To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Budowa 4g63

skater202 - 19-02-2017, 15:38
Temat postu: Budowa 4g63
Witam zrzeszonych miłośników Gala 😊 Mam pytanie takie czy ktoś z was wie może czy w silniku z 94 2 l sohc znajdują się natryski na denka tłoków czy nie ma? Jeśli ich nie ma Czy mogę uturbić silnik chociaż do 0 5 bara Czy ktoś wie próbował Podobny temat i mniej więcej wie ile ten silnik może z powodzeniem mieć podniesione ze 137 koni :D [/quote]
Krzyzak - 19-02-2017, 16:11

nie ma
można, ale koszty przewyższą sens operacji

skater202 - 21-02-2017, 05:31

No tak,ale poza zakupem ecumastet,turbo oferowania, wydechu, kolektora wydechowego, niewiem czy w tym wypadku korba z tlokami od Lancera o krótszym skoku dobodprezenia głowicy i co prócz tego jeszcze?

[ Dodano: 21-02-2017, 05:35 ]
No i finalnie do ilu można podnieść moc?

Krzyzak - 21-02-2017, 11:28

wątpię by ktoś to robił - z powodu kosztów
można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze

Piwor - 21-02-2017, 20:25

Krzyzak napisał/a:
można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze


6G72

A 4G63 dohc z E3 i do tego turbo.

jacek11 - 22-02-2017, 22:51

Poczytaj tutaj: http://pawel000.blogspot....li-solidna.html
Co prawda to auto generację młodsze,ale silniki podobne.

skater202 - 22-02-2017, 23:38

Nie no super super 😁 a czy jest ktoś w wiedzy np silnik kompa wiązkę itp od evo3 skąd wziąć? Ciężki temat albo niewiem jak szukać albo praktycznie nie ma nic

[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?

[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?

Krzyzak - 23-02-2017, 09:05

Będzie, ale jeśli dobrze pamiętam, to kształt tłoka był inny i miał natrysk na jego denko. Więc sama głowica nie wystarczy. To są dane dla silnika z lat 88-92, nie wiem jakie zmiany były potem...
Inne było też sterowanie - w sensie braku aparatu kontra zapłon elektroniczny, zegary do 9000 rpm, inna wiązka (masa komputera na innym kablu).
Więcej niewiadomych i brak osób, które robiły taki deal w praktyce...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group