| "Sportowe" zawieszenie... (Eibach) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Marcin888444   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lis 2008
 Posty: 2
 Skąd: Czechowice-Dziedzice
 
 | 
            
               |    Wysłany: 25-11-2008, 00:16   [EA5W 2.5] Obniżanie Galanta |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, tym razem zwracam się do wszystkich tych którym też przeszkadzało że ich GALANCIK jest tak wysoki. A dokładnie chodzi mi o przód bo tył jest w miarę ok, nie zależy mi żeby go obniżyć tak jak w profesjonalnym tuningu to powinno wyglądać ale tak troszeczkę max do 5cm i w taki sposób aby nie zrobił się twardszy wskazane nawet żeby był miększy. Może ktoś się bawił takie coś i się podzieli swoim pomysłem. Czekam na podpowiedź. Pozdrawiam !!! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | akbi   I Love SPEEDway
 
  
 Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
 Zaproszone osoby: 65
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 74 razy
 Dołączył: 03 Mar 2006
 Posty: 12275
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Forest [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2008, 09:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mój bez obniżania haczy wózkiem aż miło.....nie wiem czy jest sens takiej operacji. Poza tym na pewno jak wsadzisz niższe zawieszenie to będzie ono twardsze, bo przy miękkim to byś dobijał wtedy do końca...... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | seir   Mitsumaniak
 
 Auto: Sprzedane
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 02 Sie 2008
 Posty: 557
 Skąd: Wr
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2008, 14:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja nie mam obniżonego (chociaż niektórzy widzą 2cm niżej mojego niż inne), ale mam progi, których muszę się pozbyć, bo zawadzam o prawie każdy próg zwalniający. Nie polecam... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2008, 14:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | na polskich drogach to bezsens zupelny-ja bez obnizania co rusz gdzies obetre od spodu... ladnie to wyglada, ale szkoda samochodu |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2008, 14:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zgadzam się, bez tego po mieście ciągle gdzieś przyciera :/ A odonośnie niskich aut, ostatnio parkuję koło MX5, która ze złożonym dachem jest na wysokośc jak klapa bgażnika mojego sedana  Ciekaw jestem jak tym się jeździ   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kungfumiszcz   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2000 ST.W GLS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Kwi 2008
 Posty: 120
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2008, 21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | z przyczyn finansowych zalozylem zimowki z mniejszym profilem. moge powiedziec, ze nigdy nie obnize gala. obcieram go przynajmniej raz w tygodniu. a niby tylko kilka cm roznicy. 
 jako ciekawostka, a 14-tkach i malych zimowych oponach nadal jest wyzszy niz audi 80 i peugeot 605.
 |  
				| _________________ do or do not, there's no try
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | irekkczek   Forumowicz
 
  
 Auto: EA5A 99r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 05 Lip 2008
 Posty: 126
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2008, 12:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | hm..  ja mam SE i jest niższy od waszych i nie przecieram nigdzie podwoziem. wiem na jaki kraweznik mogę sobie pozwolić, ale myslałem ze bedzie gorzej |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waka23   Nowy Forumowicz
 
 Auto: forester
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Lis 2008
 Posty: 26
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2008, 18:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja jak sądzę mam swojego cifa niżej niż wasze galeony i tylko raz przez rok przytarłem i to o krawężnik. Może amory wam się kończą? Obniżenie ma plusy ze względu na estetykę, ale przede wszystkim przy jeździe w ostrych łukach z dużymi prędkościami. Samochód jest wtedy znacznie bardziej stabilny i nie wychyla się na boki |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter.v8   Mitsumaniak
 
  
 Auto: japoński
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Lis 2008
 Posty: 223
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2008, 19:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli zrobisz to profesjonalnie to powinieneś być zadowolony.Tylko że musisz być przygotowany na mniej miłe niespodzianki typu krawężniki studzienki itp.Ma to na pewno plusy przy wchodzeniu w zakręt ale tylko wtedy gdy asfalt jest równy jak stół.Więc przemyśl czy warto bo dobre zawieszenie trochę może kosztować i jeszcze do tego dochodzą częstsze wymiany łączników itp. elementów.Acz kolwiek chętnie zobacze jak będzie wyglądał Gal na glebie. Pozdrawiam Piter |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Silver   Forumowicz
 Silver
 
