"Sportowe" zawieszenie... (Eibach) |
Autor |
Wiadomość |
Marcin888444
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 2 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 25-11-2008, 00:16 [EA5W 2.5] Obniżanie Galanta
|
|
|
Witam, tym razem zwracam się do wszystkich tych którym też przeszkadzało że ich GALANCIK jest tak wysoki. A dokładnie chodzi mi o przód bo tył jest w miarę ok, nie zależy mi żeby go obniżyć tak jak w profesjonalnym tuningu to powinno wyglądać ale tak troszeczkę max do 5cm i w taki sposób aby nie zrobił się twardszy wskazane nawet żeby był miększy. Może ktoś się bawił takie coś i się podzieli swoim pomysłem. Czekam na podpowiedź. Pozdrawiam !!! |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2008, 09:37
|
|
|
Mój bez obniżania haczy wózkiem aż miło.....nie wiem czy jest sens takiej operacji. Poza tym na pewno jak wsadzisz niższe zawieszenie to będzie ono twardsze, bo przy miękkim to byś dobijał wtedy do końca...... |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 25-11-2008, 14:10
|
|
|
Ja nie mam obniżonego (chociaż niektórzy widzą 2cm niżej mojego niż inne), ale mam progi, których muszę się pozbyć, bo zawadzam o prawie każdy próg zwalniający. Nie polecam... |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 25-11-2008, 14:37
|
|
|
na polskich drogach to bezsens zupelny-ja bez obnizania co rusz gdzies obetre od spodu... ladnie to wyglada, ale szkoda samochodu |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-11-2008, 14:51
|
|
|
Zgadzam się, bez tego po mieście ciągle gdzieś przyciera :/ A odonośnie niskich aut, ostatnio parkuję koło MX5, która ze złożonym dachem jest na wysokośc jak klapa bgażnika mojego sedana Ciekaw jestem jak tym się jeździ |
|
|
|
 |
kungfumiszcz
Mitsumaniak

Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 120 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-11-2008, 21:34
|
|
|
z przyczyn finansowych zalozylem zimowki z mniejszym profilem. moge powiedziec, ze nigdy nie obnize gala. obcieram go przynajmniej raz w tygodniu. a niby tylko kilka cm roznicy.
jako ciekawostka, a 14-tkach i malych zimowych oponach nadal jest wyzszy niz audi 80 i peugeot 605. |
_________________ do or do not, there's no try |
|
|
|
 |
irekkczek
Forumowicz

Auto: EA5A 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-11-2008, 12:05
|
|
|
hm.. ja mam SE i jest niższy od waszych i nie przecieram nigdzie podwoziem. wiem na jaki kraweznik mogę sobie pozwolić, ale myslałem ze bedzie gorzej |
|
|
|
 |
waka23
Nowy Forumowicz
Auto: forester
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 26 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 26-11-2008, 18:50
|
|
|
Ja jak sądzę mam swojego cifa niżej niż wasze galeony i tylko raz przez rok przytarłem i to o krawężnik. Może amory wam się kończą? Obniżenie ma plusy ze względu na estetykę, ale przede wszystkim przy jeździe w ostrych łukach z dużymi prędkościami. Samochód jest wtedy znacznie bardziej stabilny i nie wychyla się na boki |
|
|
|
 |
Piter.v8
Mitsumaniak

Auto: japoński
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 223 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 26-11-2008, 19:13
|
|
|
Jeżeli zrobisz to profesjonalnie to powinieneś być zadowolony.Tylko że musisz być przygotowany na mniej miłe niespodzianki typu krawężniki studzienki itp.Ma to na pewno plusy przy wchodzeniu w zakręt ale tylko wtedy gdy asfalt jest równy jak stół.Więc przemyśl czy warto bo dobre zawieszenie trochę może kosztować i jeszcze do tego dochodzą częstsze wymiany łączników itp. elementów.Acz kolwiek chętnie zobacze jak będzie wyglądał Gal na glebie. Pozdrawiam Piter |
|
|
|
 |
Silver
Forumowicz Silver

Auto: Galant 2,5 V6 EA5W 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2008, 15:07 Obniżenie
|
|
|
Witam. Ja mam na glebie gala. Sprężyny Eibacha jak lubisz nisko:) a jak chcesz mieć twardo:) to kup amortyzatory bilstein'a b6 do oryginalnych sprężyn - bardzo dobre amortyzatory. A do obniżonego zawieszenia b8 ale to już są koszty znaczne. Pozdrawiam |
_________________ Silver
 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-12-2008, 15:31
|
|
|
5cm to juz bedzie leżał masakrycznie.!!!! jak chcesz delikatnie to 3,5cm max wtedy juz wyglada a jeszcze da sie smigac |
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
Wysłany: 08-12-2008, 20:22
|
|
|
Ja swojego rzucilem na glebe o 30mm, zakupilem sobie sprezynki eibach i jest miodek, ale moze dlatego ze jezdze po irlandzkich drogach, ktore nie naleza do najgorszych. Zobaczymy w styczniu ja zjade do domu
[ Dodano: 08-12-2008, 20:25 ]
Marcin888444 napisał/a: | max do 5cm |
...nie dasz rady bo nie ma takich sprezyn dedykowanych do tego modelu
...a nawet grybys znanazl bo bedziesz szorowal o nadkole jak nic
[ Dodano: 08-12-2008, 20:30 ]
seir napisał/a: | Przy oryginalnych progach |
Napewno przy ori, jak widze koleszka ma avance'a czyli piekne oryginalne progi |
_________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:26
|
|
|
witam
a moj misiek 2x mial zmieniane zawieszenie teraz jezdze na obniżonym i nic sie nie dzieje jestem bardzo zadowolony
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=25955 jedno zawieszenie koni bylo za mnie za twarde a w 2 mam wymieniane sprężyny mozna zerknac na foty z galeri
nigdy o nic nie zahaczyłem a przejechałem na nim juz kawalek polski
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
SzefSzefow
Nowy Forumowicz
Auto: galant EA
Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 18 Skąd: Glatz / Krakau
|
Wysłany: 09-04-2009, 11:49 "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)
|
|
|
Moje poprzednie autko bylo bardzo niskie i bardzo twarde... Gdy przesiadalem sie do Galanta myslalem ze nie przezyje tego... ale zaskoczyl mnie naprawde pozytywnie... Zawieszenie jest zestrojone jak na "dziadkowoz" moim zdaniem dobrze, zachowane sa swietne proporcje miedzy komfortem, a trzymaniem w zakretach... Lecz odleglosc miedzy przednia opona, a nadkolem straszy mnie codziennie... Tak, wiec nie innego nie pozostaje jak obnizyc i utwardzic Misia...
W innych tematach nie znalazlem nic konkretnego... Zastanawiam sie nad wrzuceniem zawieszenia gwintowanego...
Z tego co zdazylem zauwazyc, zawiecha tego typu jest trudna do zdobycia i tu pojawia sie pytanko, czy zawieszenie z innych modeli Mitsubishi podejda? Np. z Lancera?
Tak sie zastanawiam jakie zawieszenia macie...? Ktos jezdzi z gwintem? Ktos tylko z nizszymi sprezynami?
Z checia zobacze jak wygladaja Wasze obnizone Galanty |
_________________ Prosze o wyrozumiałośc, jestem "nowy" |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 15-06-2009, 18:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|