Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] LPG do GDi, gaz w GDi
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26-02-2015, 08:40   

przy normalnej instalacji spalanie benzyny to 1l. Ciekaw jestem tej instalacji i spalania lpg vs benzyna.
Swego czasu kilka lat temu interesowałem się taką instalacją do tfsi. I była mowa nawet o 30% benzyny i 70% lpg.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 18-12-2016, 22:06   

inq napisał/a:
Oprócz jednego nadkola bardzo zdrowa :) Decyzja podjęta tylko muszę $$ zorganizować.


Założyłeś tą instalacje ??

Może ktoś ma jakieś nowe info odnośnie GDI i LPG ?? Gdzie i za ile ?? :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-12-2016, 09:16   

Niestety nie. Misiek sprzedany, a nabywca jeździ głównie długie trasy i spalanie spadło do 8 litrów więc jemu się nie opłaca.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 21-12-2016, 21:11   

No to trzeba będzie podzwonić i po pytać . A Ty w jakiej firmie pytałeś??
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-12-2016, 21:51   

LPG w GDI jest bez sensu, lepiej sprzedać i kupić 2,5V6. Przerabiałem ten temat z Carismą, wcześniej miałem 1.8GDI. Aby to działało poprawnie to silnik musi chodzić jednocześnie i na benzynie i na gazie w stosunku około 20 do 80 a najlepiej aby była to instalacja VI generacji których nie ma do tego silnika bo to stara i wymierająca konstrukcja więc nie opłaca się do niej opracowywać dedykowanej instalacji. Wiadomo, cena GDI często kusi więc nieznający tematu kupują i później żałują.
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 21-12-2016, 22:19   

Znajdz mi 2,5 v6 z przebiegiem 64tyś km to pogadamy o sprzedaży i kupnie ... :) Ja temat znam, miałem i V'ki i 2,0 a teraz kupiłem coś ze względu na stan a nie silnik.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-12-2016, 23:06   

To w takiej sytuacji lepiej chyba wrzucić silnik 2.5 niż szukać czegoś co nie będzie dobrze działać z tym skomplikowanym silnikiem. Tu dużo też miesza uboga mieszanka bo można by nawet wsadzić jakąś sekwencję z możliwością dotrysków benzyny. Użytkownik SebastianS z LPG-Forum montuje sekwencje do obecnych bezpośrednich wtrysków, może jego spytaj czy da się coś wykombinować.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-12-2016, 23:09   

Ci powiem niejdna Vka twoje GDI przezyje. Skoro przebieg mały i buda zdrowa zrób swapa. W cenie instalacji LPG bedziesz miał kilka V6 tek. Ja miałem ból d... tak smao jak miałem Cari 1.8 gdi i chciałem ale po wypadku sam się problem rozwiązał.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 21-12-2016, 23:30   

Robić swapy, zakładać gaz - za te pieniądze beny na 10 lat będę miał ... :) I chyba trza będzie przy tej opcji zostać :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-12-2016, 06:35   

Zależy ile robisz kilometrów, jeśli z 20 tys rocznie to jeżdżąc na benzynie tracisz około 2000 zł rocznie.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 22-12-2016, 09:42   

5eba napisał/a:
Znajdz mi 2,5 v6 z przebiegiem 64tyś km to pogadamy o sprzedaży i kupnie ...

wiem gdzie w Szwajcarii stoi kilka gali z takimi przebiegami,cena to około 35tysi z transportem i opłatami
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-12-2016, 13:39   

5eba, tutaj - http://www.gzw.pl/. Dają gwarancję na 100.000km także wydaje mi się to opłacalne bardziej niż kupno silnika, swap i jeszcze jego gazowanie.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-12-2016, 15:13   

radek79 napisał/a:
5eba napisał/a:
Znajdz mi 2,5 v6 z przebiegiem 64tyś km to pogadamy o sprzedaży i kupnie ...

wiem gdzie w Szwajcarii stoi kilka gali z takimi przebiegami,cena to około 35tysi z transportem i opłatami

Ciekawe jak blacharsko wygladają. Kwota astronomiczna jak za galanta
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 22-12-2016, 16:38   

Marcino napisał/a:
radek79 napisał/a:
5eba napisał/a:
Znajdz mi 2,5 v6 z przebiegiem 64tyś km to pogadamy o sprzedaży i kupnie ...

wiem gdzie w Szwajcarii stoi kilka gali z takimi przebiegami,cena to około 35tysi z transportem i opłatami

Ciekawe jak blacharsko wygladają. Kwota astronomiczna jak za galanta

nie które stoją już rok i przestawiane są z miejsca na miejsce no nikt ich nie chce kupić,tam wyznacznikiem ceny auta jest głownie przebieg
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 25-12-2016, 22:14   

radek79 napisał/a:
5eba napisał/a:
Znajdz mi 2,5 v6 z przebiegiem 64tyś km to pogadamy o sprzedaży i kupnie ...

wiem gdzie w Szwajcarii stoi kilka gali z takimi przebiegami,cena to około 35tysi z transportem i opłatami


To 7500 jakie powiedziałem sąsiadowi to chyba śmieszna kwota ...(bez opłat) :oops:
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.