Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Obroty jałowe silnika V6
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-03-2012, 22:01   

W gardzieli przepustnicy jest kanał od krokowca i tam uzyje tego środka , tak aby sobie jakis czas penetrował i usunął nagar i zanieczyszczenia .
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 18-03-2012, 22:07   

deejay napisał/a:
jak ci sie uda to mozesz nawet sam krokowiec zdemontowac

Dlaczego nie miało by się udać :?:
bluecard88 napisał/a:
tylko ten przedni dekielek odkrecic?

Możesz i tak. Lepiej jednak odkręć śrubę kawałek dalej, dekielek razem z tą metalową obudową.
Może mieć inny rodzaj krokowca niż na zdjęciu.
Może być taki jak ten po prawej:


EDIT
Po lewej sam dekielek. Tylko wyjmuj delikatnie :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-03-2012, 22:20   

fj_mike napisał/a:
deejay napisał/a:
jak ci sie uda to mozesz nawet sam krokowiec zdemontowac


Dlaczego nie miało by się udać


Zawsze trafiałem na zapieczone sruby :?
Ostatnio zmieniony przez deejay 18-03-2012, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 18-03-2012, 22:33   

No nic spróbuje to zrobic, mam nadzieję ,że nie pogubię niczego ze środka. Ciężko później poukładać te trybiki na swoje miejsce tzn dużo ich jest??
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 18-03-2012, 22:35   

bluecard88 napisał/a:
Ciężko później poukładać te trybiki na swoje miejsce tzn dużo ich jest??

Ogarniesz się :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 18-03-2012, 22:37   

fj_mike napisał/a:
bluecard88 napisał/a:
Ciężko później poukładać te trybiki na swoje miejsce tzn dużo ich jest??

Ogarniesz się :wink:
no mam nadzieję bo niechcę autobusem do roboty pomykać :P
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 23-03-2012, 20:48   

Dziś wymieniłem:
*Świece zapłonowe (założyłem nowe NGK platynowe - stare po 60kkm były tak wypalone, że odstęp między elektrodami wynosił 1,8mm)
*uszczelkę pod kolektorem
*większość wężyków podciśnień
* aparat zapłonowy (bez kopułki i palca)
* wyczyściłem krokowaca, przepustnicę i kanały zespołu przepustnicy, EGR
* filtr powietrza

Niestety mimo tego, że jeszcze silnik nie ustabilizował obrotów na biegu jałowy to nadal czuję delikatne drgania silnika, więc sądzę, że przyczyną tego zjawiska nie jest aparat.

Może to ze mną jest coś nie halo, bo mechanik jest zdania, że mój silnik wyjątkowo ładnie pracuje i na podstawie jego pracy niemcy mogli by uczyć się konstruować silniki.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10789
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-03-2012, 21:06   

polaff napisał/a:
Świece zapłonowe (założyłem nowe NGK platynowe - stare po 60kkm były tak wypalone, że odstęp między elektrodami wynosił 1,8mm)

A dlaczego te świece nie wytrzymały 90kkm?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 23-03-2012, 21:16   

bo zagazowane auto
gazownik mnie wyśmiał jak mu powiedziałem to tych 90kkm.
a auto na zimnym silniku na LPG przerywało już dość mocno mimo wyczyszczonego parownika i wtryskiwaczy.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-03-2012, 14:49   

polaff napisał/a:
stare po 60kkm były tak wypalone, że odstęp między elektrodami wynosił 1,8mm)


Niedobrze. Coś bardzo duża ta przerwa po takim przebiegu.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 26-03-2012, 20:35   

KaWu napisał/a:
Niedobrze. Coś bardzo duża ta przerwa po takim przebiegu.

czyli sugerujesz za ubogą mieszankę na wysokich obrotach więc pewnie zawory również dostały?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 27-03-2012, 19:02   

polaff, trudno mi tak prorokować. Ale na pewno podejrzenie pada w strone nadmiernej temp. silnika, ktora mogla byc przez uboga mieszanke.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 08-05-2012, 07:30   

czy śruba do regulacji obrotów biegu jałowego


ma jakieś zabezpieczenie przed odkręcaniem?

Mówię o czymś oprócz tej zaślepki widocznej na zdjęciu ( u mnie jej nie ma). W moim aucie ta śruba kręci się bardzo lekko.
Czy na niej nie powinno być np. oringu, który zabezpieczał by przed przypadkowym przekręcaniem się?
Jeśli tak to proszę o podanie wymiaru.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21964
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-05-2012, 08:05   

polaff napisał/a:
ma jakieś zabezpieczenie przed odkręcaniem?
Nie ma.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 08-05-2012, 08:06   

to może ktoś mi podpowie czemu u mnie ta śruba tak lekko się kręci?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.