Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 22:56 |
[EAxx] Klimatyzacja/Wydajność/Konserwacja |
Autor |
Wiadomość |
sierars1
Forumowicz
Auto: Toyota Avensis T27 D4D-CAT 177
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 88 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-07-2015, 13:57
|
|
|
Chłodnica zakupiona, teraz czy ciężko ją wymienić ? |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 08-07-2015, 21:26
|
|
|
Podpowie ktoś czym odkręcić zaworek służący do napełniania klimatyzacji? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-07-2015, 23:24
|
|
|
Tym samym co wentyl samochodowy...? tak mi sie wydaje |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-07-2015, 22:31
|
|
|
artufcb napisał/a: | Podpowie ktoś czym odkręcić zaworek służący do napełniania klimatyzacji? |
W jakim celu chcesz to odkręcic , do napełnienia klimy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-07-2015, 13:01
|
|
|
Klucz służący do tego jest podobny do tych które jak napisał Marcino służą do odkręcania wentyli. Jeżeli chodzi Ci o plastikową nakrętkę to np kombinerkami - jak połamiesz - za 9 zł kupisz taką w IC. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 14-07-2015, 17:24
|
|
|
Przepuszczal więc go wymienilem. Przepraszam za głupie pytanie to wyżej. Przerobilem śrubokret płaski. Teraz mam natomiast inne pytanie. Klima działa ale mam wrażenie że moc nawiewu jest mniejsza niż powinna. Na 4 biegu chodzi tak jak powinna na drugim, a na drugim ledwo czuć wiaterek z kratki. Klima manualna. Co się mogło spsuc? Jakiś rezystor czy coś poważniejszego? |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 14-07-2015, 23:00
|
|
|
Filtr kabinowy czysty? |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 16-08-2015, 14:22
|
|
|
Musze zajrzeć do sprzęgła sprezarki i zmniejszyć przerwę bo przy wysokich obrotach potrafi słabiej chodzić. Nie mam w ogóle pojęcia jak się do tego zabrać. Czynnika nie strace? Macie jakaś instrukcje?
Jest w galancie tak, że przy maksymalnie otwartej przepustnicy sprężarka się wyłącza? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-08-2015, 17:15
|
|
|
Nie, czynnik nie ucieknie. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 16-08-2015, 20:57
|
|
|
Chyba że będziesz regulował na wymontowanej sprężarce PS. sprzęgło w sprężąrce galanta jest inne niż wszystkie które spotykałem do tej pory. Czy faktycznie jest tam opcja regulacji? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-08-2015, 21:30
|
|
|
artufcb, ja miałem podobne objawy jak miałem za dużą przerwę. Wyjąłem podkładkę spod tarczki sprzęgła i jak ręką odjął |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-08-2015, 21:34
|
|
|
komarsnk napisał/a: | artufcb, ja miałem podobne objawy jak miałem za dużą przerwę. Wyjąłem podkładkę spod tarczki sprzęgła i jak ręką odjął |
a to ciekawe, da radę to zrobić na aucie ? |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-08-2015, 21:40
|
|
|
Tomii napisał/a: | a to ciekawe, da radę to zrobić na aucie ? |
Bez problemu Tylko nie gwarantuję, że u Ciebie będzie jakaś podkładka do wyciągnięcia |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 07-09-2015, 22:07
|
|
|
Piszę typowo informacyjnie dla chcących wymiany osuszacza w swoim Galancie,mianowicie dostępny na dzień dzisiejszy osuszacz w IC THERMOTEC KTT 120022 nie pasuje do tego modelu,pomimo że sprzedający powiedział że innej opcji nie ma
możliwe że pasuje do innych miśków,nie wiem.
Na szybko (sobota była) kupiłem osuszacz w Harcie nr 614 454,pasuje idealnie (Volvo S40)
Dodatkowo wymieniłem przewód klimy MR 216201 dostępny za 106 pln (2 dni oczekiwania) ASO oczywiście |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-09-2015, 15:03
|
|
|
Kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi, może ktoś coś wie na temat tego problemu.
Praktycznie od początku jak mam galanta występuje ten problem, a mianowicie silnik nie zawsze podnosi obroty po włączeniu się kompresora klimatyzacji, obroty spadają nisko i telepie budą, albo podnosi je wg mnie za mało, ostatnio trochę pojeździłem w upałach i ani razu krokowy nie podniósł obrotów po włączeniu się kompresora. Co może być tego przyczyną ? Czy to panel klimatronika daje sygnał do ECU aby silniczek krokowy podniósł obroty czy inny element, jakiś czujnik przy kompresorze czy może coś innego. Chciałbym poznać zasadę działania tego układu, jak to jest po kolei.
Aha, ECU już raz wymieniałem z innego powodu ale nie było w tym przypadku żadnej poprawy. |
|
|
|
 |
|