[E33A 2.0] Check Engine |
Autor |
Wiadomość |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 31-08-2008, 19:55 [E33A 2.0] Check Engine
|
|
|
Witam. Galant 2.0 benzyna gaz , cały czas świeci się kontrolka check engine.Po włączeniu zapłonu niegasinie, kondensatory wymienione . Gdzie jest problem. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 31-08-2008, 20:40
|
|
|
Zobacz jaki jest zapisany błąd to mniej więcej będzie wiadomo o co chodzi. Na stronie Krzyzaka jest dokładnie krok po kroku opisane jak to zrobić. |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:10 Chck Engine
|
|
|
Witam. Pokazuje błąd wtryskiwaczy oraz sądy. Na początku kontrolka zapalała się tylko na gazie i przy uruchamianiu gasła , a teraz niema znaczenia benzyna czy gaz, pali się bez przerwy. |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:41
|
|
|
Skoro masz gaz i pokazuje blad wtryskiwacza to pewnie za malo chodzil gdy jezdziles na lpg i sie zastał ... co do sondy to sprawdz ja sobie. Opis wymiany i jej testu tez jest na stronce Krzyzaka ...
pozdrawiam i powodzenia! |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 31-08-2008, 21:51
|
|
|
A jakie oporniczki w emulatorze wtrysków przy instalacji gazowej, jeśli 100 Ohm to trzeba wymienić na 50 - 56 Ohm - i wtryski na gazie nie powinny już pokazywać błędu (sprawdzone - po wymianie oporników błąd się nie powtórzył ). Warto posprawdzać kable i złączki.
Powodzenia. |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 12:26
|
|
|
Witam, mam takie pytanie Galant E33 2.0 DOHC, zalozylem sekwencje(gaz) i po przelaczeniu na gaz swieci i gasnie i znowu swieci, ale raczej ciagle swieci kontrolka check engine, czy to wina instalatorow lpg?? powinien byc chyba jakis emulator gdy wtryski sa wylaczone, w efekcie komp mi sie wlacza na tryb awaryjny i w efekcie wiecej pali(mam juz tego dosc) doradzcie cos prosze |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 10-11-2008, 15:43
|
|
|
Może ci instalatorzy od LPG dotychczas instalowali tylko gaz w piecykach i ztąd te problemy . oczywiście że muszą to poprawić obowiązkowo , bez żadnej łaski no i jesli chcesz rozwinąc twmat to może dopisz jaka to instalka ? co ........ |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2008, 16:28
|
|
|
piotruś napisał/a: | Może ci instalatorzy od LPG dotychczas instalowali tylko gaz w piecykach i ztąd te problemy . oczywiście że muszą to poprawić obowiązkowo , bez żadnej łaski no i jesli chcesz rozwinąc twmat to może dopisz jaka to instalka ? co ........ |
Instalka to stag 200, nie wiem dlaczego ale w danych technicznych instalacji pisze ze stag 300 listwa wtryskowa raly i reduktor alaska |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 10-11-2008, 16:35
|
|
|
u mnie bylo to samo
masz zle ustawiony gaz za uboga mieszanka musisz go sobie ustawic i bedzie po problemie
a zapala sie dlatego ze sonda zle czyta
jedz na ustawienie i powinio byc ok
u mnie kiedy tylko ustawili mi bogadsza mieszanke bylo po problemie |
_________________
 |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2008, 16:42
|
|
|
pepi napisał/a: | u mnie bylo to samo
masz zle ustawiony gaz za uboga mieszanka musisz go sobie ustawic i bedzie po problemie
a zapala sie dlatego ze sonda zle czyta
jedz na ustawienie i powinio byc ok
u mnie kiedy tylko ustawili mi bogadsza mieszanke bylo po problemie |
pepi ale komputer do gazu jedzie na takiej samej mapie jak benz, wiec ruszysz benz to i gaz sie zmieni,a wogole auto nie moze byc zasilone gazem i benzyna na raz wiec jak leje wtryski gazu to wtryski benzyny musza byc wylaczone a jak sa wylaczone to komputer widzi ze jest cos nie tak i spluwa mi na deske czerwona kontrolką check engine, po czym wchodzi w stan awaryjny,i automatycznie gaz tez tak chodzi, wiec zeby tak nie bylo jest zapewne gdzies jakis emulator, tylko ja nigdy sie w to nie bawilem i dlatego moje pytanie na forum, co jest grane |
|
|
|
 |
|