To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] może nie potrzebnie ale nie mam już siły.

siwy1990_10 - 04-02-2017, 20:11
Temat postu: [EA3A/W 2.4] może nie potrzebnie ale nie mam już siły.
witam. sorry ze zakładam nowy post klej nie mam już siły do mojego auta. na początku błąd z sonda. wymieniłem i było dobrze przez kilka godzin. poniżej błąd z ciśnieniem w układzie hamulcowym czy coś takiego. zrobione.(urwany przewód od czujnika.) spokój przez 3 dni. teraz błąd z ciśnieniem w układzie paliwowym. auto jak zimne to jedzie. brak mocny ale jakoś się toczy. jak już łapie temperaturę to dlawi się i świeci się check enigine. co najlepsze to wyłącze silnik odpale i znowu jakies czas jest normalnie i powtórka z rozrywki. o co tu chodzi? pomocy!!! wcześniej miałem problemy z odpaleniem na ciepłym silniku. musiał być zimny to odrazu palił. pomoc proszę.
apg2312 - 04-02-2017, 20:51

siwy1990_10 napisał/a:
świeci się check enigine

To trzeba sprawdzić, jaki błąd jest wyświetlany.

Marcelinho - 04-02-2017, 20:57

Nie zmieniałeś jakoś rozrządu niedawno?
siwy1990_10 - 04-02-2017, 21:02

błąd 56. pomoc to od układu paliwowego. rozrząd miałem robiony koło września (około 6tys.km temu)

[ Dodano: 04-02-2017, 21:07 ]
czytałem że może być to wina regulatora. tylko nie doczytałem jak go sprawdzić.

[ Dodano: 04-02-2017, 21:13 ]
mam pytanie do posiadacza Gala 2.4GDI

[ Dodano: 04-02-2017, 21:29 ]
błąd 56. pomoc to od układu paliwowego. rozrząd miałem robiony koło września (około 6tys.km temu)

apg2312 - 04-02-2017, 22:57

Błąd 56 w GDI to abnormal fuel pressure system
Czyli do sprawdzenia :
pompa paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia, filtry paliwa
Poczytaj tematy :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78547
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38328
Możesz też poszukać w dziale Carisma, w Cari też montowali silniki GDI
Przykładowo :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213

Marcelinho - 04-02-2017, 23:56

Czy rozrząd robił ktoś znający się na silnikach GDI?
siwy1990_10 - 05-02-2017, 08:44

rozrząd robił porządny mechanik. nikt żadnych skarg niema. filtr paliwa wymieniłem może rok temu. w zbiorniku czysto bo wyciągnąłem pompke żeby sprawdzić czy działa. zamówiłem filterki do pompy wc te 2 małe ale będę jutro dopiero. a możliwe żeby to była jakaś część elektroniczna sterująca tym? bo jeżeli byłyby zabite fakterki to dlaczego jest tak ze w gdy zacznie już szarpać to nawet w czasie jazdy go zgasze i odpale i jakiś czas znowu jedzie.?

[ Dodano: 05-02-2017, 08:52 ]
co do ciśnienia na pompie wc to sprawdzałem i na wolnych obrotach trzyma 3v gdy dodam gazu spadnie nawet do 1.9v ale zaraz reguluje do 3v i tak trzyma. czyli spada tylko w trakcie wyciskania pedału a później równa nawet gdy trzyma się na 2tys obr. to chyba dobrze tylko nie wiem czy może spadaac

Krzyzak - 05-02-2017, 21:06

siwy1990_10 napisał/a:
na wolnych obrotach trzyma 3v gdy dodam gazu spadnie nawet do 1.9v
w woltach się sprawdza napięcie :)
ciśnienie to np. bary albo pascale...

siwy1990_10 - 05-02-2017, 21:29

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 sugerowalem się tym

[ Dodano: 11-02-2017, 07:32 ]
auto we wtorek ucieka do mechanika. prawdopodobnie mogą to być wtryski. jak zrobi to dam znać



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group