Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie na gazie sekwencja
Autor Wiadomość
kraulista
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 08:30   Spalanie na gazie sekwencja

Witam ponownie,

Tym razem w temacie spalania gazu.
Mam instalacje sekwencyjna i jestem swiezo po wymianie parownika.
Przed wymiana zatankowalem pełen bak (ok 40 l) dla sprawdzenia spalania.
Potem niestety wstawilem do warsztatu i po naprawie jezdzilem az do konca baku.
Wyszlo mi 260 km czy duzo za malo.
Pytanie : czy przy wymianie parownika w warsztacie spalane jest duzo gazu czy po prostu znowu musze jechac do regulacji? a moze slaby gaz tankowalem?
Gal 95 rok 1,8.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-09-2007, 09:02   

w takiej normie to mieszczą sie mniej więcej silniki o poj: 2,5V6, to na 1,8 trochę dużo.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
kraulista
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 09:12   

no dokładnie.
Tylko teraz czy to jest kwestia regulacji czy moze tyle spalili przy robieniu parownika?
Wczesniej silnik zalewal mi sie gazem i gasl.

[ Dodano: 04-09-2007, 15:02 ]
no nie wierze ze nikt mi nie pomoze :)
 
 
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 20:06   

mój misiek 95 1.8 więc taki sam pewnie jak twój na zbiorniku ok 40l gazu spala:
miasto (niestety cieżka noga) w przedziale 13-15l/100
trasa do 120km/h - 9l
120-150km/h - 10l
ogólnie rzecz biorąc nie wiem czy to dużo czy mało ale przyzwyczaiłem się do tego :mrgreen:
 
 
konradr
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2007, 22:11   

Mój 1.8 94 r. jak jeszcze działała instalacja vialle palił 10-10,5 -jazda 50/50 miejskowiejska :D Teraz mam już włoski reduktor lovato + register :x i pali 11 (niestety praktycznie nie ma różnicy w spalaniu miasto/trasa). takie spalanie sapa 1000 na sekwencji to raczej za duże
 
 
kraulista
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 08:45   

no mi tez sie wydaje za duzo.
Dzis jade na regulacje.
Ostatnio go zmierzylem i wyszlo mi 16 l na 100 km!!! Licze tylko cykl miejski.
Kurcze no cos za duzo...
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 12-09-2007, 09:52   

Nowy reduktor sie musi ułożyć, nowe membrany itd, jak pojezdzisz troszke wyreguują i powinno być gites
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
kraulista
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 10:04   

no to teraz juz nie wiem hehe.
Wymieniane mialem jakies 3 tygodnie temu.
Ile takie układanie trwa? Pytam bo dzis sie dogadalem u mechaniora na regulacje.
 
 
konradr
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 11:57   

Cytat:
Ile takie układanie trwa?


500-800 km
Po pierwszej regulacji powinno być lepiej. Mi przed I regulacja palił 14.Teraz jak pisałem 11.
 
 
kraulista
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 12:01   

okeja, ale regulowac teraz czy po przejechaniu tych km?
 
 
konradr
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 13:38   

I regulacja tak jak napisałem po przejechaniu 500-800 km od założenia nowego reduktora.Tyle mniej więcej potrzebuje on aby się ułożyć. Piszesz,że gaz był założony 3 tyg temu więc, pewnie już przejechałeś więcej niż 500 i można już regulować.
 
 
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 17:51   

Wtakim razie mam problem ponieważ powinienem udać sie na regulacje ale nie znam żadnego dobrego gazownika od "holendrów"
Pomocy......??
 
 
konradr
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 21:54   

sapa1000
nie wiem tylko czy masz sekwencję, lpi czy II generację. Ja u siebie miałem vialle II generacji.
Jeśli też masz II gen. to możesz próbować tu:

motronik

Mi ogólnie spie.... robotę ale nie znam innego zakładu,który utrzymywałby że ma oprogramowanie do holendrów II gen.

jak sekwencja czy lpi to można próbować tu:

laurowa

ogólnie polecam ten watek:
instalacja holenderska
 
 
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 10:33   

Podejżewam że mam pierwszej generacji ponieważ jest w aucie od nowości czyli liczy sobie już 12 latek
 
 
konradr
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 23:24   

Raczej masz II generacje.Ja u siebie też miałem od nowości-94 r. i była II. I generacje to miałem w lancerze (oczywiście też holender) z 1990 r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.