To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - L200 inspekcja

Fazz - 25-01-2017, 17:51
Temat postu: L200 inspekcja
Witam serdecznie wszystkich odwiedzających

założony przeze mnie temat będzie dość obszerny, ale żeby mnie zrozumieć proszę o chwilkę cierpliwości :) . Z uwagi na zmianę zawodu przyszło mi kupić "na gwałt" auto typu pick-up. Jest to moje pierwsze auto terenowe i kompletnie nie mam pojęcia o rzeczach związanych stricte ze wspomnianym segmentem, kompletny laki. Sama trasa jaką pokonuje ten samochód miesięcznie robi średnio ze 3tyś asfaltu (często mocno dziurawego) i z 100-200 po bezdrożach ( nie mówię tu o szosie). Po zapoznaniu się z budżetem i ofertą rynkową kupiłem L200 z 2011 roku, w automacie. Auto spisuje się super, i chciałbym ów stan utrzymać jak najdłużej. Przejdźmy do konkretów. Auto ma przejechane 80000 km, zrobiono w nim już rozrząd i wymieniono ze srylion uszczelek (przeglądając faktury z serwisu). Z tego co wiem, muszę wymienić olej i tu zaczyna się cała lista pytań, czy znacie, polecacie, opinie itp:
-jaki olej silnikowy? (litrów chyba mniej jak 8l.)
-czy i kiedy zmieniać olej w skrzyni? (automat)
-czy i kiedy zmieniać olej w napędach, mostach ? (nie wiem czy istotne ale to super select)
-problem ze spryskiwaczami, czy to pompka ? (od lewego skrajnego strumienia stopniowo zanika ciśnienie)
-czy były a jak tak to jakie oryginalne czujniki cofania? brakuje jednego
-piszcząca rolka, pewnie dłuższe namierzanie ale co tam spróbowałem,
-jakiś sprawdzony warsztat gdzie zrobią wspomniane usterki bądź przegląd? (Legnica, Jelenia Góra - okolice)

Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem obszernym wywodem albo moim laicyzmem. Dziękuję za poświęcony czas na lekturę.

Pozdrawiam serdecznie,
Konrad.

Zuzia - 25-01-2017, 20:23

Instrukcja użytkowania do ręki i kwity z przeglądów ,musisz porównać co zostało zrobione i przy jakim przebiegu. Niedawno pisałem o tzw pakiecie startowym. Na pewno oleje w mostach, paski być może regulacja zaworów i czyszczenie egr. Olej i filtr ,filtry powietrza i paliwa , oleju do silnika wchodzi prawie 10 l . Ja leję 5w40 ,taki był i nie kombinuję. Czy w automacie to nie wiem mam manuala. U mnie popiskiwała rolka napinająca, lekko podciągnięta i spokój. Olej do mostów specyfikacja wg instrukcji. Warsztat znam ale 400km nie będziesz się tarabanił . Miłego użytkowania.
Edita
Czujniki cofania są w oryginale ale znając życie to cena pewnie powali na kolana. Nowy zestaw w salonie coś koło 1,5 k.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group