Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 v6 nie mam napędu 4x4
Autor Wiadomość
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 06-04-2011, 18:56   

sammy69 napisał/a:
Chodzi i o te wtyczki ?
http://www.przeklej.pl/pl...0028tp2l92e33sp
Dokładnie
sammy69 napisał/a:
To wymieniłem go i to samo sie działo
Co jeszcze moze być przyczyną ??
W takim razie ten moduł nie widzi momentu zmiany przełożenia z 2H na 4H, stąd nie znika napięcie na zaworkach.
Sprawdź dokładnie czujniki na reduktorze, szczególnie ten zupełnie z tyłu na samym rogu, po wrzuceniu na 4H powinien zwierać z masą. Jeśli prawidłowo zwiera to sprawdź jeszcze wiązkę do tych czujników, może być przerwa nawet na kilku czujnikach.
 
 
sammy69 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 15
Skąd: Islandia
Wysłany: 07-04-2011, 02:35   

no to mam roboty :D :D do tych czujników nie jest łatwo się dostać jak nie ma się kanału :D :D no nic lewarek i heja :D :D masz może opis który czujnik jest od czego do reduktora przy automacie ?? jeszcze sie zastanawiam czy nie isc na skróty i zamontować sobie pstryczek przy tych zaworkach i samemu odcinać prąd ?? co o tym myślisz ??

[ Dodano: 07-04-2011, 02:37 ]
aha i jeszcze jedno, gdzie pedzior ma filtr paliwa ?? w baku ??

PS. Rico dzieki wielkie za pomoc jestes wielki wisze ci piwo :D
_________________
samy
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 07-04-2011, 20:54   

Nie trzeba od razu czołgać się pod autem :mrgreen: Co z czujnikami można najpierw sprawdzić na samym wtyku do tego modułu:
pin 1: żółto-niebieski - czujnik przełożenia H/L
pin 2: niebiesko-pomarańczowy - czujnik zmiany położenia 4WD (ten może nie łączyć)
3: niebiesko-żółty - czujnik 2WD/4WD
5: niebiesko-biały - czujnik blokady centralnej
6: żółto-zielony - czujnik freewheel (na przednim moście)
7: żółto-niebieski lub brązowo-czarny - czujnik zmiany położenia blokady centralnej

A który gdzie siedzi na reduktorze (licząc od przodu do tyłu):
cz. blokady centralnej - zaraz za lewarkiem reduktora, najbliżej, pierwszy
cz. 2WD/4WD - drugi od lewarka,
cz. zmiany położenia blokady centralnej - trzeci
cz. zmiany położenia 4WD - czwarty, na końcu - zupełnie na rogu reduktora
cz. przełożenia H/L - na końcu, na prawo od cz. zmiany 4WD

Wszystkie czujniki powinny załączać masę w odpowiednim momencie, jak któryś kompletnie nie reaguje - do sprawdzenia instalacja (od modułu do reduktora, wychodzi zaraz przy lewarku pod podłogę) lub same czujniki. A jak wszystkie dobrze działają to problem mechaniczny w reduktorze.
sammy69 napisał/a:
gdzie pedzior ma filtr paliwa ??
pod podłogą na ramie po lewej stronie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.