Spalanie na gazie sekwencja |
Autor |
Wiadomość |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 08:30 Spalanie na gazie sekwencja
|
|
|
Witam ponownie,
Tym razem w temacie spalania gazu.
Mam instalacje sekwencyjna i jestem swiezo po wymianie parownika.
Przed wymiana zatankowalem pełen bak (ok 40 l) dla sprawdzenia spalania.
Potem niestety wstawilem do warsztatu i po naprawie jezdzilem az do konca baku.
Wyszlo mi 260 km czy duzo za malo.
Pytanie : czy przy wymianie parownika w warsztacie spalane jest duzo gazu czy po prostu znowu musze jechac do regulacji? a moze slaby gaz tankowalem?
Gal 95 rok 1,8. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 03-09-2007, 09:02
|
|
|
w takiej normie to mieszczą sie mniej więcej silniki o poj: 2,5V6, to na 1,8 trochę dużo. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 09:12
|
|
|
no dokładnie.
Tylko teraz czy to jest kwestia regulacji czy moze tyle spalili przy robieniu parownika?
Wczesniej silnik zalewal mi sie gazem i gasl.
[ Dodano: 04-09-2007, 15:02 ]
no nie wierze ze nikt mi nie pomoze |
|
|
|
 |
sapa1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2007, 20:06
|
|
|
mój misiek 95 1.8 więc taki sam pewnie jak twój na zbiorniku ok 40l gazu spala:
miasto (niestety cieżka noga) w przedziale 13-15l/100
trasa do 120km/h - 9l
120-150km/h - 10l
ogólnie rzecz biorąc nie wiem czy to dużo czy mało ale przyzwyczaiłem się do tego |
|
|
|
 |
konradr [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2007, 22:11
|
|
|
Mój 1.8 94 r. jak jeszcze działała instalacja vialle palił 10-10,5 -jazda 50/50 miejskowiejska Teraz mam już włoski reduktor lovato + register i pali 11 (niestety praktycznie nie ma różnicy w spalaniu miasto/trasa). takie spalanie sapa 1000 na sekwencji to raczej za duże |
|
|
|
 |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 08:45
|
|
|
no mi tez sie wydaje za duzo.
Dzis jade na regulacje.
Ostatnio go zmierzylem i wyszlo mi 16 l na 100 km!!! Licze tylko cykl miejski.
Kurcze no cos za duzo... |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 12-09-2007, 09:52
|
|
|
Nowy reduktor sie musi ułożyć, nowe membrany itd, jak pojezdzisz troszke wyreguują i powinno być gites |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 10:04
|
|
|
no to teraz juz nie wiem hehe.
Wymieniane mialem jakies 3 tygodnie temu.
Ile takie układanie trwa? Pytam bo dzis sie dogadalem u mechaniora na regulacje. |
|
|
|
 |
konradr [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 11:57
|
|
|
Cytat: | Ile takie układanie trwa? |
500-800 km
Po pierwszej regulacji powinno być lepiej. Mi przed I regulacja palił 14.Teraz jak pisałem 11. |
|
|
|
 |
kraulista [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 12:01
|
|
|
okeja, ale regulowac teraz czy po przejechaniu tych km? |
|
|
|
 |
konradr [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 13:38
|
|
|
I regulacja tak jak napisałem po przejechaniu 500-800 km od założenia nowego reduktora.Tyle mniej więcej potrzebuje on aby się ułożyć. Piszesz,że gaz był założony 3 tyg temu więc, pewnie już przejechałeś więcej niż 500 i można już regulować. |
|
|
|
 |
sapa1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 17:51
|
|
|
Wtakim razie mam problem ponieważ powinienem udać sie na regulacje ale nie znam żadnego dobrego gazownika od "holendrów"
Pomocy......?? |
|
|
|
 |
konradr [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 21:54
|
|
|
sapa1000
nie wiem tylko czy masz sekwencję, lpi czy II generację. Ja u siebie miałem vialle II generacji.
Jeśli też masz II gen. to możesz próbować tu:
motronik
Mi ogólnie spie.... robotę ale nie znam innego zakładu,który utrzymywałby że ma oprogramowanie do holendrów II gen.
jak sekwencja czy lpi to można próbować tu:
laurowa
ogólnie polecam ten watek:
instalacja holenderska |
|
|
|
 |
sapa1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 10:33
|
|
|
Podejżewam że mam pierwszej generacji ponieważ jest w aucie od nowości czyli liczy sobie już 12 latek |
|
|
|
 |
konradr [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 23:24
|
|
|
Raczej masz II generacje.Ja u siebie też miałem od nowości-94 r. i była II. I generacje to miałem w lancerze (oczywiście też holender) z 1990 r. |
|
|
|
 |
|