Outlander I GEN Techniczne - Sprzęgło w 2.0 Turbo
kesikp - 15-02-2017, 19:00 Temat postu: Sprzęgło w 2.0 Turbo Mam pytanie odn. sprzęgła u osób posiadających Miśki z silnikiem 2.0 Turbo.
U mnie sprzęgło łapie baaaardzo wysoko. Czy można to jakoś wyregulować, bo słyszałem, że sprzęgła hydrauliczne same się regulują? Cokolwiek to znaczy. Druga sprawa, to przy zmianie średnio dynamicznej jest odczuwalne szarpnięcie. Zaraz ktoś powie, że trzeba zmieniać powoli biegi, a odczucie szarpnięcia jest sprawą subiektywną.
Ok biegów nie zmieniam szybko niż to zazwyczaj się robi. Chodzi mi o to, czy poza wysoko łapiącym sprzęgłem, taka jest naturalna charakterystyka sprzęgła przy tym silniku. A może po prostu sprzęgło do wymiany?
Jeśli do wymiany czy ktoś może zasugerować jakiś wybór?
Czy coś takiego ktoś u siebie montował?
http://www.iparts.pl/czes...-21-828050.html
miron - 15-02-2017, 19:59
Są 2 rodzaje ciągnione i pchane. Sprawdz po vinie. Tylko nie tym w płynie. masz jeszcze takie : http://allegro.pl/sprzegl...6701070416.html
W@sio - 15-02-2017, 20:19
Sprzęgło jest hydrauliczne ja u siebie założyłem sprzęgło excedy formalnie dedykowane do evo 8-9, pasuje P&P. Co do "szarpania" - kwestia puszczania sprzedla przy jednoczesnym wciskaniu gazu... Spina tył i stąd to szarpnięcie
Bzyk_R1 - 16-02-2017, 08:37
Dodatkowo u Ciebie kesikp, efekt mogą potęgować padnięte tuleje dyfra. Jestem za Excedy również!
kesikp - 16-02-2017, 08:50
Czy o tym sprzęgle mówimy?
https://www.sprzegla24.pl...dy-mbk2123/6370
Masz może linka do części jak te tuleje wyglądają?
W@sio - 16-02-2017, 12:46
Ja mam zdaje się MBK2084 - jest wytrzymalsze niż to do O1T - znosi większy moment obrotowy
Pawel1988 - 16-02-2017, 13:55
Co do regulacji to tu 3 post od góry
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99815
flash - 16-02-2017, 14:54
U mnie też lekko szarpie silnikiem przy zmianie biegów. Zastanawiałem się czy to nie wina poduszek/łap skrzyni...
dynam - 16-02-2017, 18:30
W moim też sprzęgło wysoko bierze, jest to jedna z rzeczy która mnie irytuje w każdym samochodzie, a mam zrobione ze 30 tys. po wymianie i tak cały czas.
elektryk - 18-02-2017, 15:36
dynam napisał/a: | W moim też sprzęgło wysoko bierze, jest to jedna z rzeczy która mnie irytuje w każdym samochodzie, a mam zrobione ze 30 tys. po wymianie i tak cały czas. | Weź serwisówkę i pomierz ruch samego pedała. W tym samochodzie jest tak że wysprzęglik pracuje jak chce, natomiast serwisowo zakres ruchu pedału reguluje się wykręcając popychacz pompy.
kesikp - 07-03-2017, 10:22 Temat postu: Sprzęgło do Miśka Turbo Witam. Mam pytanie odn. sprzęgła. Muszę wymienić sprzęgło w swoim Miśku. Nie chce zamawiać części u mechanika, bo mnie skasuje dodatkowo za części. Chce kupić zestaw sprzęgła normalnie w sklepie bez dodatkowej marży mechanika. Moje pytanie czy zestaw Valeo dostępny pod tym linkiem będzie pasował:
Sprzęgło - komplet VALEO 828050
http://www.iparts.pl/czes...-21-828050.html
Pytam, bo ostatnio jak kupiłem klocki samodzielnie to okazało się, że nie pasowały.
Bzyk_R1 - 07-03-2017, 11:56
kesikp, po raz kolejny otwierasz temat który był szeroko omawiany... Dostaniesz czerwone coś do profilu zobaczysz! A jeżeli chcesz mieć święty spokój i wrzucić coś dobrego do wozu to bierz Exedy:
https://aparts.pl/partscatalogue/mbk2123-exedy-zestaw-sprzegla-mitsubishi-outlander-i-cu-w-2-0-turbo-4wd-cu2w-2004-04-2006-10,10-00077-04992-18617-0002-00479-0100050,0100051-MBK2123-0399-00479-000012761-MBK2123.aspx
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz za trochę mniej niż 1300zł
kesikp - 07-03-2017, 13:06
Zapytałem o Veleo bo nikt wcześniej nie pisał o nim. A jest to obok Exedy druga najbardziej popularna w dostępności. Różnica między nimi jest w ilości zębów. Jedna ma 20, a druga 23. Czy to ma jakieś znaczenie? Pytam, bo się nie znam i mam wątpliwości czy będzie pasować do wersji Turbo.
Fragu - 07-03-2017, 13:47
kesikp, bierz Exedy.
apollo99 - 07-03-2017, 17:47
Do turbo miśka 23 zęby i 240 mm średnicy
|
|
|