Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] SWAP kompletu EU AUT 2.5 >na> AUT GB 2.8 TD 1
Autor Wiadomość
adam_ruski 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD 92
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: Sortland
Wysłany: 08-10-2013, 21:40   [2.5 TD] SWAP kompletu EU AUT 2.5 >na> AUT GB 2.8 TD 1

Panowie, przejrzałem wszystkie tematy na 25 stronach i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi: (toteż zarejestrowałem się)

Możliwy jest bezproblemowy swap z 2.5 na 2.8 oba w automacie?

Dawca 1994 anglik PAJERO ESTATE 2.8 TD 125KM wersja long (ma znaczenie)? Chyba gorsza skrzynia tutaj jest?

Organobiorca 1992 2.5 TD 99KM buda wersja long, skrzynia SS.


Chciałbym przełożyć i silnik większy i skrzynie z anglika. Ma to sens? Wykonalne bez spawalniczej precyzji?


Swap ze względu na brak koni podczas jeżdzenia po fiordach z lawetą.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-10-2013, 21:59   

Ogromne przeróbki.
trzeba zamienić (pospawać) łapy pod poduchy silnika. Zmienić miejsce belki na której wisi skrzynia z reduktorem. Wymienić wały pędne bo są inne, zabierak na tylnym i przednim moście. Inne mocowanie (inna poduszka) skrzyni.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
adam_ruski 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD 92
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: Sortland
Wysłany: 08-10-2013, 22:15   

cholewa jak się położyłem pod autem nie wydawało się aż tak dużo rzeczy do zrobienia....


Ok. To ciut za dużo na samo robotę.


Inny sposób na podniesienie mocy o 20-25 koni istnieje?
Rzuciło mi się w oczy że turbo pasuje P&P z jakiegoś 2.8 i 3.2

większe turbo i coś mechanicznego jeszcze jest w stanie zrobić by podnieść moc?
Niestety nie jedzie to po drodze pod górę w nominale.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 09-10-2013, 09:44   

Wyremontuj silnik i pompę to zobaczysz jak jedzie jak ma sto koni bo teraz to pewnie ma z 75.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.