[92-96]Galant E5xA - Budowa 4g63
skater202 - 19-02-2017, 15:38 Temat postu: Budowa 4g63 Witam zrzeszonych miłośników Gala 😊 Mam pytanie takie czy ktoś z was wie może czy w silniku z 94 2 l sohc znajdują się natryski na denka tłoków czy nie ma? Jeśli ich nie ma Czy mogę uturbić silnik chociaż do 0 5 bara Czy ktoś wie próbował Podobny temat i mniej więcej wie ile ten silnik może z powodzeniem mieć podniesione ze 137 koni [/quote]
Krzyzak - 19-02-2017, 16:11
nie ma
można, ale koszty przewyższą sens operacji
skater202 - 21-02-2017, 05:31
No tak,ale poza zakupem ecumastet,turbo oferowania, wydechu, kolektora wydechowego, niewiem czy w tym wypadku korba z tlokami od Lancera o krótszym skoku dobodprezenia głowicy i co prócz tego jeszcze?
[ Dodano: 21-02-2017, 05:35 ]
No i finalnie do ilu można podnieść moc?
Krzyzak - 21-02-2017, 11:28
wątpię by ktoś to robił - z powodu kosztów
można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze
Piwor - 21-02-2017, 20:25
Krzyzak napisał/a: | można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze |
6G72
A 4G63 dohc z E3 i do tego turbo.
jacek11 - 22-02-2017, 22:51
Poczytaj tutaj: http://pawel000.blogspot....li-solidna.html
Co prawda to auto generację młodsze,ale silniki podobne.
skater202 - 22-02-2017, 23:38
Nie no super super 😁 a czy jest ktoś w wiedzy np silnik kompa wiązkę itp od evo3 skąd wziąć? Ciężki temat albo niewiem jak szukać albo praktycznie nie ma nic
[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?
[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?
Krzyzak - 23-02-2017, 09:05
Będzie, ale jeśli dobrze pamiętam, to kształt tłoka był inny i miał natrysk na jego denko. Więc sama głowica nie wystarczy. To są dane dla silnika z lat 88-92, nie wiem jakie zmiany były potem...
Inne było też sterowanie - w sensie braku aparatu kontra zapłon elektroniczny, zegary do 9000 rpm, inna wiązka (masa komputera na innym kablu).
Więcej niewiadomych i brak osób, które robiły taki deal w praktyce...
|
|
|