Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Wyciąganie łańcucha rozrządu Outlander 2.2 d
Autor Wiadomość
lew84 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did mivec 177
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-09-2015, 06:01   [II 2.2 DID] Wyciąganie łańcucha rozrządu Outlander 2.2 d

Witam przy przebiegu 162 kkm wyciągnął się łańcuch rozrządu, czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem w dieslu mivec. Do wymiany łańcuch z oprzyrządowaniem oraz pompa oleju, smok i kilka innych drobiazgów. Łącznie koszt około 16 k. Brak zamienników - części po co najmniej tygodniu czekania. Mitsubishi przekonstruowało napęd pompy olejowej w tym silniku - nie da się zamówić takiego samego jaki montowano oryginalnie.
Dodam tylko, że Outlander jest z 2011 i miał wymieniany zawór EGR i wtryskiwacz przy 150 kkm.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-09-2015, 16:53   

lew84 napisał/a:
Do wymiany łańcuch z oprzyrządowaniem oraz pompa oleju, smok i kilka innych drobiazgów. Łącznie koszt około 16 k
:shock: współczuję. Dlatego pisałem dawniej, że to jeden z najlepszych silników, którym miałem okazję jeździć, ale też znając politykę cenową Mitsu - to silnik, którego nigdy nie kupię.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 24-09-2015, 13:27   Re: Wyciąganie łańcucha rozrządu Outlander 2.2 d

lew84 napisał/a:
Witam przy przebiegu 162 kkm wyciągnął się łańcuch rozrządu, czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem w dieslu mivec. Do wymiany łańcuch z oprzyrządowaniem oraz pompa oleju, smok i kilka innych drobiazgów. Łącznie koszt około 16 k. Brak zamienników - części po co najmniej tygodniu czekania. Mitsubishi przekonstruowało napęd pompy olejowej w tym silniku - nie da się zamówić takiego samego jaki montowano oryginalnie.
Dodam tylko, że Outlander jest z 2011 i miał wymieniany zawór EGR i wtryskiwacz przy 150 kkm.



Masz na myśli 1600 czy 16 000 zł ??
Jeśli to ta druga opcja...aż trudno w to uwierzyć...to skłoniłbym się do szukania rozbitka i części z przekładki lub cały silnik..
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-09-2015, 21:06   

krecisie napisał/a:
eśli to ta druga opcja...aż trudno w to uwierzyć..
widać, że chyba jeszcze nie robiłeś zakupów w ASO ;) Uwierz niewierny ;) Kratka akcesoryjna do Outka była tańsza o 1/3 w ASO Cytryny niż w ASO Mitsu - nawet psy na zdjęciu w instrukcji były takie same, tylko logo było inne. Ale części do silnika Mitsu niestety w Citroenie czy Pugu nie kupisz. komplet 4 wtryskiwaczy do Lancera diesla wyceniano kiedyś na jedyne dwadzieścia parę kzł.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 25-09-2015, 10:28   

rezon napisał/a:
krecisie napisał/a:
eśli to ta druga opcja...aż trudno w to uwierzyć..
widać, że chyba jeszcze nie robiłeś zakupów w ASO ;) Uwierz niewierny ;) Kratka akcesoryjna do Outka była tańsza o 1/3 w ASO Cytryny niż w ASO Mitsu - nawet psy na zdjęciu w instrukcji były takie same, tylko logo było inne. Ale części do silnika Mitsu niestety w Citroenie czy Pugu nie kupisz. komplet 4 wtryskiwaczy do Lancera diesla wyceniano kiedyś na jedyne dwadzieścia parę kzł.


Tak, ale to poprostu zwykły wyzysk i draństwo żeby tyle kasy wołać. To nie Maybach tyllko MItsu.
Swoją drogą szukałbym jednak rozbitka z tym silnikiem..Wiem że to rzadko spotykany silnik u nas ale realne.W sierpniu widziałem na jednym z portali ogłoszeniowych taki silnik za 5k z przebiegiem 90 000.
Przekładka nie powinna kosztowac majątku więc wg mnie warto zaryzykować bo różnica ceny zabiegu jest spora.
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
lew84 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did mivec 177
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-09-2015, 11:23   

Niestety większość części nie występuje jako zamienniki. Samochód już naprawiony - to była druga poważna usterka w tym roku. Koszt w sumie 27 tyś zł nie licząc oczywiście wymiany tarcz i klocków. Dobrze, że już niedługo koniec leasingu.
Problemy świadczą głównie o jakości ASO w Bydgoszczy. Poziom obsługi jest fatalny, a ceny kosmiczne.
Dla zainteresowanych - okazuje się , że mitsubishi przekonstruowało napęd pompy olejowej napędzanej przez łańcuch rozrządu. Kto wie czy to nie było przyczyną wyciągnięcia łańcucha.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-09-2015, 16:58   

lew84 napisał/a:
Koszt w sumie 27 tyś zł nie licząc oczywiście wymiany tarcz i klocków. Dobrze, że już niedługo koniec leasingu.
współczuję. Jeszcze kilka takich napraw i faktycznie starczy na Maybacha...
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.