Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą..
Autor Wiadomość
bear007
[Usunięty]

  Wysłany: 26-01-2007, 12:49   [CA1A 1.3] kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą..

witajcie..
przed paroma dniami wymieniana mialem uszczelke pod glowica, uszczelniacze walka rozrzadu i korzystajac z sytuacji zabrałem sie za ECU (kondzie wlutowywał mi elektronik ode mnie z firmy..)

problemy:
-silnik całkowicie zimny (po nocy badz kilkanascie godzin na postoju)>>odpalam (musze kręcic ze 2-3 s czego wczesniej nie bylo), jak zapali obroty stałe lecz slnik skacze,czuć benzyne w spalinach, lekko dymi na siwo z rury- mam wrażenie że nie na wszystkich garach pracuje...
-mija minuta/dwie objawy ustaja, przestaje dymic silnik zaczyna równo pracować, dalej trzyma dobre obroty
-na cieplo wszystko OK (odpala od "tykniecia"), spalanie w normie,przyspieszenie, silnik rowno pracuje,
-kopułka niedawno wymieniana (z palcem), swiece, kable..zaplon ustawiony

dodam że nawet jesli silnik jest zimny (wskazowka ponizej najnizszej kreski temp.-ze 3godziny na postoju) ssanie normalnie sie załącza i wszystko gra, DOPIERO GDY POSTOI PRZEZ NOC (lub 8h jak z pracy wyjde) cos sie jeb..e

pomocy!!
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:32, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-01-2007, 12:58   

bear007 napisał/a:
kłopoty po wymianie kondensatorów w ECU..

Blad
Cytat:
kłopoty po wymianie
bear007 napisał/a:
przed paroma dniami wymieniana mialem uszczelke pod glowica, uszczelniacze walka rozrzadu
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 13:24   

OK ale to mi nic nie mowi co sie moze dziac...co moze byc nie tak??
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-01-2007, 13:24   

bear007, problemy zazwyczaj wynikaja z drobnych niedopatrzen- tym bardziej gdy robi sie wiele rzeczy na raz---- zacznij od sprawdzenia
1 pasek rozrzadu -odkrec trzy srubki 10 oslony i ustaw krecac kluczem 17 gorne kolko napedowe walka na punkt sprawdz czy naciecie na glownym kole pokrywa sie w tym momencie z punktem a palec w aparacie zaplonowym na 1 cylinder
2 ustaw zaplon na lampe stroboskopowa / przy zmasowionej koncowce ECU/
3 skontroluj luz zaworowy
4 przewody w/n
Wykonaj procedure i powinno byc ok.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 13:36   

wojmi1 napisał/a:
1 pasek rozrzadu -odkrec trzy srubki 10 oslony i ustaw krecac kluczem 17 gorne kolko napedowe walka na punkt sprawdz czy naciecie na glownym kole pokrywa sie w tym momencie z punktem a palec w aparacie zaplonowym na 1 cylinder
ale to moze powodowac zmiany tylko na maksymalnie zimnym silniku?? a na lekko cieplejszym juz nie??
wojmi1 napisał/a:
2 ustaw zaplon na lampe stroboskopowa / przy zmasowionej koncowce ECU/

ustawiony
wojmi1 napisał/a:
3 skontroluj luz zaworowy

zrobione
wojmi1 napisał/a:
4 przewody w/n

najlepiej sprawdzic podpinajac inne..czy jakos inaczej a pewnie.?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-01-2007, 13:44   

5 kopulka bo cos ci sieje aparat zaplonowy czujniki optyczne ruchu.
Procedura przy kablach w/n
1 gasisz swiatlo w garazu odpalasz silnik podnosisz maske
2 jezeli nic nie iskrzy moczysz kable woda /najlepiej z sola/ np spryskiwacz od kwiatkow lub kropidlo-pendzel
jezeli jest dyskoteka iskrzy silnik gasnie kable do wymiany to samo z nowymi - i bedziesz mial pewnosc ze
wszysko gra z kablami w/n
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 13:50   

OK wieczorem po pracy zrobie jak piszesz patrzac jeszcze na znaki na kole i napisze co i jak..
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-01-2007, 13:53   

Bo tak jak sam zauwazam zazwyczaj to jakies drobiazgi drobne bledy -- powodzenia
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-01-2007, 14:14   

ja stawiam na bledy zrobione podczas wymiany uszczelki - to material z ktorego jest zrobiona glowica zmienia swoje wlasciwosci fizyczne pod wplywem ciepla
ew. ktos przy okazji (jak nie robiles sam) pozyczyl sobie jakies sprawne czesci z tego auta i przekazal komus innemu - mialem tak kiedys z nowym sprzeglem...
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 14:26   

Krzyzak napisał/a:
ew. ktos przy okazji (jak nie robiles sam) pozyczyl sobie jakies sprawne czesci z tego auta i przekazal komus innemu - mialem tak kiedys z nowym sprzeglem...

ta opcja odpada bo to kumpel robił...mowil jeszcze ze czyscil aparat..
Krzyzak napisał/a:
ja stawiam na bledy zrobione podczas wymiany uszczelki

jakie??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-01-2007, 14:54   

znow mam pisac? - niech bedzie:
oczyszczenie, pomiary (krzywizn, odchylen, srub), dotarcie gniazd, moze nowe sruby jak stare plyna, kolejnosc dokrecania, dobry klucz dynamometryczny, dobra uszczelka, sprawdzenie zaworow, prowadnic i pewnie wiele innych rzeczy - niech sie Bartek jeszcze wypowie
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 26-01-2007, 15:06   

Krzyzak napisał/a:
dobra uszczelka

Na szybko przejrzalem forum i nie znalazlem wiec sie tak delikatnie podepne
Tzn jaka konkretnie ?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-01-2007, 15:48   

MGP
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2007, 21:31   

wiec tak:

-podczas pryskania na kable woda z sola pojawiło sie żarzenie (lekkie) tylko (aż) w miejscach gdzie wpinane sa w plastikowe mocowania..a tak to ciemno bez polewania--obrotów nie zakłóciły ani na chwile zlane kable
-pasek rozrządu, znaki zgadzają sie

[ Dodano: 26-01-2007, 21:38 ]
wyszedlem z pracy i znowu do bani odpalil, cos sie tluklo jeszcze przez chwile (łożysko od jakiejs rolki chyba)---zapomnialem o jednym>>przy tym morderczym odpalaniu czuć benzyne z nawiewu, ale tylko przez chwile dopoki nie zacznie ładnie pracowac--minuta dosłownie...

wjechałem do garażu zabrałem sie za sprawdzanie. teraz temp na wskazowce max na dole i ładnie zapalił!!!!
coś sie chrzani tylko jak całkowicie zmarznie-tak do kości :cry:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-01-2007, 22:15   

zobacz czy czujnik temp podpieli po sciaganiu glowicy - koło termostatu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.