Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] wymiana paska rozrządu
Autor Wiadomość
zawias
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 11:16   [CA1A 1.3] wymiana paska rozrządu

Co ile kilometrów zaleca sie wymiane paska????1.3 12v z 93r pasek mam teraz firmy gates.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 24-10-2007, 01:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
smosen
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 11:20   

najbezpieczniej co 60 tkm,no chyba,ze sie wykosztujesz na oryginal w ASO to co 90 tkm.
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2007, 11:22   

co 60 tysięcy jest zalecane

[ Dodano: 08-04-2007, 11:23 ]
smosen, widzę że mnie wyprzedziłeś :wink:
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
leny2
[Usunięty]

  Wysłany: 09-05-2007, 03:14   

kto wie jak ustawić rozrząd w colcie 1.3 12v 96r.bo kupiłem z pękniętym paskiem i rozebraną głowicą i niewiem na które znaki ustawić i co to jest btdc czy coś takiego na osłonie przy kole wału?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 08:43   

leny2 napisał/a:
kto wie jak ustawić rozrząd w colcie 1.3 12v 96r.bo kupiłem z pękniętym paskiem i rozebraną głowicą i niewiem na które znaki ustawić i co to jest btdc czy coś takiego na osłonie przy kole wału?
Tutaj znajdziesz odpowiednie instrukcje serwisowe. Na plastikową osłonę w ogóle nie patrzysz. Najpierw musisz zdjąć koło na wale korbowym, następnie zdjąć te osłonę, a pod nia znajdziesz zębatkę ze znacznikiem (nacięciem). Znacznik ma się pokrywać ze znacznikiem (trójkąt lub kółko) na bloku silnika. Natomiast na górze znacznik (nacięcie) na zębatce wałka rozrządu musi się pokrywać ze znacznikiem (trójkąt) na głowicy.
 
 
leny2
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2007, 20:43   

dzięki gregorbu już ustawiłem jeżdzi ale brakuje mu mocy nawolnych 1000 obr a w czasie jazdy puchnie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-05-2007, 21:00   

przestawiles rozrzad o zabek lub nawet dwa - mozesz skorygowac to wyprzedzaja max. zaplon, ale sadze, ze i tak powinienes poprawnie go ustawic
 
 
leny2
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 08:51   

Dzięki wielkie Krzyzak tak myślałem ale lepiej zapytać jak spartolić :lol:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 09:08   

Krzyzak ma rację, ale w tej sprawie może być jeszcze "głębsze dno". Skoro kupiłeś samochód z rozebraną głowicą i zerwanym paskiem, należało najpierw dokładnie sprawdzić tę głowicę, splanować, sprawdzić gładzie, tłoki, panewki, zawory, prowadnice, uszczelniacze, pierścienie... Tu może być pies pogrzebany... ale obym nie był złym prorokiem.
 
 
leny2
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 10:51   

Gregorbu gdybym wymienił cały silnik to też by było dobrze :shock:
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2007, 11:13   

leny2 napisał/a:
Gregorbu gdybym wymienił cały silnik to też by było dobrze :shock:
Pod warunkiem, że byłby to dobry silnik. Rzeczy, o którym pisałem są oczywiste. Ktoś nei bez powodu zdejmował głowicę. Moim zdaniem nie opłacało mu się już tego składać, latego tez zdecydował się na sprzedaż. Porządna naprawa silnika wyjdzie co najmniej dwa razy drożej niż zakup silnika używanego.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-05-2007, 11:49   

fakt - jest mozliwe to, co pisze Grzes
ja tylko skupilem sie na tym muleniu po zlozeniu rozrzadu, ktore z reguly jest skutkiem przestawionego paska
ale faktem jest, ze trzeba bylo sprawdzic bebechy silnika...
 
 
Pastor
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2007, 18:55   

Panowie a czy to że auto nie poleci więcej jak 140 to też wina rozrządu czy trzeba cośinnego robić? Mam Colta 1.3 12V czyli 75KM i jakoś nie leci więcej niż 140 bez względu na paliwo(LPG, benzyna). Czy może to być wina łysych opon przednich?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-05-2007, 19:47   

Może masz źle ustawiony zapłon albo nieszczelny i dziurawy wydech.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-05-2007, 20:12   

Pastor napisał/a:
Czy może to być wina łysych opon przednich?
Raczej nie. 75 KM to trochę za mało żeby przy 140 km/h tracił przyczepność :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.