Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero II TD Odpala, podziała i gaśnie...
Autor Wiadomość
warczys
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 10:01   

Witam po długiej przerwie.
Kupiłem na ebayu simmering uszczelniający wałek pompy paliwowej za całe 20 funtów. Walczyłem z wyrzuceniem i założeniem pompy ok 2 - 3 dni. Sama wymiana simmeringu trwała ok 20 minut. Zostawiłem łożyska pompy w spokoju i działa. Teraz problem zniknął i mogę spokojnie jeździć bez pompy elektrycznej która wspomagała całość, po prostu cały czas jest wyłączona.

Teraz temat który chciałem poruszyć - TRZEBA SPRAWDZAĆ POZIOM OLEJU gdy ma się taką zapasową pompę wspomagającą układ paliwowy.
Dlaczego?
Bo nadciśnienie które powoduje owa pompa powoduje przedostawanie się paliwa do układu smarującego silnika. Ja miałem w swoim silniku 2l ekstra oleju napędowego (tak na oko).
Dziękuję za uwagę.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 23-01-2009, 14:58   

warczys napisał/a:
Teraz temat który chciałem poruszyć - TRZEBA SPRAWDZAĆ POZIOM OLEJU gdy ma się taką zapasową pompę wspomagającą układ paliwowy.
Dlaczego?
Bo nadciśnienie które powoduje owa pompa powoduje przedostawanie się paliwa do układu smarującego silnika. Ja miałem w swoim silniku 2l ekstra oleju napędowego (tak na oko).


Witaj. A ja myślałem że mi za dużo oleju do silnika wlali :( :( Z twojego opisu wynika że i w moim Miśku też trzeba będzie zrobić to samo-czyli wymiana simmeringu. Napisałeś że
warczys napisał/a:
Walczyłem z wyrzuceniem i założeniem pompy ok 2 - 3 dni. Sama wymiana simmeringu trwała ok 20 minut.

to znaczy że nie musi to być robione w specjalistycznym warsztacie samochodowym,tzn takim który robi pompy?? wystarczy zwykły warsztat?? Dzięki za info. Pozdrawiam :) Jak wklepać warczys-owi że pomógł??? :oops:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 15:03   

Kontakt z Modem lub Adminem na PW :wink:
 
 
warczys
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 22:40   

Już mówię jak to wyglądało. Auto naprawiałem przed domem na ulicy. Łożyska nie zmieniałem, mimo iż miało luzy niewielkie.
Razem z tym simmeringiem dostałem instrukcję montażu:



Tylna śrubka o której mowa w tym skanie to bardzo trudna dostępna 14 (wykręcałem ją ok 2h, z wkręceniem poszło szybciej).
Lokalizacja zaznaczona strzałką:



Druga sprawa to demontaż wtrysków - tak naprawdę to węże wtryskiwaczy można po prostu odkręcić "u góry" i w razie potrzeby lekko odgiąć (nie wiem co na to mechanicy powiedzą ale ja tak zrobiłem i zadziałało).
Kolejna - żeby wydobyć pompę - trzeba odkręcić akumulator i chociaż poluzować jego podstawę (mam wersję dwu akumulatorową).

Najtrudniej będzie ustawić pompę na właściwym trybiku, trzeba pokombinować bo zęby są skośne i nie zawsze wskakuje na właściwe miejsce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.