Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.6 i LPG
Autor Wiadomość
yaru23 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport Kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2013, 07:20   1.6 i LPG

Moj Lancerek ma przejechane na gazie ok 65 tys. Nie widze większych problemów z wyjątkiem duzego spalania oleju. Musze robic dolewki co ok 1 tys.

Jakie macie inne problemy z lpg po większych przebiegach 50-100 tys?
 
 
kgebczyk 
Forumowicz

Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 121
Skąd: Radom
Wysłany: 06-10-2013, 07:56   

Mój ma przejechane 198kkm (z czego 105kkm na gazie, BRC Sequent24) i oprócz tego że dolewam 1L/5000km oleju to nic się nie dzieje.
 
 
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 06-10-2013, 18:04   

Z ciekawości zapytam jakie lejecie oleje. Bo może w tym problem
Ja mam na gazie 1500km więc trudno mi się wypowiadać.
Przebieg 80kkm i zużycie oleju pomijalne między wymianami - Mobil 0W40
_________________
 
 
cefaloid 
Forumowicz

Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 388
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-10-2013, 13:32   Re: 1.6 i LPG

yaru23 napisał/a:
Jakie macie inne problemy z lpg po większych przebiegach 50-100 tys?


Po ponad 50 tys km na LPG 1l oleju starcza od wymiany do wymiany. Jedyny problem jaki miałem to właściwe dostrojenie instalacji - ostatecznie dostroiłem ją sam, niestety koszkowało mnie to kilkanaście zł na interfejs do BRC i czas spędzony na uczeniu sie tego co gazownik powinien wiedzieć nawet w środku nocy, wybudzony ze snu.

Ten silnik elegancko znosi gaz ale musisz zestroić instalację pod obciążeniem, bo dla odmiany sterownik silnika jest bardzo "przeczulony" na nieprawidłowe odczyty spowodowane złym zestrojeniem instalacji. Inaczej będzie się sporadycznie zapalać kontrolka CE. Zwykle w dłuższej trasie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.