To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Pajero 3 po lifcie

T3kA - 25-02-2017, 18:18
Temat postu: Pajero 3 po lifcie
Chce zmienic wymarzone go Galanta na Pajero i zainteresowany jestem wersja po lifcie, glownie intetesuje mnie wersja po lifcie i problem a w zasadzie czy po lifcie wlasnie go rozwiazano. Zwiazku z bakiem i ukladem paliwowym, jak wuglada ta sprawa oraz trwalosc ustawnika i pompy?
Marvw - 25-02-2017, 18:23

Nic się nie zmieniło niestety.
T3kA - 25-02-2017, 18:26

Tak kurde myslalem, bo to generalnie nie eada fabryczna, a zmiana specyfikacjo palowa w 2012.
W takim razie jak to jest ze dla przykladu auto krajowr z 2005r do dziś nie mialo robione nic poza filyrem paliwa i jezdzi?

Marvw - 25-02-2017, 18:30

Podejrzewam że dość często miał wymieniamy filtr paliwa i opiłki się nie dostały do nastawnika,bo pierwszym problemem jest zbiornik.
T3kA - 25-02-2017, 18:35

Drugie pytanie i trzecie.
Jak zapialem tyrzymajac hamulec bieg D to samochod lekko pociagnal do przodu i zostal tak - delikatnie ale stanowczo. W tyl na R trzymajac hamulec tak samo. Czy to normalne?

Czy ktos moze jest w stanie sprawdsic vin od krajowego autka?

Marvw - 25-02-2017, 18:41

Tak to prawidłowe,a z historią auta to ciężko, gdy ja swój chciałem sprawdzić a też mam krajowego dla w serwisie mi powiedzieli że w tym czasie nie archiwizowano historia auta.
T3kA - 25-02-2017, 19:40

Jaka najlepsza weryfikacja napedow ? W sumie to balem sie uzywac na pierwszy rzut zeby nic nie zepsic nie wiedzac jak dzala tonustrojstwo??
kurpi - 26-02-2017, 08:55

Najlepsza weryfikacja nepędów jest w terenie :)
T3kA - 26-02-2017, 09:47

Prawdopodobnie nigdy nie wiade nim w bloto wieksze niz wiejska droga. Bardziej chodzi mi o wrazenie, sluch podczas zmiany trybu itp. Bo na YT sa filmiki tylko jak ludzie upalają autko w terenie bez wyjasnien nawet jak to dziala itd. O samym przyspieszeniu montero/pajero jest moze 5 filmikow.....
Michał_PIII - 26-02-2017, 12:03

A co dokładnie chcesz wiedzieć o napędach?

Jeśli chodzi o słuch tonie wiem o co może Ci chodzić, może się zdarzyć że podczas zmiany trybu reduktora usłyszysz małe uderzenie, wiąże się to z tym że zęby się zazębiają i wejdą na siłę

T3kA - 26-02-2017, 12:05

Wlasnie o to chodzi 😎 takie smaczki bo nic o tym nie wiem. Czy to normalne bedzie czy swiadvzy o wydatkach?
Michał_PIII - 26-02-2017, 20:16

takie uderzenie, jeśli nie zawsze przy przełączaniu się zdarza, to prawie można powiedzieć normalne. Po prostu zęby nie są idealnie ustawione względem siebie. Nie szukaj na razie wydatków w czymś takim :)

Wydatki zaczną się w momencie gdy podczas jazdy już na 4h będziesz słyszał z okolic reduktora grzechotanie przy szybkim ruszaniu lub pod obciążeniem to będzie znaczyło że łańcuch w reduktorze jest do wymiany lub gdy Super Select złapie błąd wtedy będziesz musiał wydać pieniądze a teraz jeździj, Wymień olej w reduktorze na początek, oleje w mostach, silniku, filtry i jeździj :)

T3kA - 26-02-2017, 20:37

Jeszcze nie kupilem, bije sie z myslami czy kupic mlodszego, krajowego z udok. przebiehiem 290k ale bez wym. baku
Czy moze takiego ~2002 po wymianie baku, regeneracji pompy i kompletnie nieznanym przebiegu... po zaplakanym rudym niemcu.

Nie wymagam cudow od auta 10lwtniego ale 1/3 wartosci w uklad paliwpwy mnie przeraza i sklania do refleksji - bo jak bym mial ta 1/3 wiecej to bym szukal 4gen wolnej od wad?

Dzieki za dobre wskazowki.

Kolejne pytanie, bo jeszcze nie jezdzilem zadnym - czy jak ma opony zimowe, normalny bieznik to w aucie szumi, buczu, wyje czy cos w tym stylu jako ze to duze 4x4 ? Czu raczej mam sie spodziewac czegos jak w normalnej osobowce?

piotras78 - 27-02-2017, 00:14

T3kA napisał/a:
Jeszcze nie kupilem, bije sie z myslami czy kupic mlodszego, krajowego z udok. przebiehiem 290k ale bez wym. baku
Czy moze takiego ~2002 po wymianie baku, regeneracji pompy i kompletnie nieznanym przebiegu... po zaplakanym rudym niemcu.

Na pewno Niemiec wrzucił kilka tysięcy ojro, żeby polaczkowi się lepiej jeździło, no na pewno :D
T3kA napisał/a:
bo jak bym mial ta 1/3 wiecej to bym szukal 4gen wolnej od wad?

Dopłata będzie większa. Ale P4 ma swoje plusy i to dosyć sporo, ale jest droższy.
T3kA napisał/a:
Kolejne pytanie, bo jeszcze nie jezdzilem zadnym - czy jak ma opony zimowe, normalny bieznik to w aucie szumi, buczu, wyje czy cos w tym stylu jako ze to duze 4x4 ? Czu raczej mam sie spodziewac czegos jak w normalnej osobowce?

Przeczytaj dalej co napiszę.
T3kA napisał/a:
Prawdopodobnie nigdy nie wiade nim w bloto wieksze niz wiejska droga.

To na [edit] Ci to pajero? Serio?
To jest auto średnio wygodne, duże, głośne cholernie itd. Jeździsz jak czołgiem, dosłownie. Jeśli ma fajnie wyglądać czy coś to weź jakieś bardziej ucywilizowane auto. Takie X5 to będzie podniesione bmw, pajero to auto półterenowe ze wszystkimi tego wadami i plusami.
Na co dzień nie potrzeba blokady tylnego mostu, nawet i centralnego. To fajne bajery, kiedy zapuszczasz się w teren i masz odpowiednie opony. Zobacz sobie jak radzą sobie w kopnym śniegu zwykłe sedany 4x4.
Pajero to świetne auto, ale jeśli miałbym nim jeździć po trasach to chyba wyskubałbym sobie sobie wszystkie włosy :D

8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.

T3kA - 27-02-2017, 06:40

Powiem bez cytatow - bo to swietny rodzinny suv. Zreszta pierwsze zdanie Twoje to okresla, tylko ze miedzy wierszami. Wlasciwosci terenowe ma lepsze niz pseudo 4x4 z chujdexami, ale to i tak po to zeby jakis bogaty niemiec cofnal swoja lodzia na plazy w wode.
Bmw to zlom na kolach w tej cenie. Generalnie nie ma swojego odpowiednika,

Mysle dalej....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group