Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ot, zwykły Outek II generacji
Autor Wiadomość
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 19-02-2017, 12:30   Ot, zwykły Outek II generacji

Cześć! Pochwalć się swoim miśkiem. Do tej pory jeździłem głównie amerykańskimi autami a tego Outka kupiłem...właściwie przez przypadek :) Byłem w komisie oglądać Jeepa a w kącie stał ten Misiek, zakurzony, porzucony. Odpalił z delikatnym problemem ale spoko, bez tragedii. Przejechałem się nim, w międzyczasie szybki telefon do ASO Mitsubishi i do serwisu na sprawdzenie. Przebieg okazał się prawdziwy, histria auta znana, do remontu zawieszenie i parę innyc pierdół - szybka decyzja, targowanie i tak oto stałem się posoadaczem Outlandera II z 2008 roku, pierwsza rejestracja Czerwiec 2009, aktualny rzebieg 126734 KM, silnik 2.0DID BSY + fabrycznie moduł rallytronic czyli razem jedt 167 KM, wersja Intense + czy jakoś tak. Prezentuje się tak:







Ostatnio zmieniony przez toddy 19-02-2017, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 19-02-2017, 12:36   

Zaraz po kupnie zrobiłem teścik nq szczelność głowicy:

1 - rozpoczęcie testu ( silnik delikatnie rozgrzany )



2 - po 15 min pracy silnika :



Snaczy wszywtko szczelne 2)
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 19-02-2017, 12:51   

Potem poszedł pakiet startowy. A że lubię raz a dobrze, to trochę mnie to kosztowało:

- komplet świec żarowych + nowa uszczelka pod pokrywą zaworową
- olej silnik ( Valvoline SynPower 5w30 XL-III XTREME VW504-507 )
- nowy filtr oleju, powietrza, paliwa i przeciw pyłkowy
- olej do mostu i skrzyni rozdzielfzej ( MOTUL GEAR 300 75w90 )
- nowa tarcze tył + nowe klocki + szczęki ręcznego z zestawem naprawczym
- wahacze przednie dolne
- wszystkie tuleje gumowo metalowe przór + tył

W planach na wiosnę2

- zakup oponek letnich bo mam go na zimówkach ( najprawdopodobniej wjadą Uniroyale Rainsport 225/55R18 - wolałbym Vredestein Ultrac Suv Sensenta ale nie robią w tym rozmiarze :( )
- zabezpieczenie antykotozyjne podwozia
- wymiana tłumika końcowego po troszku podrdzewiały
- serwis klimy ( odgrzybienie, ozonowanie, wpompowanie świerzego oleju do czynnika, sprawdzenie szelności - standard )
- i na bierzco co będzie wychodziło.
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 19-02-2017, 15:56   

Fajne autko. Przeglądam czasami Outlandery ze szczególną uwagą pierwszej generacji z silnikiem Turbo. Ale rocznik mnie przeraża, ciut już zakurzone. Dlatego zaczęłam nieśmiało spoglądać na drugą generację, taką jak Twoja, z tym że w silniku benzynowym. Słyszałam że silniki w dieslu od Peugeota są OK ale o Passatach szkoda nawet stukać w klawiaturę. Ty masz francuskie serce ?
_________________
Niebiańska robota
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-02-2017, 15:57   

Olivia, chyba wszystkie 2,0 diesel w OII były z vw.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5357
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-02-2017, 16:43   

Dokładnie. Z Francji mają tylko znaczki :-) wszędzie bije serce TDI w kilku wersjach oznaczenia. Olivia, nie jeden przykurzony O1 jeszcze dłużej pojeździ jak te obecne wynalazki nowe.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-02-2017, 18:23   

Bzyk_R1, nie do końca. 2,2 HDI jest od PSA.
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 19-02-2017, 21:50   

U mnie siedzi 2.0 TDI z VW ale podobno w tej generacji już nie występują problemy z głowicami - potwierdził mi to serwisant w ASO Mitsubishi, serwisant specjalizujłcy się w japońcach i kumpel z ASO VW. A najbardziej dopracowana wersja to BSY
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2017, 18:56   

toddy napisał/a:
BSY


Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. :D
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 22-02-2017, 00:31   

Piwor napisał/a:
toddy napisał/a:
BSY


Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. :D


tak szczerze to widziałem więcej rozwalonych bloków w 1.9 BXE, niż głowic w BKD/BSY

a niby 1.9 taki super (oba silniki były montowane równolegle w VAGach)

toddy napisał/a:
U mnie siedzi 2.0 TDI z VW ale podobno w tej generacji już nie występują problemy z głowicami - potwierdził mi to serwisant w ASO Mitsubishi, serwisant specjalizujłcy się w japońcach i kumpel z ASO VW. A najbardziej dopracowana wersja to BSY


Piwor - ile głowić w BSY robiliście? :lol:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 22-02-2017, 11:21   

Piwor napisał/a:
toddy napisał/a:
BSY


Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. :D


Ja mam wlepke na klapie BSY i w karcie.pojazdu też takie samo oznaczenie.
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 22-02-2017, 11:24   

Matejko napisał/a:
Piwor napisał/a:
toddy napisał/a:
BSY


Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. :D


tak szczerze to widziałem więcej rozwalonych bloków w 1.9 BXE, niż głowic w BKD/BSY

a niby 1.9 taki super (oba silniki były montowane równolegle w VAGach)

toddy napisał/a:
U mnie siedzi 2.0 TDI z VW ale podobno w tej generacji już nie występują problemy z głowicami - potwierdził mi to serwisant w ASO Mitsubishi, serwisant specjalizujłcy się w japońcach i kumpel z ASO VW. A najbardziej dopracowana wersja to BSY


Piwor - ile głowić w BSY robiliście? :lol:


Oficjalnie VAG nie przyzanje się do wadliwych silników - ich stanowisko jest takie, że na zyliardy silników które wyprodukowali tylko pierdyliard ma problemy więc nie jest to wadą konstrukcyjną. Jak by nie patrzeć to zwykłego konsumenta oni zawsze :ANAL:
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 03-03-2017, 15:42   

No i kolejna część pakieu startowego - nowe amorki tył od Kayaby
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 29-03-2017, 21:17   

Kolejny upgrade - nowe amorki KYB na przód razem z nowymi osłonami, odbojami, łożyskami oraz nowe łączniki stanów z przodu.
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 25-04-2017, 16:29   

I kolejne fanty - tym razem nowe końcówki drążków kierowniczych...i cały czas coś mi napiernicza z prawej strony z przodu. Powoli tracę do niego cierpliwość...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.