Outlander I GEN Techniczne - Miska olejowa.
miron - 15-02-2017, 20:53 Temat postu: Miska olejowa. Witajcie. Dużo roboty przy uszczelnieniu miski olejowej. Jest gdzieś opis, zdjęcia?
Bzyk_R1 - 04-05-2017, 14:09
Podbijam temat. Może autor ma jakieś informacje? Przed wymianą oleju chciałbym uszczelnić miskę. Zauważyłem że jest w jednym miejscu zapocona. Póki nie cieknie na kostkę można jeszcze ratować Szukałem po sklepach i w sumie tylko mitsustyle ma jakąś uszczelkę za 121 zł trochę mnie to osłabia jak za kawałek papierka. W pozostałych sklepach w kategorii uszczelka dostępne są różne rodzaje silikonów o różnych zakresach temperatur.
Powiedzcie jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie. Czy można w ten sposób spróbować uszczelnić? W sumie nie zdziwił bym się jakby miska była zjedzona już przez rudą. Ewentualnie można spróbować zrobić taką uszczelkę? Nie takie rzeczy się dorabiało w sumie jaki materiał? Papier coś mocniejszego?
Hugo - 04-05-2017, 15:20
Na 99% fabrycznie nie ma żadnej uszczelki na styku miska olejowa-blok silnika. Składa się na specjalną pastę odporną na wysoką temperaturę, np. Dirko.
Bzyk_R1 - 04-05-2017, 17:55
Z tego co widzę w Turbo (4WD) wg manuala miska składa się z 2 części? Jest jedna wielka płaska i ta mniejsza wypukła w której pewnie siedzi smok. Ta mnie właśnie interesuje bo zapocona jest.
Bizi78 - 04-05-2017, 20:20
W obu miejscach nie ma uszczelki a dany jest tylko uszczelniacz .
Bzyk_R1 - 04-05-2017, 20:37
Bizi78 napisał/a: | W obu miejscach nie ma uszczelki a dany jest tylko uszczelniacz |
Krzysia cieszy to...
miron - 04-05-2017, 20:40
Teraz czekamy na odpowiedz ile roboty przy misce.
Bzyk_R1 - 04-05-2017, 20:58
Zrobię relacje co i jak. Jak dostanę ten uszczelniacz w sklepie to postaram się ogarnąć.
miron - 04-05-2017, 21:03
I jaki klej?
Bzyk_R1 - 04-05-2017, 21:12
Hugo napisał/a: | np. Dirko. |
Produkowany przez Elring.a lub Ajusil, od Ajusa (to masy uszczelniające nie kleje) dajemy 4mm warstwę.
Hugo - 05-05-2017, 07:38
Cytat: | Z tego co widzę w Turbo (4WD) wg manuala miska składa się z 2 części? Jest jedna wielka płaska i ta mniejsza wypukła w której pewnie siedzi smok | W Galancie 2,5 V6 jest tak samo. Nigdzie nie ma uszczelek tylko sam uszczelniacz.
Bzyk_R1 - 05-05-2017, 09:38
Robota co najmniej na dwa dni (żeby było dobrze zrobione) bo trzeba przygotować miskę do malowania i potem pomalowaną położyć na masę. Zdecydowałem się na to:
Gdyż szybki czek po warsztatach i większość na tym składa miski. Cena u mnie 25 zł więc spoko tyle co w internetach z przesyłką, nawet taniej. Ta masa schnie z szybkością 0,1-0,2 mm/h co w praktyce jeżeli damy 4mm jak każe manual daje nam prawie dobę i tak też mnie poinstruowali w sklepie. Auto ma stać 24h. Potem oliwa i dopiero jazda. Jeżeli nie wyjdą inne trudności przy demontażu to dwa dni bite.
Hugo - 06-05-2017, 20:34
A Ty myślisz, że jak przykręcisz miskę do bloku to nadal będą te 4 mm grubości masy?
Bzyk_R1 - 06-05-2017, 20:44
Hugo napisał/a: | A Ty myślisz, że jak przykręcisz miskę do bloku to nadal będą te 4 mm grubości masy? |
Na pewno nie ale tak jest napisane i się można próbować stosować, nikt tego nie odmierzy przecież, pewnie "oszacowane" że tyle żeby się dobrze rozpłynęło na całą krawędź styku. Obejrzałem u mnie i zapocenie nie wynika z rozszczelnienia. Muszę oczyścić dokładnie i poszukać bo chyba ruda zjadła.
nytsug - 08-05-2017, 03:04
Ja demontuję swoją michę z 2.4 mivec bo rdza zrobiła dziurę. Będę ją piaskował i spawał. Powiem po wszystkim jak wyszło. Obstawiam, że u Ciebie też jest dziura.
|
|
|