Lakier w Miśku |
Autor |
Wiadomość |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-04-2010, 10:35
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Wiele razy po wyjechaniu z myjni miałem setki zaciekow od wody mimo że używałem programu z tą właśnie wodą. |
zawsze po myciu trzeba wytrzeć do such bo po kamieniu który znajduje się w każdej wodzie będą białe plamki. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-04-2010, 10:44
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | zawsze po myciu trzeba wytrzeć do such bo po kamieniu który znajduje się w każdej wodzie będą białe plamki. |
Właśnie że nie jeśli właściciel stacji nie oszukuje wlewając zwykłej wody do zbiornika z woda demineralizowaną. Cała idea tego produktu jest wlaśnie brak zacieków i potrzeby wycierania do sucha. znam się na tych rzeczach dogłębnie i wiem jak jest w realu. Nie zawsze ma się czas na suszenie irchą i dlatego taka opcja jest fajna, założywszy że dana stacja nie oszukuje klientów. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-04-2010, 10:52
|
|
|
W 99 % myję sam i dopieszczam w domowych warunkach więc i tak go wycieram do sucha.Szczególnie chromy wymagają takiej operacji /SZTANGI / |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-04-2010, 11:06
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | W 99 % myję sam i dopieszczam w domowych warunkach więc i tak go wycieram do sucha.Szczególnie chromy wymagają takiej operacji /SZTANGI / |
Popieram, tylko że nie zawsze ma sie czas i dlatego fajnie jest jesli na szybko można zmyc np resztki ptasich odchodów. W 3 przypadkach z 4 niestety właściciele myjni oszukuja i mieszają wodę demineralizowaną ze zwyklą, albo w całości wlewają zwykłą wodę tworząc zacieki.
Jesli moge ci cos doradzic to kup sobie prawdziwą (nie sztuczna) irchę i o wiele latwiej i bezpieczniej dla lakieru będzie ci się wycierać. Żadne wynalazki typu mikrofibry czy takie tam nie zastapią prawdziwej irchy pod względem wydajności. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 14-04-2010, 11:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-04-2010, 11:07
|
|
|
nie Lubie jak jest brudny
musi być lśniący |
|
|
|
 |
wowo
Forumowicz

Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-04-2010, 08:21
|
|
|
mitsu00, ja Ciebie proszę, Ty napisz jakie produkty powinienem kupić w sklepie Maguiar's Polska bo tam można dostać zawrotu głowy od mnogości produktów. Chodzi o utrzymanie lakieru i felg z oponami |
_________________ W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-05-2011, 23:08
|
|
|
Odświeżam temat.
Dziś dałem lekko po krzakach i w "warstwie ochronnej" lakieru są ryski. Ryski widać dopiero pod światło. Znacie coś dobrego żeby to zaprawić? Czy polerowanie lakieru ? |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 03-05-2011, 00:03
|
|
|
mitsu00 napisał/a: |
Jesli moge ci cos doradzic to kup sobie prawdziwą (nie sztuczna) irchę i o wiele latwiej i bezpieczniej dla lakieru będzie ci się wycierać. Żadne wynalazki typu mikrofibry czy takie tam nie zastapią prawdziwej irchy pod względem wydajności. |
Zdradź mi jak przechowujesz taka prawdziwa irchę. Bo nie ukrywam, ale ze względów praktycznych używam mikro fibry, która lekko mówiąc nie jest zadawalająca w użytkowaniu. |
|
|
|
 |
Tomski
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 did Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 32 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 03-05-2011, 19:16
|
|
|
Kupiłem jakiś czas temu super ściągaczkę do wody ( silikonowa ) w Auchanie w dziale z pierdołami do samochodów za 16 złotyszy fajnie sie dostosowuje do profilu maski a oczywiście potem niezawodna ircha ale już po silikonowej ściągaczce to sama przyjemność. |
_________________ Pozdrawiam
TOMSKI
 |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-06-2011, 16:30
|
|
|
Witam,
Dziś zauważyłem w trzecim miejscu na masce odprysk po kamyczku (do podkładu). Czy u Was jest podobnie ? Chciałem się poradzić, czy dać sobie na luz czy iść do lakiernika czy robić to z AC ?
Pozdrawiam |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-06-2011, 17:30
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | Chciałem się poradzić, czy dać sobie na luz czy iść do lakiernika czy robić to z AC ? | gdybyś chciał robić każdy odprysk z AC to w ciągu dwóch lat miał byś zwyżkę 500% jak chcesz mieć profi to pogadaj z lakiernikiem o zaprawkach. Ja robię sam - mały pędzelek, lakier zaprawkowy i gotowe. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-06-2011, 17:45
|
|
|
OK, a jak bedzie z gwarancją na perforację karoserii. Przy przegladzie chyba to zobaczą i co wtedy ? |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-06-2011, 17:52
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | OK, a jak bedzie z gwarancją na perforację karoserii. | tracisz na elementy naprawione poza ASO. Ale porównaj sobie koszt maski z kosztem naprawy lakierniczej w ASO |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-06-2011, 18:08
|
|
|
Dzięki rezon |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
Beduin
Forumowicz
Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011 Posty: 53 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2011, 13:31
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | Witam,
Dziś zauważyłem w trzecim miejscu na masce odprysk po kamyczku (do podkładu). Czy u Was jest podobnie ? Chciałem się poradzić, czy dać sobie na luz czy iść do lakiernika czy robić to z AC ?
Pozdrawiam |
U mnie spotkanie z kamykiem miało podobny skutek na lakierze + minimalny ślad na szybie.
Na szczęście w "wyposażeniu salonowym" dostałem dwa słoiczki lakieru (amethyst black i bezbarwny). Ubytek wypełniłem czarnym a po całkowitym wyschnięciu starłem nadmiar papierem 2000 i zapolerowałem (najpierw Farecla potem Magiures a na końcu wosk). Jak ktoś nie wie to nie zauważy. |
_________________ Szerokiej drogi. |
|
|
|
 |
|