 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CY2A 1.5] Ile Wam spalają Lancerki z silnikiem 1,5? |
Autor |
Wiadomość |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-02-2015, 15:04
|
|
|
Hehe, w technicznym dziale jest mój temat "brak kompresji". |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 17-08-2015, 16:36
|
|
|
Krótka przejażdżka do Pałangi, 4 osoby i pełny bagażnik. W obie strony na 47 litrach paliwa 741 km = 6,35l/100km (autko pokazywało 6,4), średnia prędkość 94km/h. |
|
|
|
 |
henryko
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer SB 1.8Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2012 Posty: 37 Skąd: Pojezierze Drawskie
|
Wysłany: 17-08-2015, 19:01
|
|
|
Przejechane 650 km w większości po drogach do 90 km, trochę autostrady(120 km) - silnik 1,8 benzin - średnia 6,89 - u mnie to norma oscyluje w zakresie 7 l. Acha paliwo lotos - ponoć z dodatkami które dodają ok. 10% więcej przebiegu.! |
|
|
|
 |
farel
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 71 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 19-08-2015, 17:01
|
|
|
Ja ostatnio przez końcówkę paliwa w baku jechałem autostradą non stop ~105km/h (dziwne uczucie jak wszyscy mnie wyprzedzali) i wyszło mi spalanie 4,7l. Byłem w szoku ale było bezwietrznie więc to na pewno sporo pomogło. |
|
|
|
 |
bastek
Mitsumaniak kaktusiarz
Auto: Superb,SpaceStar,LS400,SC430,J
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 5468 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-09-2015, 19:04
|
|
|
farel, dobry wynik, ale uważaj, gdzieś na początku wątku ktoś napisał, że się silnik strasznie męczy tak jadąc
ja mam reg. 5,2-5,8 na trasie 50 km do pracy |
_________________ pozdr,
bastek
auta: nissan almera 2000-2013, Nissan Micra 2012-2029 Mitsubishi lancer 2009-2016 Toyota avensis 2015-2018 Cb125f 2016- 2020, Mitsubishi space star 2018-, Lexus LS400 2018-, Superb 2019-, Junak m12 2020-, Lexus sc430 2021- |
|
|
|
 |
marcink
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-09-2015, 11:46
|
|
|
1.6 z as&g, przebieg niecałe 3kkm:
Miasto w godzinach szczytu - średnio 7-8L, zależy ile jest ruszania,
Miasto wieczorem, pusto, dynamiczna jazda - 7.3L,
Miasto w niedzielę, trochę spokojnie poza miastem - 5.8L,
Trasa na spokojnie: 5.5L, da się zejść do 5.2L jadąc zgodnie z podpowiedziami komputera, ale to imho straszne przeciążanie silnika (5 bieg przy 50km/h).
Najlepszy stosunek dynamiki do spalania wydaje siębyć przy jeździe między 2-2.5k rpm |
_________________ Mój misiek |
|
|
|
 |
farel
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 71 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 15-09-2015, 16:38
|
|
|
bastek napisał/a: | farel, dobry wynik, ale uważaj, gdzieś na początku wątku ktoś napisał, że się silnik strasznie męczy tak jadąc
ja mam reg. 5,2-5,8 na trasie 50 km do pracy |
Jechać z ponad 3000 obrotów to wydaje mi się że jak najbardziej dobra praca dla silnika ale ja sie nie znam. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 15-09-2015, 20:33
|
|
|
farel napisał/a: |
bastek napisał/a:
farel, dobry wynik, ale uważaj, gdzieś na początku wątku ktoś napisał, że się silnik strasznie męczy tak jadąc
ja mam reg. 5,2-5,8 na trasie 50 km do pracy
Jechać z ponad 3000 obrotów to wydaje mi się że jak najbardziej dobra praca dla silnika ale ja sie nie znam. | To dobre obroty. Powyżej 2 tysięcy jest już dobrze. Bardziej szkodzi przymulanie silnika niż wkręcanie na wysokie obroty. Oczywiście przy sprawnym silniku i regularnie serwisowanym. jazda powyżej 4-5 tysięcy jest zazwyczaj już nieekonomiczna. |
|
|
|
 |
|
|