Carisma - Techniczne - GDI błąd 95
xxmichuxx - 02-02-2017, 08:10 Temat postu: GDI błąd 95 Witam, po odpaleniu auta zapalił się CE, auto straciło moc i nie wkręca się na obroty. Wcześniej jechało trasę bez żadnych problemów. Kod błędu wymrugał 95. Gdzie szukać przyczyny. Pacjent Cari 1.8 GDI 2000r
Bizi78 - 02-02-2017, 09:29
xxmichuxx napisał/a: | Kod błędu wymrugał 95. |
Na pewno taki nr .
xxmichuxx - 02-02-2017, 09:31
Tak, trzy razy sprawdzałem. Po skasowaniu błąd powraca
Teraz po dłuższym postoju z odłączyonym aku, odpaliłem auto i błąd się nie pojawił,
Jeżeli dobrze doczytałem, jest to problem z IAT albo TPS ale pewności nie mam
Bizi78 - 02-02-2017, 09:48
Ja niestety jestem w pracy i nie mam pod ręką manuala.
Ściągnij z forum manuala i tam powinien być opisany błąd.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448
volve - 02-02-2017, 09:58
95 - Throttle value cotrol servo motor (Motor 1st phase malfunction) system
Sprawdź, czy przy przepustnicy nie wypiął się/zaśniedział któryś z kabli. Później sprawdź, czy gdzieś się nie przetarł.
xxmichuxx - 02-02-2017, 10:16
Kable wyglądają na całe, wtyczki niby też
Dziwne, że teraz błąd już się nie pojawia
Ogólnie to przepustnica była czyszczona jakiś miesiąc temu i problemów żadnych nie było
volve - 02-02-2017, 11:34
Musiałby się Bartek wypowiedzieć, ale nie wiem, czy ten błąd nie występuje też, gdy się elektromagnesy rozkleją. Chociaż tutaj najczęściej występuje wtedy błąd pozycji przepustnicy.
xxmichuxx - 02-02-2017, 12:36
Po przejechania paru km, żaden błąd się nie pojawił i mam nadzieję, że jak będę wracał do domu, to się też nie pojawi.
[ Dodano: 02-02-2017, 14:52 ]
Jednak problem powrócił, po zgaszenu auta i po ponownym odpaleniu błąd się pojawił
Jak by ktoś miał jakieś sugestie, z góry dziękuję
Piwor - 15-02-2017, 23:28
Może wysypało TPSa. Też się lubią w przepustnicach, które "Wiedzą lepiej". Przy magnesach sypałby innymi błędami, jeśli dobrze pamiętam.
|
|
|