Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
24-07-2009, 12:26
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Autor Wiadomość
koller 
Mitsumaniak


Auto: Outlander I 2.0T 06' AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 68
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 06-06-2014, 23:59   

Witam was koledzy moje valteki (czerwone) mowia ze juz koniec z nimi i w zwiazku z tym
chcialbym wladowac jakies wtryskiwacze zamiast elktrozaworow rozgladalem sie rozgladalem i...
Zainteresowaly mnie Blade cena dobra ok 45zł (ciekawe jak z jakascia)
na hanki mnie nie stac w tej chwili 75zl
Cos wiecie na temat tych blade?
Podobno sa polskiej konstrukcji
prosze o pomoc jakby to z V6 wspolzylo?
_________________
Moje wozidełka
09 - 12 Fiat Punto II 1.9DS '00 60PS
12 - 15 Mitsubishi Galant VI 2,5 V6 '97 160PS
15 - 16 Mercedes W210 220D '96 90PS
16 - ... Mitsubishi Outlander I 2.0 Turbo '06 202PS
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-06-2014, 05:47   

Ja początkowo też je miałem i były jakieś dziwne. Na początku kupiłem typ 14 bo niby miały być odpowiednie ale okazały się za mało wydajne. Kupiłem więc kolejne 18 i na wolnych były za wydajne a pod pełnym obciążeniem znów za mało wydajne. Podobno też działo się coś z ich uszczelnieniami pod wpływem substancji zawartych w Lpg. Te mniejsze 14 obecnie jeżdża u ojca w Suzuki Lianie też zmienione zamiast Valteków i jak na razie dobrze się sprawują ale są tam dopiero od jakichś 2000 km. Zamiast tych wtryskó wolał bym jednak zamontować ACW01 mimo że są w listwie. Na forum gazowym jeden instalator z dość dużym stażem zamiast WGS-ów poleca podobne do nich wtryski Apis, też są w podobnej cenie. Ja bym jednak nie eksperymentował bo często takie eksperymenty i tak kończą się zmianą na porządne jak było u mnie, wydałem tylko niepotrzebnie kasę zamiast odrazu kupić dobre wtryski.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 07-06-2014, 09:59   

Omvl reg fast. Ciut drozsze od Valtekow a sa to na prawde porzadne i bardzo wytrzymale wtryski. Nie jest to technologia kosmiczna, ale spokojnie Ci wystarcza...
 
 
piotruss96 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Suwałki
Wysłany: 07-06-2014, 15:37   

Zabieram się do kupna Galanta 2.5 V6 jednak może jest osoba która posiada w tym samochodzie gaz ?
Jak to wygląda od strony technicznej ? Silnik toleruje gaz czy raczej nie do końca ? Jak charakteryzuje się spalanie gazu względem jazdy na benzynie ?
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 07-06-2014, 16:21   

piotruss96 napisał/a:
Zabieram się do kupna Galanta 2.5 V6 jednak może jest osoba która posiada w tym samochodzie gaz ?
Jak to wygląda od strony technicznej ? Silnik toleruje gaz czy raczej nie do końca ? Jak charakteryzuje się spalanie gazu względem jazdy na benzynie ?

Na forum mamy kilkadziesiąt 2.5v6 z instalacją LPG.
Silnik bardzo dobrze znosi gaz.
Spalanie LPG 12-15 litrów; PB95 10-13 litrów.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-06-2014, 19:46   

madź napisał/a:
Na forum mamy kilkadziesiąt 2.5v6 z instalacją LPG.
Silnik bardzo dobrze znosi gaz.
Spalanie LPG 12-15 litrów; PB95 10-13 litrów.


Przy spokojnej jeździe i dobrym stanie technicznym auta do uzyskania wyniki spalania ok. 8-9L/100km LPG. Na pb ok.7-8L/100km.
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-06-2014, 20:52   

arturj123, chyba nie masz na myśli 2.5V6?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-06-2014, 21:34   

Cytat:
arturj123, chyba nie masz na myśli 2.5V6?

Jak najbardziej mowa o V6. Tylko zaznaczam, że trzeba się postarać. Norma to ~10L/100km LPG.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-06-2014, 09:07   

plecho1 napisał/a:
A możesz w programie gazowym pojedynczo wyłączać wtryski gazowe i załączać jednocześnie benzynowe?

Mogę tak wyłączyć który chce gazowy
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2014, 09:40   

Wydaje mi się, że u Ciebie w programie od LPG też da się zaobserwować który wtrysk przelewa mimo, że masz tylko podane średnie wartości dla wtrysku benzyny i gazu bo po przełączeniu uszkodzonego wtrysku na benzynę ta wartość średnia tez powinna się obniżyć do właściwej.
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-06-2014, 23:23   

No to od dzisiaj dołączyłem do zagazowanych. Chciałem podziękować Marcino za fotki zamocowania wlewu gazu w klapce wlewu paliwa.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-06-2014, 12:30   

plecho1 napisał/a:
Wydaje mi się, że u Ciebie w programie od LPG też da się zaobserwować który wtrysk przelewa mimo, że masz tylko podane średnie wartości dla wtrysku benzyny i gazu bo po przełączeniu uszkodzonego wtrysku na benzynę ta wartość średnia tez powinna się obniżyć do właściwej.

Wtryski PB mam każdy osobno, tylko LPG uśrednione. Ale masz racje jak bedzie na ktorymś z cylindrów przelewał albo bedzie ubogo to wtedy Ecu zrobi korekte dla czasów PB.

Radex,
No to serokości i zero problemów zyczę. Skoro nic nie piszesz to znaczy że wszytko jest ok:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 18-06-2014, 22:27   

co ile wymieniacie filtr fazy ciekłej w warsztacie mówią że co 30 tyś a teraz czytam że polecają co 10 tys ?
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-06-2014, 06:23   

W warsztacie zmieniać co 10 tys,albo chociaż skontrolować czy jest zasyfiony.
Dużo zależy od gazu jeden po 30tys km może byc OK bo gaz był czysty a inny kompletnie zatkany.W polskich warunkach nie czekałbym do 30 tys na pewno.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-06-2014, 08:22   

A że cena takiego filtra to w sumie groszowa sprawa to czemu nie wymienić razem z filtrem lotnej co te 10 tys km.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.