 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
3.0 v6 nie mam napędu 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 06-04-2011, 18:56
|
|
|
Dokładnie
sammy69 napisał/a: | To wymieniłem go i to samo sie działo
Co jeszcze moze być przyczyną ?? | W takim razie ten moduł nie widzi momentu zmiany przełożenia z 2H na 4H, stąd nie znika napięcie na zaworkach.
Sprawdź dokładnie czujniki na reduktorze, szczególnie ten zupełnie z tyłu na samym rogu, po wrzuceniu na 4H powinien zwierać z masą. Jeśli prawidłowo zwiera to sprawdź jeszcze wiązkę do tych czujników, może być przerwa nawet na kilku czujnikach. |
|
|
|
 |
sammy69
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 15 Skąd: Islandia
|
Wysłany: 07-04-2011, 02:35
|
|
|
no to mam roboty :D do tych czujników nie jest łatwo się dostać jak nie ma się kanału :D no nic lewarek i heja :D masz może opis który czujnik jest od czego do reduktora przy automacie ?? jeszcze sie zastanawiam czy nie isc na skróty i zamontować sobie pstryczek przy tych zaworkach i samemu odcinać prąd ?? co o tym myślisz ??
[ Dodano: 07-04-2011, 02:37 ]
aha i jeszcze jedno, gdzie pedzior ma filtr paliwa ?? w baku ??
PS. Rico dzieki wielkie za pomoc jestes wielki wisze ci piwo |
_________________ samy
 |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 07-04-2011, 20:54
|
|
|
Nie trzeba od razu czołgać się pod autem Co z czujnikami można najpierw sprawdzić na samym wtyku do tego modułu:
pin 1: żółto-niebieski - czujnik przełożenia H/L
pin 2: niebiesko-pomarańczowy - czujnik zmiany położenia 4WD (ten może nie łączyć)
3: niebiesko-żółty - czujnik 2WD/4WD
5: niebiesko-biały - czujnik blokady centralnej
6: żółto-zielony - czujnik freewheel (na przednim moście)
7: żółto-niebieski lub brązowo-czarny - czujnik zmiany położenia blokady centralnej
A który gdzie siedzi na reduktorze (licząc od przodu do tyłu):
cz. blokady centralnej - zaraz za lewarkiem reduktora, najbliżej, pierwszy
cz. 2WD/4WD - drugi od lewarka,
cz. zmiany położenia blokady centralnej - trzeci
cz. zmiany położenia 4WD - czwarty, na końcu - zupełnie na rogu reduktora
cz. przełożenia H/L - na końcu, na prawo od cz. zmiany 4WD
Wszystkie czujniki powinny załączać masę w odpowiednim momencie, jak któryś kompletnie nie reaguje - do sprawdzenia instalacja (od modułu do reduktora, wychodzi zaraz przy lewarku pod podłogę) lub same czujniki. A jak wszystkie dobrze działają to problem mechaniczny w reduktorze.
sammy69 napisał/a: | gdzie pedzior ma filtr paliwa ?? | pod podłogą na ramie po lewej stronie |
|
|
|
 |
|
|