Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
24-07-2009, 12:26
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Autor Wiadomość
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
  Wysłany: 03-10-2006, 15:10   [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Witam wszystkich!
Zawitałem na tym forum po raz 1 , wcześniej hulałem na forum mitsubishiklub, ale jak pewnie wiekszość was wie ono coś nie bangla od jakiegoś czasu. Postanowiłem zmienić dział z Carismy na Galanta :) , w tym celu zabrałem się pilnie do lektury TEGO forum, jednak nie znalazłem jednej bardzo dla mnie ważnej rzeczy: Jakie Instalacje gazowe sprawdzają się w silniczku 2.5 V6, bardzo proszę o Wasze opinie i jeżeli można wrażenia z użytkowania instalacji, ew cena, koszty spalanie, dodam że proszę o szczegóły czyli marka instalacjii itd.

Pozdrawiam Piotrek!

Cari 1.6
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 09-12-2010, 19:13, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24247
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2006, 15:30   

Istnieje też dział LPG - tam sporo znajdziesz info nt instalek do V6.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 03-10-2006, 15:37   

No popatrz, faktycznie juz jest, nie zauważyłem, moja wędrkówka zwykle konczyla sie na forum GALANTA

Pozdrawiam
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10643
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-10-2006, 19:51   

Jak załoze w przyszłym tyg to sie pochwale w dziale LPG....
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 03-10-2006, 20:03   

Marcino napisał/a:
Jak załoze w przyszłym tyg to sie pochwale w dziale LPG....
Pozdrawiam


No a co wreszcie zakladasz?
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10643
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-10-2006, 22:32   

Jedna z 2 opcji.. Stag 300 + włsokie wtryski i zalezy to od tego co to bedzie dokałdnie,
lub polska elektronika + wtryski Valtec, cena około 3.700 do 4500 zalezy od warsztatu na który mi jednak bardzo cięzkos ie zdecydowac

POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 04-10-2006, 11:02   

Stag tez jest polski (pozostale to chyba tylko kme diego i lecho sec). Odnosnie wtryskow to teraz duzo gaziazy robi na wtryskach valteka(ale to tez wloszczyzna), _podobno_ mniej awaryjne od matrixow, ale wolniejsze. Tzn. poprawnie dzialaja na dluzszych czasach wtrysku i teraz trzeba by sprawdzic jakie czasy wtryskow sa w galu na benzynce i dobrac odpowiednie do lpg, tyle, ze valtek tez ma wersje na krotsze czasy, takze ile ludzi tyle opini ;-)

Zreszta nie chce mieszac, gazownik powinien sobie poradzic, ewentualnie mozesz popytac o czasy wtryskow. A przed ostatecznym wyborem warsztatu, pojedz, zobacz wlasnie robione samochody, moze przy okazji uda sie pogadac z ludzmi serwisujacymi tam samochody.

EDIT Stag 300 + 1ohm Valtek(zolta cewka?chyba) powinien byc dobrym rozwiazaniem lub kme diego + matrix
Amator Galanta na tym jezdzi lub przyjezdzaj do wawy i za 5.3kpln zakladaj vsi pins
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 04-10-2006, 14:01   

dzieki za info,
co do staga to jest stronka producenta, tam walnalem zapytanko, facio tam odpowiada, mozecie polookac
Tu Klikać
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10643
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-10-2006, 22:43   

Jezeli AC sie wypowie a ja uzgodnie ze ząłoża mi Stag 300 + Valtec 1ohm, a do tego reduktor Kolteca, i butla 60L brutto to zakładam w Gdyni w Gazmocie cena jaka ma być 3700PLN, to jest filia firmy z Płocka.
Z tego co wiem to samochód musi być 2 dni, 1 dzień zakałdają, na drugi tankują i sprawdzaja. Zobaczymy
Zastanawiam sie jak bedą zkaładac wtryski, czy muszą zdejmowac kolektor dolotowy?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 05-10-2006, 06:48   

musza zdejmowac. Wiercą ci otwory pod wtryskiwacze, wiec lepiej ze zdejmuja. Naawiasme mowiac kumpel mial w mazdzie instalke kolteca zakladana w holandii, wtryski byly przymocowane na dole kolektora, tak ze laik, patzac na silnik nie widzial ze ma gaz! Nawet jedni gazownicy z wawy nie mogli sie nadziwic jak instalka byla pozadnie zlozona , a byla pozadnie bo diler zakladal (takie praktyki w holandii sa idobrze), taki fabryczny gaz mam w cari, tyle ze to nie swkwencja, ale bezawaryjny i bezobslugowy calkowicie
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 05-10-2006, 10:24   

Marcino napisał/a:
Jezeli AC sie wypowie a ja uzgodnie ze ząłoża mi Stag 300 + Valtec 1ohm, a do tego reduktor Kolteca, i butla 60L brutto to zakładam w Gdyni w Gazmocie


Pamietaj porzadny zaklad to 50% sukcesu. Odnosnie butli 60l to bedzie ona miala 25cm wysokosci i bedziesz musial wywalic te plastikowe schowki pod dnem bagaznika, ale mysle, ze lepiej miec wieksza butle. Ja mam 53l i zasieg na lpg 200-350km.


Marcino napisał/a:
Zastanawiam sie jak bedą zkaładac wtryski, czy muszą zdejmowac kolektor dolotowy?


Jak pisal JaGrab3 powinni zdjac.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24247
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-10-2006, 10:29   

krzysio1972 napisał/a:
Pamietaj porzadny zaklad to 50% sukcesu.

A ja myślę, że nawt 80% (o ile nie więcej) - sama instalka z reguły po prostu działa, a największe problemy to czynnik ludzki.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10643
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-10-2006, 13:28   

Ja ciagle złucham o padających wtryskiwaczach,,,,,,
Pozrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2006, 23:44   

Ja mam 30kkm na gazie i na razie nic nie pada. O właśnie muszę się udać na kolejny przegląd gazu ale najpierw chyba nabędę przewody WN
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-10-2006, 23:51   

JaGrab3 napisał/a:
Naawiasme mowiac kumpel mial w mazdzie instalke kolteca zakladana w holandii, wtryski byly przymocowane na dole kolektora, tak ze laik, patzac na silnik nie widzial ze ma gaz!

ano ja tez mam montowana w Holandii tylko ze Vialle i.... prawie nie widac. Widzialem natomiast jak wyglada silnik po zamontowaniu sekwencji u nas :( Niby nic, ale podniesiona oslona silnika zostawiajaca swoje pietno na spodniej czesci maski nie robi dobrego wrazenia :( Ale to tylko kwestia wizualna, chociaz zastanawiac by sie mozna: dlaczego w Holandii potrafia zamontowac od spodu kolektora a u nas nie.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.