienilo tak jak by byl na 3 biegu chyba nie , ale jak biore r to rusza do tylu jakby byl inny silnik hehehe niewiem cojest grane to moj 1 automat przesiadlem sie z galanta .
[ Dodano: 29-10-2008, 10:19 ]
poza tym niemam tego kigdown przy pedale gazu jest tylko jakis przelacznik od momentu wcisniecia . niewiem jak sprawdzic kody moze to cos pomoze albo komp uszkodzony |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2008, 22:17
|
|
|
lukasz a co za komp jest pod podłokietnikiem miedzy fotelami |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 01-11-2008, 22:17
|
|
|
batman-1 napisał/a: | lukasz a co za komp jest pod podłokietnikiem miedzy fotelami |
z czerwonym kablem? to od poduszek jest |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2008, 22:21
|
|
|
na kolor kabla nie zwróciłem uwagi ale chyba trzy wtyczki są podłączone |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 01-11-2008, 22:22
|
|
|
batman-1 napisał/a: | na kolor kabla nie zwróciłem uwagi ale chyba trzy wtyczki są podłączone |
a tego to ja nie pamiętam
ale kabel jest czerwonym peszlu - wszystkie połączenia systemu od poduszek są na czerwono - czujniki, i kable do poduszek też - że niby są ważne i zeby na nie uważać |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|