Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie
Autor Wiadomość
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2009, 14:18   Wspomaganie

Witam. Ostatnio przy mocniejszym skrecie zaczela mi lekko pojekiwac pompa od wspomagania, sprawdzilem plyn od wspomagania i jest go za malo. Teraz musze uzupelnic plyn i stad moje pytanie - jaki plyn powinienem tam zalac? czy wymienic go na nowy bez zadnych dolewek? Z gory dzieki za wszelka pomoc. (Szukaj-ka mi nie pomogla)
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 16-06-2009, 15:39   

To że trochę głośniej pracuje pompa przy max skręconych kołach (jak jest już opór i koła dalej się nie skręcą) to normalne.
Płyn sprawdzaj przy złączonym silniku (wtedy jest go więcej) i tak się go powinno sprawdzać. Może akurat masz odpowiedni poziom.
Płyn do wspomagania to Dexron II. Wchodzi ok. 0,5 litra, a wymiana to nic trudnego. Koszt to ok 20zł, więc chybanie ma się co bawić w dolewanie, skoro nie był dawno wymieniany.
Powodzenia.
 
 
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2009, 20:59   

Wiem ze gdy na maksa sie skreci kola to pompa inaczej pracuje i powinno sie tego unikac, ale pod pojeciem mocniejszego skretu mialem na mysli ostrzejsze i szybsze wejscie w zakret, plyn na pewno wymienie skoro kosztuje to ok 20zl, tylko jak odpowietrzyc ukl. wspomagania? I jak zlac stary plyn? dzieki za pomoc
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 19-06-2009, 21:40   

spooner napisał/a:
Wiem ze gdy na maksa sie skreci kola to pompa inaczej pracuje i powinno sie tego unikac, ale pod pojeciem mocniejszego skretu mialem na mysli ostrzejsze i szybsze wejscie w zakret, plyn na pewno wymienie skoro kosztuje to ok 20zl, tylko jak odpowietrzyc ukl. wspomagania? I jak zlac stary plyn? dzieki za pomoc


Słabo szukałeś KLIK
 
 
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2009, 10:41   

dzieki wielkie za pomoc
 
 
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 22-05-2010, 13:20   

ostatnio w mojej cari ciężej kręci sie kierownicą podczas skrecania . co może być przyczyną?
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-05-2010, 13:46   

A płyn sprawdzany? czy go nie ubyło czy coś. Sprawdza się na włączonym silniku, ewentualnie może stracił swoje właściwości i należałoby go wymienić? To takie podstawowe rzeczy do sprawdzenia :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-05-2010, 13:51   

Saqu, płyn wspomagania należy do takich płynów których sie nie wymienia, tylko dolewa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-05-2010, 13:58   

Ja jestem zdania, że płyny i oleje z czasem tracą swoje właściwości, nabierają innej konsystencji i należałoby je wymienić :)
Nie mówię, że co roku ale co kilka lat na pewno :)
Tym bardziej, że:
Kris1980_147 napisał/a:
Wchodzi ok. 0,5 litra, a wymiana to nic trudnego. Koszt to ok 20zł,
 
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 16-03-2011, 21:41   

Dzisiaj zauważyłem że pompa wspomagania poci się. To znaczy jest jakby zalana olejem. Czy się gdzieś rozszczelniła?? Ciężko mi stwierdzić bo nie widać oczywistego miejsca z którego mogłoby lecieć. Do tego sprawdzając olej w zbiorniczku odkryłem że bagnet jest suchy. Musiało najwidoczniej kapać i w ten sposób go ubyło. Czy ktoś podpowie co dalej z tym robić, czy to jakiś standard w tym temacie. Carisma ma silnik 1.6

[ Dodano: 18-04-2011, 21:01 ]
Kris1980_147 napisał/a:
Płyn do wspomagania to Dexron II

Ostatnio w sklepie poprosilem o taki płyn a gościu polecał mi Dexrona III. Mówi że jest różnica w kolorze płynu. Który wybrać.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.