 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik krokowy wolnych obrotow oscyluje |
Autor |
Wiadomość |
zbysze1
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask
|
Wysłany: 21-10-2012, 17:27 Silnik krokowy wolnych obrotow oscyluje
|
|
|
Przez nieuwagę styk silniczka krokowego od wolnych obrotów dotknął masy, przeglądałem bezpieczniki w komorze silnika i w kabinie z lewej pod kierownica, są cale . Może jest jeszcze jakiś bezpiecznik co daje napięcie na zapłon . Mam tez instalację gazową i tez od niej diody nie świeca. Kontrolki tablicy licznikowej świecą . Może to tylko bezpiecznik .
Silnik 1.3 .
Edit
Już na spokojnie to w komorze silnika w skrzynce bezpiecznikowej jest ten bezpiecznik, błękitna kosteczka z przezroczystą pokrywka . Auto odpaliło gdy go "zmostkowałem".
Mam problem z wolnymi obrotami, szczególnie na zimnym silniku . Wybudowałem dzisiaj silnik krokowy, przydławiłem otwór w którym dyszą sterował i patrzyłem jak pracuje . Nawet na nagrzanym silniku dysza co chwile wysuwała się i za chwile ponownie wsuwała .
Co może to powodować ?
Tymczasowo mam zabudowany tylko wirnik tego silniczka, mogę ręcznie zmieniać położenie dyszy i silnik pracuje równo . Wiem, ze na zimnym będzie problem, ale i tak ciągle gasł jak obroty spadły poniżej 1800. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2012, 23:13
|
|
|
Pod maską masz jeszcze jeden bezpiecznik od instalacji LPG. Powinien być na przewodach od kompa. Często jest w obudowie z czarna lub czerwoną gumową zatyczką zabezpieczającą. Myślę że on Ci się zjarał |
|
|
|
 |
zbysze1
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask
|
Wysłany: 17-12-2013, 22:45
|
|
|
Glowna przyczyna problemow z wolnymi obrotami byly za male luzy dzwigni zaworow. Do tego mialem przestawiona temperature wlotu powietrza, gdy na dworze -5 komputer odczytal, ze 40st C podaje. |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-01-2014, 19:36
|
|
|
zbysze1 napisał/a: | Do tego mialem przestawiona temperature wlotu powietrza, gdy na dworze -5 komputer odczytal, ze 40st C podaje. |
Co znaczy przestawioną temperaturę? Uszkodzony czujnik czy faktycznie coś się przestawiło? |
|
|
|
 |
|
|