Outlander III Ogólne - Lampy przod O III usa na europa
kubabrzesko - 09-02-2017, 16:32 Temat postu: Lampy przod O III usa na europa Witam szanowne grono.Jestem od niedawna uzytkownikiem outlandera III 3.0 GT z USA.to moj drugi trzylitrowy outlander z ktorego mysle bede jeszcze bardziej zadowolony niz z O II.Mam pytanie bo moze ktos mial podobny problem , a mianowice kupilem autko od goscia ktory go sprowadzil ze stanow , przelozyl lampy z przodu i wszystko dziala oprocz recznej regulacji wysokosci.podobno lampy pasowaly plug and play , wiec wszystkie wtyczki bez problemu weszly tam gdzie trzeba. I teraz pytanie - Regulacja wysokosci jest w aucie a lampy ani nie zrgną .Czy trzeba cos przestawic w kompie ??Z gory wielkie dzieki.
Przy okazji pochwale sie radarem odleglosci od poprzedzającego pojazdu , czujnikiem najechania na linię oraz paleniem autka z pilota.Czy ma ktos moze info jak sie programuje funkcje komfortu bo mam oryginalne dotykowe radio z kamerą cofania ,ale nie ma w nim menu ( w poprzednim mialem) w ktorym ustawialo sie wszelkie bajery jak- alarm , wycieraczki ,swiatla itd.Jak to sie teraz robi ?Ma mi na to popatrzec kolega TOKYO , ale moze do tego czasu ktos podpowie to i owo o OIII .
marrok - 09-02-2017, 16:42 Temat postu: Re: Lampy przod O III usa na europa
kubabrzesko napisał/a: | przelozyl lampy z przodu i wszystko dziala oprocz recznej regulacji wysokosci.podobno lampy pasowaly plug and play , wiec wszystkie wtyczki bez problemu weszly tam gdzie trzeba. I teraz pytanie - Regulacja wysokosci jest w aucie a lampy ani nie zrgną .Czy trzeba cos przestawic w kompie ??. |
A jakie lampy masz wsadzone LED czy zwykłe soczewki ?
Jeżeli LED to nie będzie ci działała regulacja wysokości lamp po w tych lampach jest auto poziomowanie z czujnikiem montowanym przy zawieszeniu
kubabrzesko - 09-02-2017, 17:07
Wsadzona jest lampa ksenonowa z soczewką .Wczesniej ( w OII USA ) mialem biksenon z soczewką i regulacja wewnatrz dziala
SZCZAW - 09-02-2017, 17:19
idealnie trafiłem , KUBA mam taki sam dylemat lampy soczewki ale brak regulacji pokrętłem , mam też fajny egzemplarz , rok 2014 , ale zaskoczyłeś mnie tym że możesz odpalać z kluczyka . W moim kluczyku są cztery przyciski , zamykanie , otwieranie , klapa tylna , odstraszacz kota ( czerwony), czy masz podobny kluczyk czy dodatkowy przycisk odpalania ???? takie odpalanie przydało by mi się teraz w mrozik, bez specjalnego wychodzenia z domu.
kubabrzesko - 09-02-2017, 17:58
Bardzo podobal mi sie kolego SZCZAW Twoj bialy outlander ,ale ze wzgledu na troszke za slabe wyposazenie zdecydowalem sie na tego czarnego ,ale wracając do sedna sprawy -piloty mam dwa -jeden taki jak wszyscy (albo wiekszosc ) czyli otwieranie , zamykanie , klapa i odstraszacz + drugi pilot z antenką rowniez z czterema przyciskami tylko ze zamiast odstrzaszacza jest odpalanie.Moj angielski jest bardzo slaby i przegladając foldery samochodu znalazlem ksiazeczke z ktorej na moj rozum wynika ze kombinacja roznych przyciskow z pilota ( albo pilotow ) powoduje rozne ustawienia.Niestety nie chce sie tym bawic zeby jeszcze bardziej nie rozregulowac ustawien.
Jak to u Ciebie kolego SZCZAW bylo z tymi lampami ?jesli TY sie zajmowales autem po sprowadzeniu z usa to przelozyles lampy i zauwazyles ze nie dzialają ??Nie probowales u jakis specow z dobrym kompem i wiedzą ??
PS.Naped S-AWC w O III jest ciut lepszy od S-AWC w O II
SZCZAW - 09-02-2017, 19:23
niestety ja nie zmieniałem a niby szpec ale jest już nie dostępny a zorientowałem się dopiero po jakimś czasie że to nie działa a szkoda , nie drążyłem tego tematu aż do dziś jak napisałeś. chyba najlepszym szpecem na forum jest Tokyo może coś on pomoże. powiedz czy zawieszenie u ciebie tylne jest miękkie i oczy do góry idą ,bo zamierzam z Niemiec kupić dodatkowe sprężyny?//
kubabrzesko - 09-02-2017, 19:49
Nie czuje zeby bylo za miekkie ,ale jeszcze za malo km zrobilem i to bez obiazenia (zona i dzieci ).Owszem w O II zmienialem na twardsze i wyzsze ,ale tu na razie za wczesnie zeby cos o tym myslec.Jesli zawieszenie tyl jest to samo to mam nr (podalem w ktoryms poscie na forum O II ) do goscia co mi w przyzwoitych pieniadzach zalatwil sprezyny.Ten temat bede drązyl jak chwile pojezdze.
