 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: roch_27 24-07-2009, 12:26 |
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:10 [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
|
|
|
Witam wszystkich!
Zawitałem na tym forum po raz 1 , wcześniej hulałem na forum mitsubishiklub, ale jak pewnie wiekszość was wie ono coś nie bangla od jakiegoś czasu. Postanowiłem zmienić dział z Carismy na Galanta , w tym celu zabrałem się pilnie do lektury TEGO forum, jednak nie znalazłem jednej bardzo dla mnie ważnej rzeczy: Jakie Instalacje gazowe sprawdzają się w silniczku 2.5 V6, bardzo proszę o Wasze opinie i jeżeli można wrażenia z użytkowania instalacji, ew cena, koszty spalanie, dodam że proszę o szczegóły czyli marka instalacjii itd.
Pozdrawiam Piotrek!
Cari 1.6 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 09-12-2010, 19:13, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24247 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:30
|
|
|
Istnieje też dział LPG - tam sporo znajdziesz info nt instalek do V6. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:37
|
|
|
No popatrz, faktycznie juz jest, nie zauważyłem, moja wędrkówka zwykle konczyla sie na forum GALANTA
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10643 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-10-2006, 19:51
|
|
|
Jak załoze w przyszłym tyg to sie pochwale w dziale LPG....
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 03-10-2006, 20:03
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jak załoze w przyszłym tyg to sie pochwale w dziale LPG....
Pozdrawiam |
No a co wreszcie zakladasz? |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10643 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-10-2006, 22:32
|
|
|
Jedna z 2 opcji.. Stag 300 + włsokie wtryski i zalezy to od tego co to bedzie dokałdnie,
lub polska elektronika + wtryski Valtec, cena około 3.700 do 4500 zalezy od warsztatu na który mi jednak bardzo cięzkos ie zdecydowac
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 04-10-2006, 11:02
|
|
|
Stag tez jest polski (pozostale to chyba tylko kme diego i lecho sec). Odnosnie wtryskow to teraz duzo gaziazy robi na wtryskach valteka(ale to tez wloszczyzna), _podobno_ mniej awaryjne od matrixow, ale wolniejsze. Tzn. poprawnie dzialaja na dluzszych czasach wtrysku i teraz trzeba by sprawdzic jakie czasy wtryskow sa w galu na benzynce i dobrac odpowiednie do lpg, tyle, ze valtek tez ma wersje na krotsze czasy, takze ile ludzi tyle opini
Zreszta nie chce mieszac, gazownik powinien sobie poradzic, ewentualnie mozesz popytac o czasy wtryskow. A przed ostatecznym wyborem warsztatu, pojedz, zobacz wlasnie robione samochody, moze przy okazji uda sie pogadac z ludzmi serwisujacymi tam samochody.
EDIT Stag 300 + 1ohm Valtek(zolta cewka?chyba) powinien byc dobrym rozwiazaniem lub kme diego + matrix
Amator Galanta na tym jezdzi lub przyjezdzaj do wawy i za 5.3kpln zakladaj vsi pins |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 04-10-2006, 14:01
|
|
|
dzieki za info,
co do staga to jest stronka producenta, tam walnalem zapytanko, facio tam odpowiada, mozecie polookac
Tu Klikać |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10643 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-10-2006, 22:43
|
|
|
Jezeli AC sie wypowie a ja uzgodnie ze ząłoża mi Stag 300 + Valtec 1ohm, a do tego reduktor Kolteca, i butla 60L brutto to zakładam w Gdyni w Gazmocie cena jaka ma być 3700PLN, to jest filia firmy z Płocka.
Z tego co wiem to samochód musi być 2 dni, 1 dzień zakałdają, na drugi tankują i sprawdzaja. Zobaczymy
Zastanawiam sie jak bedą zkaładac wtryski, czy muszą zdejmowac kolektor dolotowy? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 05-10-2006, 06:48
|
|
|
musza zdejmowac. Wiercą ci otwory pod wtryskiwacze, wiec lepiej ze zdejmuja. Naawiasme mowiac kumpel mial w mazdzie instalke kolteca zakladana w holandii, wtryski byly przymocowane na dole kolektora, tak ze laik, patzac na silnik nie widzial ze ma gaz! Nawet jedni gazownicy z wawy nie mogli sie nadziwic jak instalka byla pozadnie zlozona , a byla pozadnie bo diler zakladal (takie praktyki w holandii sa idobrze), taki fabryczny gaz mam w cari, tyle ze to nie swkwencja, ale bezawaryjny i bezobslugowy calkowicie |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 05-10-2006, 10:24
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jezeli AC sie wypowie a ja uzgodnie ze ząłoża mi Stag 300 + Valtec 1ohm, a do tego reduktor Kolteca, i butla 60L brutto to zakładam w Gdyni w Gazmocie |
Pamietaj porzadny zaklad to 50% sukcesu. Odnosnie butli 60l to bedzie ona miala 25cm wysokosci i bedziesz musial wywalic te plastikowe schowki pod dnem bagaznika, ale mysle, ze lepiej miec wieksza butle. Ja mam 53l i zasieg na lpg 200-350km.
Marcino napisał/a: | Zastanawiam sie jak bedą zkaładac wtryski, czy muszą zdejmowac kolektor dolotowy? |
Jak pisal JaGrab3 powinni zdjac. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24247 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2006, 10:29
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: | Pamietaj porzadny zaklad to 50% sukcesu. |
A ja myślę, że nawt 80% (o ile nie więcej) - sama instalka z reguły po prostu działa, a największe problemy to czynnik ludzki. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10643 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-10-2006, 13:28
|
|
|
Ja ciagle złucham o padających wtryskiwaczach,,,,,,
Pozrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
drout [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2006, 23:44
|
|
|
Ja mam 30kkm na gazie i na razie nic nie pada. O właśnie muszę się udać na kolejny przegląd gazu ale najpierw chyba nabędę przewody WN |
|
|
|
 |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2006, 23:51
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Naawiasme mowiac kumpel mial w mazdzie instalke kolteca zakladana w holandii, wtryski byly przymocowane na dole kolektora, tak ze laik, patzac na silnik nie widzial ze ma gaz! |
ano ja tez mam montowana w Holandii tylko ze Vialle i.... prawie nie widac. Widzialem natomiast jak wyglada silnik po zamontowaniu sekwencji u nas Niby nic, ale podniesiona oslona silnika zostawiajaca swoje pietno na spodniej czesci maski nie robi dobrego wrazenia Ale to tylko kwestia wizualna, chociaz zastanawiac by sie mozna: dlaczego w Holandii potrafia zamontowac od spodu kolektora a u nas nie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|