Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerdzewiały przewód paliwowy
Autor Wiadomość
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 21:22   Przerdzewiały przewód paliwowy

Witam,co zrobić,wyciąć kawałek i wstawić gumowy czy znacie może jakieś czarodziejskie sztuczki.Przewód skorodowany pod spodem w miejscu mniej więcej tylnego koła,pod obiemką.Proszę o jakąś poradę,jutro muszę to zrobić bo paliwko z bąbelkami śmiga,to nie był jednak filtr paliwa.
_________________

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 29-03-2010, 21:56   

Najlepiej wymienic na nowy ale w ostatecznosci wezyk o ile da sie zalozyc tez posluzy jakis czas
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 21:59   

Faraonix napisał/a:
Najlepiej wymienic na nowy ale w ostatecznosci wezyk o ile da sie zalozyc tez posluzy jakis czas

Ale gdzie dostać oryginał tak powyginany?Pińcet zawijasow.
_________________

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 29-03-2010, 22:55   

ASO, szrot, moze u prywaciarza. Ewentualnie przewod miedziany w oslonie i sam wyginasz jak chcesz. Pare metrow pewnie sprzedadza ci w zakladzie gdzie gaz montuja.
Ostrzejsze kolanka zeby wygiac potrzebna ci bedzie sprezyna.
Mysle ze 8mm bylby ok
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 23:05   

Cytat:
ASO, szrot, moze u prywaciarza.

W ASO nie ma,szrot już mam,a co to znaczy u prywaciarza :?:
_________________

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 29-03-2010, 23:09   

Czyli zwykly sklepik prywatny w ktorym sprzedawca sciaga rozne materialy z roznych miejsc. Czesto ich jakosc jest dosc niska.
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 23:12   

Faraonix napisał/a:
Czesto ich jakosc jest dosc niska.

No właśnie,tego nie chcę.Powalczę chyba z gumowymi dobrej jakości,bedą na pewno lepsze od niewiadomo czego za pare złotych
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-03-2010, 23:16   

watson1911 napisał/a:
Przewód skorodowany pod spodem w miejscu mniej więcej tylnego koła,pod obiemką.
skoro jest w tym miejscu skorodowany to i w innych też może być podobnie. Przerabiałem ten temat->> wymiana całego odcinka od zbiornika do filtra ->>rurka stalowa
watson1911 napisał/a:
Pińcet zawijasow.
nie aż takich których nie da się pokonać
Faraonix napisał/a:
ale w ostatecznosci wezyk o ile da sie zalozyc tez posluzy jakis czas
w ostateczności tak tylko do końca nie ma pewności że się nie rozszczelni jest to doraźna "naprawa"
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 23:19   

jawaldek napisał/a:
wymiana całego odcinka od zbiornika do filtra ->>rurka stalowa

Witaj,podpowiedz jaką i gdzie kupić taką rurkę,no i jak to powyginać
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-03-2010, 23:28   

watson1911 napisał/a:
podpowiedz jaką i gdzie kupić taką rurkę,no i jak to powyginać
Witaj,witaj niestety robili to w warsztacie a że późna już pora to jutro wszystkiego się wypytam i dam znać->> przekrój rurki,materiał i technika wyginania ->> tu mogę domniemać że na "kolanie" :wink: bo nie ma jakiś drastycznych załamań . wiesz jak dostać się do łączenia rurki z bakiem->> pod podłogą w bagażniku jest klapka odkręcana->> to tak na wszelki słuczaj :wink: jak będziesz to robił ->> wymiana rurki- warto jest zerknąć przy okazji co też tam dzieje się w zbiorniku.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 23:32   

jawaldek napisał/a:
pod podłogą w bagażniku jest klapka odkręcana->> to tak na wszelki słuczaj :wink: jak będziesz to robił ->> wymiana rurki- warto jest zerknąć przy okazji co też tam dzieje się w zbiorniku.

Już odkręcone...ale tą rurkę co wychodzi ze zbiornika też "pamieniat"?

[ Dodano: 29-03-2010, 23:33 ]
jawaldek napisał/a:
warto jest zerknąć przy okazji co też tam dzieje się w zbiorniku.

Znaczy się odkręcić dekiel i co?
_________________

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 29-03-2010, 23:34   

Potrzebna ci sprezyna do giecia jezeli chcesz zrobic ostrzejsze zagiecie rurki. Bez sprezyny rurka sie zagnie przy mocniejszym zgieciu.

Szukac jej trzeba w sklepach z narzedziami gdzie maja sprzet do giegia, ciecia roznego rodzaju rur. Czesto tez w dobrych sklepach lub hurtowniach z hydraulika.

tak wyglada sprezyna
http://www.nokaut.pl/ofer...ia-rur-1-2.html

Jezeli zastosujesz rurke o srednicy 8mm ktora ma 1mm oslonki PCV to musisz uzyc sprezyny 10mm

Zakladasz sprezyna na rurke wyginasz razem ze sprezyna i sciagasz sprezyne. W twoim przypadku przesuwasz do nastepnego miejsca gdzie bedziesz znowu wyginal

Rurka miedziana w PCV wyglada tak:
http://www.allegro.pl/ite...k_promocja.html

Musisz spytac w najblizszym zakladzie gdzie zakladaja instalacje LPG do samochodow. Oni kupuja w takich krazkach i potem tna na wymiar do auto. Napewno za drobna oplata utna Ci ile chcesz.
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 23:39   

Faraonix napisał/a:
Jezeli zastosujesz rurke o srednicy 8mm ktora ma 1mm oslonki PCV to musisz uzyc sprezyny 10mm


Rurka miedziana w PCV wyglada tak:
http://www.allegro.pl/ite...k_promocja.html

To mi się podoba,nawet miałbym gdzie to dostać tylko czy do diesla zda egzamin?Nie zajdzie jakas tajemnicza reakcja chemiczna? :shock:
_________________

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 29-03-2010, 23:45   

Z miedzia nic sie nie dzieje. Ostatnio taka padlaczalem do oleju opalowego. Od zbiornika do kotla. Nic jej nie zje ani nie zardzewieje. Za to wezyki gumowe ktorymi bedziesz laczyl musza byc olejoodporne bo sie rozpuszcza.
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 29-03-2010, 23:53   

Faraonix napisał/a:
wezyki gumowe ktorymi bedziesz laczyl musza byc olejoodporne bo sie rozpuszcza.

Wężyki typowe do diesla,10zł.m/b w autosklepie,solidne,uzbrojone.Jutro założę tymczasowo dopóki nie załatwię tych miedzianych,no i poczekam jeszcze co jutro powie jawaldek
Dzięki bardzo za porady :notworthy:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.