Czy dobrze zrozumialem ze jezdzisz na amerykanskich lampach i nie dziala regulacja wysokosci ?Mam rozumiec ze jak pasazerowie zajmą miejsca z tyl to lampy oslepiają innych uzytkownikow??
Powiedz mi jeszcze jak masz ustawiane funkcje komfortu ??
Tez czekam na kolege Tokyo bo mamy sie spotkac w przyszlym tygodniu jak odrobi sie z robotą to podzialamy cos w moim aucie.
Mam nadzieje ze koledzy z wersją europejską nie gniewają sie ze piszemy tu o wersji amerykanskiej ,ale podejrzewam ze bedzie ich w polsce coraz wiecej z racji ceny i jakosci przewyzszającej europejskie outki.
SZCZAW - 10-02-2017, 06:06
Kuba lampy mam europejskie , tylko nie stwierdziłem podczas odbioru że nie działa regulacja a teraz to brak tego fachowca aby się żalić, co do sprężyn wydaje mi się że są bardzo podobne do Europejczyka (miałem) i gdy dzieci siedzą z tyłu a bagażnik jest spakowany , siada mu zadek , i temu chcę zakupić dodatkowe sprężyny. co do ustawienia komfortu to jestem nowy w tym temacie i nie bardzo rozumiem
kubabrzesko - 10-02-2017, 07:19
W OII 3.0 mialem ustawienia z pozycji radia jak szybkosc wycieraczek ,intensywnosc spryskiwania szyb ,zmiana czulosci zmierzchowki , wybor ktore lampy i jak mają swiecic przy zamykaniu a ktore przy otwieraniu auta,byly informacje o cisnieniu atmosferycznym , wysokosci na jakiej sie znajduje , a nawet na jakich bylem w przeciagu ostatniego czasu , byla tez mozliwosc zapisania przegladu auta , zmiany oleju , filtra ustawienia alarmu i tym podobne ''glupoty''
W O III tego nie mam.Stad pytanie jak sie to ustawia .Jak sie te ustawienia robi w europejczyku ??
cimoch - 10-02-2017, 09:23
Nie masz ustawień komfortu, bo masz zwykłe radio z panelem dotykowym, a nie MMCS. Co do lamp, wtyki są takie same w EU i USA, ale w innych miejscach inne piny odpowiadają za różne elementy lampy (światła krótkie, długie, regulacja wysokości, itp.). Jak ktoś to zrobił niechlujnie to lampy należy wyjąć i poprzekładać piny. Można też przełożyć piny w kostkach idących od instalacji auta. Dobrze jak by była oryginalna lampa z USA żeby móc mieć dwa typy przed nosem i nie zrobić błędu. Robiłem to u siebie sam i wszystko działa, ale jest trochę zabawy z przekładaniem pinów.
kubabrzesko - 10-02-2017, 10:10
Bardzo CI dziekuje za podpowiedz.Tylko powiedz kolego czy te piny to tylko z regulacji wysokosci nie dzialają bo swiatla dzialają tak jak powinny.Patrzac na lampe mam rozumiec ze trzeba pobawic sie pinami tymi co do silniczka dochodzą ??Widzialem kostke na trzy kabelki to o nich mowa ??
Wracając do radia to po zakupie mmcs bede mogl ustawiac fuckje komforu z pozycji radia ??
cimoch - 10-02-2017, 10:42
Z tego co pamiętam to było trzeba przełożyć piny w dwóch kostkach, żeby wszystkie działało. Robiłem to kompleksowo tak, żeby było identycznie jak w oryginale, dlatego pewien nie jestem czy te 3 piny odpowiadają za regulację wysokości. Miałem oryginalną lampę USA i EU to było mi prościej.
Co do radia, tak, jak założysz MMCS to będziesz miał funkcje komfortu. O ile pamiętam to nawet jak radio będzie EU to zakresy fal powrócą nieparzyste jak w US, to temat do modyfikacji w komputerze.
Amstaf11 - 10-02-2017, 14:02
Witam
Ja w temacie sprężyn na tył...
Zamówiłem takowe i czekam założe i będę się chwalił..
kubabrzesko - 10-02-2017, 14:22
Pochwal sie gdzie zakupiles kolego sprezyny , za ile i co obiecuje sprzedający ?
SZCZAW - 10-02-2017, 16:57
sprężyny do swego OII kupowałem w tej firmie i byłem zadowolony i się sprawdziły w 100% teraz mam zamiar te zamówić po kontakcie z sklepem pasują do 3 GT .
https://www.mad-vertrieb....ujahr-0812.html
[ Dodano: 10-02-2017, 17:02 ]
Ciomoch brawo dla ciebie za podpowiedź , będę szukał kumatego elektryka i jeszcze pytanie a skad mam wiedzieć czy to zwykłe dotykowe czy MMCS , jakieś oznaczenie????
|
|
|