Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Odpalanie TD, wskazówki, problemy
Autor Wiadomość
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 04-02-2010, 14:44   

Profilaktycznie przed każdą zimą najlepiej jest wymienić filtr paliwa :) Druga sprawa trzeba w miarę możliwości nie dopuszczać do jazdy na rezerwie na minusowych temperaturach, bo z tego co widać na forum większość problemów wynika.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-02-2010, 14:53   

Możliwe, że w zbiorniku była wytrącona parafina, która potem przytyka przewody i filtr.
 
 
Rades
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 08:11   

zapowietrza się układ to pewne...

założyliśmy przed pompą kawałek przeźroczystego przewodu, co by zobaczyć co tam w przewodach płynie, no i okazało się, że oprócz ropy są i bąbelki powietrza, po zgaszeniu widać na tym przewodzie, że paliwo się cofa, poszliśmy dalej w stronę baku, tym razem przewód przeźroczysty założyliśmy na na przewód idący bezpośrednio do baku, a drugi koniec do filtra, bąbelki po pewnym czasie zniknęły, przewody się poodpowietrzały, nie było śladu pęcherzyków powietrza...

kolega założył nowe opaski metalowe na przewody, pozaciskał, myśleliśmy, że stare słabo trzymały i powietrze gdzieś się dostawało, silnik odpalał od razu chodził tak jak powinien, odjechałem, postał kilka godzin....znowu przy odpalaniu trwało to za długo, przerwy w pracy, zaglądam pod maskę - pęcherzyki powietrza - to samo...

filtr zmieniony, śrubka odpowietrzająca zmieniona, wycieku na przewodach nie widać...
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 13:33   

Rades,
Rades napisał/a:
po zgaszeniu widać na tym przewodzie, że paliwo się cofa

Jeżeli tak, to spróbuj coś takiego założyć link tylko nie jestem pewien jak z tą grubością.
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 08-02-2010, 13:42   

Witam
Padły mi po 3 miesiącach 4 swiece z dnia na dzień.Co może byc przyczyną??
Jeszcze jedno pytanie Zauważyłem przepalony bezpiecznik od świec czy to normalne że przy padnięciu świec pada też bezpiecznik??
Pozdrawiam
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-02-2010, 19:11   

yam1530, jakieś zwarcie musi raczej być skoro i bezpiecznik pali...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 08-02-2010, 21:45   

andrew84, Czy przy przepaleniu świec mogło nastąpić zwarcie??
Uszkodzone świece nie przewodzą prądu więc nie za bardzo kumam co mogło zrobić spięcie.
ps. Świece zareklamowałem będę czekał podobno ponad miesiąc. Kupiłem 4 szt nówki polutowałem bezpiecznik (bo nie mam pojęcia gdzie szukać takiego) i misiek od pierwszego pali.
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-02-2010, 21:52   

yam1530, bardzo możliwe, że tuż przed przepaleniem skoczył przepływ prądu.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-06-2012, 14:58   

Od kupna Galanta td żeby zapalić musiałem 2-3 obroty zakręcić czasem od kopa zapalał ale rzadko , aż w końcu ustawiam pompę na czujnik zegarowy i wartości sie nie zgadzały :!: nawet kreska na pompie i na obudowie w tej samej pozycji :?: :?:
Po wymianie rozrządu należy ustawić pompę wtryskową według manuala
Teraz pali na dotyk i jest bardziej żwawszy nie ten samochód
Jak ktoś ma problem z odpalaniem to trzeba zacząć od ustawienia pompy po wymianie rozrządu nikt tego nie ustawia i są potem problemy :)
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 26-06-2012, 15:00   

milo mój właśnie nie pali na dotyk, tylko chwilę obraca wałem, muszę to sprawdzić chyba...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-06-2012, 15:13   

ANDREW jeśli posiadasz lub masz dostęp do takiego czujnika zegarowego to sam możesz ustawić pompę , bardzo proste :) ja miałem 0,8 a powinno być 1 +-0,3 jest różnica i to duża
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 26-06-2012, 15:33   

Czujnika nie posiadam, ale jak będę u mechanika to sprawdzimy. Czyli mówisz, że powinno być 1?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-06-2012, 16:09   

Zobacz w manualu 11C-11 wszystko opisane
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
jimmy026 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 11
Skąd: Gorlice
Wysłany: 07-10-2012, 12:38   

Witam
moj Galant TD pali w lecie zawsze za pierwszym jak benzynowec, po max sekundzie od przekręcenia kluczyka, ale kiedy ubiegłej zimy zrobilo sie zimno do -10 stopni to sie jąkał przy odpalaniu, a przy -15 była całkiem kicha odpalić, nie mówiąc przy -30, teraz wymieniłem akumulator na oryginalnego Bosch s5 75Ah 750A i nowe świece żarowe ale iskry bo takie mi doradzili w sklepie, jedna była przepalona a jedną wymieniałem jeszcze w trakcie poprzedniej zimy, teraz nowy komplet, filtr paliwa był zmieniany i odpowietrzany i pilnowałem zeby w baku była conajmniej połowa paliwa, zobaczymy co bedzie tej zimy a już nie daleko
_________________

 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-10-2012, 21:40   

moj zawsze pali na "dotyk", ale jesli milo ma racje to sprawdze pompe przy jakiejs okazji;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.