  
 Auto: Galant 2,5 V6 EA5W 2002
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Sie 2008
 Posty: 31
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-12-2008, 15:07   Obniżenie |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Ja mam na glebie gala. Sprężyny Eibacha jak lubisz nisko:) a jak chcesz mieć twardo:) to kup amortyzatory bilstein'a b6 do oryginalnych sprężyn - bardzo dobre amortyzatory. A do obniżonego zawieszenia b8 ale to już są koszty znaczne. Pozdrawiam |  
				| _________________ Silver
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | eremita   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander III DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 25 Paź 2007
 Posty: 2507
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-12-2008, 15:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | 5cm to juz bedzie leżał masakrycznie.!!!! jak chcesz delikatnie to 3,5cm max wtedy juz wyglada a jeszcze da sie smigac |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tucci   Mitsumaniak
 TWIERDZA WROCLAW
 
  
 Auto: EA5A '01
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 05 Sie 2007
 Posty: 883
 Skąd: DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-12-2008, 20:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja swojego rzucilem na glebe o 30mm, zakupilem sobie sprezynki eibach i jest miodek, ale moze dlatego ze jezdze po irlandzkich drogach, ktore nie naleza do najgorszych. Zobaczymy w styczniu ja zjade do domu   
 [ Dodano: 08-12-2008, 20:25 ]
 
  	  | Marcin888444  napisał/a: |  	  | max do 5cm | 
 ...nie dasz rady bo nie ma takich sprezyn dedykowanych do tego modelu
 ...a nawet grybys znanazl bo bedziesz szorowal o nadkole jak nic
 
 [ Dodano: 08-12-2008, 20:30 ]
 
  	  | seir napisał/a: |  	  | Przy oryginalnych progach | 
 Napewno przy ori, jak widze koleszka ma avance'a czyli piekne oryginalne progi
   |  
				| _________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
 HISTORIA GALICJUSZA
 OfLS-DonKnutrix
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pepi   Forumowicz
 
  
 Auto: gitarowe
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2008
 Posty: 519
 Skąd: zabrze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-12-2008, 22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam 
 a moj misiek 2x mial zmieniane zawieszenie teraz jezdze na obniżonym i nic sie nie dzieje jestem bardzo zadowolony
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=25955  jedno zawieszenie  koni bylo za mnie za twarde a w 2 mam wymieniane sprężyny mozna zerknac na foty z galeri
 nigdy o nic nie zahaczyłem a przejechałem na nim juz kawalek polski
 
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SzefSzefow   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant EA
 Dołączył: 03 Mar 2009
 Posty: 18
 Skąd: Glatz / Krakau
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-04-2009, 10:49   "Sportowe" zawieszenie... (Eibach) |   
 |  
               | 
 |  
               | Moje poprzednie autko bylo bardzo niskie i bardzo twarde...  Gdy przesiadalem sie do Galanta myslalem ze nie przezyje tego... ale zaskoczyl mnie naprawde pozytywnie... Zawieszenie jest zestrojone jak na "dziadkowoz" moim zdaniem dobrze, zachowane sa swietne proporcje miedzy komfortem, a trzymaniem w zakretach... Lecz odleglosc miedzy przednia opona, a nadkolem straszy mnie codziennie... Tak, wiec nie innego nie pozostaje jak obnizyc i utwardzic Misia...   
 W innych tematach nie znalazlem nic konkretnego... Zastanawiam sie nad wrzuceniem zawieszenia gwintowanego...
   Z tego co zdazylem zauwazyc, zawiecha tego typu jest trudna do zdobycia i tu pojawia sie pytanko, czy zawieszenie z innych modeli Mitsubishi podejda? Np. z Lancera?
 
 Tak sie zastanawiam jakie zawieszenia macie...? Ktos jezdzi z gwintem? Ktos tylko z nizszymi sprezynami?
 
 Z checia zobacze jak wygladaja Wasze obnizone Galanty
   |  
				| _________________ Prosze o wyrozumiałośc, jestem "nowy"
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez BigTomala 15-06-2009, 17:53, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |