Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 22:56
[EAxx] Klimatyzacja/Wydajność/Konserwacja
Autor Wiadomość
sierars1 
Forumowicz

Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-07-2015, 13:57   

Chłodnica zakupiona, teraz czy ciężko ją wymienić ?
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 08-07-2015, 21:26   

Podpowie ktoś czym odkręcić zaworek służący do napełniania klimatyzacji?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-07-2015, 23:24   

Tym samym co wentyl samochodowy...? tak mi sie wydaje
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-07-2015, 22:31   

artufcb napisał/a:
Podpowie ktoś czym odkręcić zaworek służący do napełniania klimatyzacji?


W jakim celu chcesz to odkręcic , do napełnienia klimy :?:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2015, 13:01   

Klucz służący do tego jest podobny do tych które jak napisał Marcino służą do odkręcania wentyli. Jeżeli chodzi Ci o plastikową nakrętkę to np kombinerkami - jak połamiesz - za 9 zł kupisz taką w IC.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 14-07-2015, 17:24   

Przepuszczal więc go wymienilem. Przepraszam za głupie pytanie to wyżej. Przerobilem śrubokret płaski. Teraz mam natomiast inne pytanie. Klima działa ale mam wrażenie że moc nawiewu jest mniejsza niż powinna. Na 4 biegu chodzi tak jak powinna na drugim, a na drugim ledwo czuć wiaterek z kratki. Klima manualna. Co się mogło spsuc? Jakiś rezystor czy coś poważniejszego?
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 14-07-2015, 23:00   

Filtr kabinowy czysty?
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 16-08-2015, 14:22   

Musze zajrzeć do sprzęgła sprezarki i zmniejszyć przerwę bo przy wysokich obrotach potrafi słabiej chodzić. Nie mam w ogóle pojęcia jak się do tego zabrać. Czynnika nie strace? Macie jakaś instrukcje?

Jest w galancie tak, że przy maksymalnie otwartej przepustnicy sprężarka się wyłącza?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-08-2015, 17:15   

Nie, czynnik nie ucieknie.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 16-08-2015, 20:57   

Chyba że będziesz regulował na wymontowanej sprężarce :) PS. sprzęgło w sprężąrce galanta jest inne niż wszystkie które spotykałem do tej pory. Czy faktycznie jest tam opcja regulacji?
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-08-2015, 21:30   

artufcb, ja miałem podobne objawy jak miałem za dużą przerwę. Wyjąłem podkładkę spod tarczki sprzęgła i jak ręką odjął ;)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-08-2015, 21:34   

komarsnk napisał/a:
artufcb, ja miałem podobne objawy jak miałem za dużą przerwę. Wyjąłem podkładkę spod tarczki sprzęgła i jak ręką odjął ;)


a to ciekawe, da radę to zrobić na aucie ?
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-08-2015, 21:40   

Tomii napisał/a:
a to ciekawe, da radę to zrobić na aucie ?

Bez problemu :) Tylko nie gwarantuję, że u Ciebie będzie jakaś podkładka do wyciągnięcia ;)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-09-2015, 22:07   

Piszę typowo informacyjnie dla chcących wymiany osuszacza w swoim Galancie,mianowicie dostępny na dzień dzisiejszy osuszacz w IC THERMOTEC KTT 120022 nie pasuje do tego modelu,pomimo że sprzedający powiedział że innej opcji nie ma :evil:
możliwe że pasuje do innych miśków,nie wiem.
Na szybko (sobota była) kupiłem osuszacz w Harcie nr 614 454,pasuje idealnie (Volvo S40)

Dodatkowo wymieniłem przewód klimy MR 216201 dostępny za 106 pln (2 dni oczekiwania) ASO oczywiście :D
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-09-2015, 15:03   

Kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi, może ktoś coś wie na temat tego problemu.

Praktycznie od początku jak mam galanta występuje ten problem, a mianowicie silnik nie zawsze podnosi obroty po włączeniu się kompresora klimatyzacji, obroty spadają nisko i telepie budą, albo podnosi je wg mnie za mało, ostatnio trochę pojeździłem w upałach i ani razu krokowy nie podniósł obrotów po włączeniu się kompresora. Co może być tego przyczyną ? Czy to panel klimatronika daje sygnał do ECU aby silniczek krokowy podniósł obroty czy inny element, jakiś czujnik przy kompresorze czy może coś innego. Chciałbym poznać zasadę działania tego układu, jak to jest po kolei.

Aha, ECU już raz wymieniałem z innego powodu ale nie było w tym przypadku żadnej poprawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.