Ot, zwykły Outek II generacji |
Autor |
Wiadomość |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 19-02-2017, 12:30 Ot, zwykły Outek II generacji
|
|
|
Cześć! Pochwalć się swoim miśkiem. Do tej pory jeździłem głównie amerykańskimi autami a tego Outka kupiłem...właściwie przez przypadek Byłem w komisie oglądać Jeepa a w kącie stał ten Misiek, zakurzony, porzucony. Odpalił z delikatnym problemem ale spoko, bez tragedii. Przejechałem się nim, w międzyczasie szybki telefon do ASO Mitsubishi i do serwisu na sprawdzenie. Przebieg okazał się prawdziwy, histria auta znana, do remontu zawieszenie i parę innyc pierdół - szybka decyzja, targowanie i tak oto stałem się posoadaczem Outlandera II z 2008 roku, pierwsza rejestracja Czerwiec 2009, aktualny rzebieg 126734 KM, silnik 2.0DID BSY + fabrycznie moduł rallytronic czyli razem jedt 167 KM, wersja Intense + czy jakoś tak. Prezentuje się tak:
 |
Ostatnio zmieniony przez toddy 19-02-2017, 21:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 19-02-2017, 12:36
|
|
|
Zaraz po kupnie zrobiłem teścik nq szczelność głowicy:
1 - rozpoczęcie testu ( silnik delikatnie rozgrzany )
2 - po 15 min pracy silnika :
Snaczy wszywtko szczelne 2) |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 19-02-2017, 12:51
|
|
|
Potem poszedł pakiet startowy. A że lubię raz a dobrze, to trochę mnie to kosztowało:
- komplet świec żarowych + nowa uszczelka pod pokrywą zaworową
- olej silnik ( Valvoline SynPower 5w30 XL-III XTREME VW504-507 )
- nowy filtr oleju, powietrza, paliwa i przeciw pyłkowy
- olej do mostu i skrzyni rozdzielfzej ( MOTUL GEAR 300 75w90 )
- nowa tarcze tył + nowe klocki + szczęki ręcznego z zestawem naprawczym
- wahacze przednie dolne
- wszystkie tuleje gumowo metalowe przór + tył
W planach na wiosnę2
- zakup oponek letnich bo mam go na zimówkach ( najprawdopodobniej wjadą Uniroyale Rainsport 225/55R18 - wolałbym Vredestein Ultrac Suv Sensenta ale nie robią w tym rozmiarze )
- zabezpieczenie antykotozyjne podwozia
- wymiana tłumika końcowego po troszku podrdzewiały
- serwis klimy ( odgrzybienie, ozonowanie, wpompowanie świerzego oleju do czynnika, sprawdzenie szelności - standard )
- i na bierzco co będzie wychodziło. |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 19-02-2017, 15:56
|
|
|
Fajne autko. Przeglądam czasami Outlandery ze szczególną uwagą pierwszej generacji z silnikiem Turbo. Ale rocznik mnie przeraża, ciut już zakurzone. Dlatego zaczęłam nieśmiało spoglądać na drugą generację, taką jak Twoja, z tym że w silniku benzynowym. Słyszałam że silniki w dieslu od Peugeota są OK ale o Passatach szkoda nawet stukać w klawiaturę. Ty masz francuskie serce ? |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-02-2017, 15:57
|
|
|
Olivia, chyba wszystkie 2,0 diesel w OII były z vw. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5357 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 19-02-2017, 16:43
|
|
|
Dokładnie. Z Francji mają tylko znaczki wszędzie bije serce TDI w kilku wersjach oznaczenia. Olivia, nie jeden przykurzony O1 jeszcze dłużej pojeździ jak te obecne wynalazki nowe. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-02-2017, 18:23
|
|
|
Bzyk_R1, nie do końca. 2,2 HDI jest od PSA. |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 19-02-2017, 21:50
|
|
|
U mnie siedzi 2.0 TDI z VW ale podobno w tej generacji już nie występują problemy z głowicami - potwierdził mi to serwisant w ASO Mitsubishi, serwisant specjalizujłcy się w japońcach i kumpel z ASO VW. A najbardziej dopracowana wersja to BSY |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2017, 18:56
|
|
|
Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 22-02-2017, 00:31
|
|
|
Piwor napisał/a: |
Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. |
tak szczerze to widziałem więcej rozwalonych bloków w 1.9 BXE, niż głowic w BKD/BSY
a niby 1.9 taki super (oba silniki były montowane równolegle w VAGach)
toddy napisał/a: | U mnie siedzi 2.0 TDI z VW ale podobno w tej generacji już nie występują problemy z głowicami - potwierdził mi to serwisant w ASO Mitsubishi, serwisant specjalizujłcy się w japońcach i kumpel z ASO VW. A najbardziej dopracowana wersja to BSY |
Piwor - ile głowić w BSY robiliście? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 22-02-2017, 11:21
|
|
|
Piwor napisał/a: |
Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. |
Ja mam wlepke na klapie BSY i w karcie.pojazdu też takie samo oznaczenie. |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 22-02-2017, 11:24
|
|
|
Matejko napisał/a: | Piwor napisał/a: |
Oznaczenie silnika BKD dla Mitsubishi. |
tak szczerze to widziałem więcej rozwalonych bloków w 1.9 BXE, niż głowic w BKD/BSY
a niby 1.9 taki super (oba silniki były montowane równolegle w VAGach)
toddy napisał/a: | U mnie siedzi 2.0 TDI z VW ale podobno w tej generacji już nie występują problemy z głowicami - potwierdził mi to serwisant w ASO Mitsubishi, serwisant specjalizujłcy się w japońcach i kumpel z ASO VW. A najbardziej dopracowana wersja to BSY |
Piwor - ile głowić w BSY robiliście? |
Oficjalnie VAG nie przyzanje się do wadliwych silników - ich stanowisko jest takie, że na zyliardy silników które wyprodukowali tylko pierdyliard ma problemy więc nie jest to wadą konstrukcyjną. Jak by nie patrzeć to zwykłego konsumenta oni zawsze |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 03-03-2017, 15:42
|
|
|
No i kolejna część pakieu startowego - nowe amorki tył od Kayaby |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 29-03-2017, 21:17
|
|
|
Kolejny upgrade - nowe amorki KYB na przód razem z nowymi osłonami, odbojami, łożyskami oraz nowe łączniki stanów z przodu. |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 25-04-2017, 16:29
|
|
|
I kolejne fanty - tym razem nowe końcówki drążków kierowniczych...i cały czas coś mi napiernicza z prawej strony z przodu. Powoli tracę do niego cierpliwość... |
|
|
|
 |
|