To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Kontrola Salonów Samochodowych wg badań instytutu MTM Mobil

Firebee - 14-03-2007, 09:41
Temat postu: Kontrola Salonów Samochodowych wg badań instytutu MTM Mobil
cyt. "Motor"

"Na przełomie lat 2005/2006 ankieterzy MTM Mobil odwiedzili ok. 1000 salonów w całej Polsce.
Ankieterzy udawali zwykłych klientów. (...)
Podczas wizyt w salonach ankieterzy firmy brali pod uwagę 10 kategorii - uprzejmość i nastawienie do klienta, wiedzę o sprzedawanym aucie, ogólną wiedzę motoryzacyjną, umiejętność merytorycznej dyskusji o autach konkurencji, możliwość jazdy próbnej, wiedzę o bezpieczeństwie w autach, jakość prezentacji samochodu.(...)
W każdej kategorii dana marka mogłe otrzymać 10 punktów za dobry poziom, 5 za średni i 0 za słaby - razem maksymalnie 100.
Wynik 50 punktów uznaliśmy za średni, poniżej 50pkt. za słaby, 30 pkt. i mniej - bardzo słaby.
Przeprowadzono też badanie telefoniczne. Oceniane były: uprzejmość i nastawienie wobec klienta, możliwość uzyskania jak najszerszej informacji, inicjatywę i propozycje wychodzące od sprzedawców oraz to, czy po prośbie o zebranie dodatkowych informacji sprzedawca oddzwaniał do klienta. Maksymalna ilość punktów wynosiła 40. Za średni wynik uznaliśmy 20pkt., a za słaby - poniżej 20pkt."


Najlepiej spisały się salony Citroena, Skody i Fiata (kolejno 90, 90, 85 punktów za obsługę w salonie, oraz 40, 20, 40 obsługa przez telefon)..

A gdzie salony Mitsubishi? Niestety na szarym końcu.. Bardzo szarym. Za nimi tylko suzuki i subaru, które i tak mają lepszą obsługę telefoniczną.

Mitsubishi - 25pkt - obsługa w salonie, 5 pkt. obsługa przez tel
Suzuki - 20pkt - salon, 10pkt telefon
Subaru - 15pkt - salon, 25pkt telefon.

Może warto byłoby zastanowić się nad faktem tak niskiego miejsca Naszego Mitsubishi?

Pozdrawiam
Firek

Anonymous - 24-05-2007, 23:44
Temat postu: PRAWDA W OCZY KOLE
Witam
To niestety nie jest zart czy zły traf ,to jest poprostu rzeczywistosc ,smutna i beznadziejna, i odzwierciedla beznadziejny stan i poziom obsługi w wiekszosci serwisow ASO MITSUBISHI w Polsce . A trzeba przyznac ze niektore serwisy niestety traca ogolna zła opinia.

piwkotom - 25-05-2007, 00:30

eeeee....
dzisiaj spedzilem 4 godziny w ASO Mitsu SATALL w Lodzi i czulem sie jakbym byl u siebie w domu :) Dali pojezdzic nowym Outlanderem (auto super, silnik tragedia), pogadali jak z czlowiekiem, w serwisie wszyscy jak kumple, pokazali co i jak, poopowiadali o ciekawostkach i jeszcze zrobili robote jak nalezy. Dali kawke i pogadali jak z czlowiekiem, normalnie zyc nie umierac. Troche zdarli ale to standard w ASO ;)
Po dzisiejszej wizycie mam calkowicie odmienne zdanie :)
Wiec moze nie jest tak zle? ;)

Anonymous - 25-05-2007, 15:04

Oczywiscie ze nie dotyczy to wszystkich serwisow ,ja tez mam swoj serwis niestety w sasiednim miescie gdzie obsługa jest jak nalezy ,moim serwisem jest Auto Partner Torun ASO i naprawde nie ma sie do czego przyczepic ,tylko mowa tu o serwisach ktore niestety maja swoje za uszami i ktore psuja dobre imie Mitsubishi
Pozdrawiam i oby przyszlo nam aby wszystkie serwisy mialy rownomierny wysoki standart .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group