To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - [I 2.0] Prośba o opinię przed zakupem

Skromny84 - 08-03-2017, 14:14
Temat postu: [I 2.0] Prośba o opinię przed zakupem
Witam.

Noszę się z rychłym zamiarem zakupu Outlandera I generacji. W swoim regionie znalazłem kilka interesujących ofert.

Bardzo Was proszę o opinię nt. tych egzemplarzy:

- czy cena jest adekwatna do rocznika/przebiegu
- coś może rzuca Wam się w oczy na zdjęciach (np. zderzaki z innych wersji itp.)
- i może najdziwniejsze - jak odróżnić wersję 2WD od 4WD
- ogólnie - polecacie do terenu leśnego (podjazd do domu droga leśną)
- co warto zrobić po zakupie - oleje, filtry, rozrząd?
- a może któryś z tych Outków jest Wasz? :)

1. https://www.otomoto.pl/of...g-ID6yxqvT.html

2. http://allegro.pl/mitsubi...6730656812.html

3. https://www.otomoto.pl/of...n-ID6yMV0J.html

4. https://www.otomoto.pl/of...y-ID6yNE0H.html

5. https://www.otomoto.pl/of...a-ID6ylvmp.html

6. https://www.otomoto.pl/of...a-ID6yLwAr.html

7. https://www.otomoto.pl/of...y-ID6yDHmT.html

Dziękuję za wszystkie rady!

Bzyk_R1 - 08-03-2017, 23:32

Witaj. Przeniosłem Twój post do odpowiedniego działu. Pytania odnośnie chęci zakupu wstawiamy właśnie tutaj. Poniżej masz sposób kodowania rodzaju napędu. Dowiesz się łatwo patrząc na tabliczkę znamionową pod maską ewentualnie po VINie



Wrzuciłeś 7 aut i trochę nie mam czasu każdego opisywać, ale na pewno rzuciły mi się lampy poliftowe (nr6) w egzemplarzu z przed liftingu. Ceny raczej normalne jak za auto z początku produkcji i w najsłabszej wersji silnikowej, bo widzę że tylko 2,0 Cię interesuje. Musisz trochę poczytać dział O1 i zapoznać się z typowymi bolączkami pierwszych modeli( pękające klosze lamp, rdza) Rychły zamiar to nic złego ale z zakupem radzę się nie śpieszyć :wink:

Auto ma spory prześwit, nie jest to terenówka do błota i topienia w rzece ale jak najbardziej w wersji 4WD poradzi sobie na błotnistej drodze w lesie(w miarę rozsądku oczywiście)

Co warto zrobić? wszystko to co standardowo plus to czego nie widać: rdza na podwoziu, tylnych błotnikach, komorze silnika tylna klapa. Zwróć uwagę na drogie serwisy: ogumienie, rozrząd, stan hamulców.

Jeżeli kupujesz za swoje ciężko zarobione pieniądze, radzę jechać z mechanikiem, z kumplami i podejść CHŁODNO do tematu bez napalania się. O1 w wersji 2,0 to auto pancerne jednak duża podaż tej wersji daje nam spore możliwości do wyboru ładnej sztuki. To że koło domu jest dużo nie musi oznaczać że masz kupić. Może warto trochę dalej pojechać. Jak któryś bardziej CI się spodoba daj znac to weźmiemy pod lupę

Pozdrawiam.

Skromny84 - 10-03-2017, 12:08

Dziękuję za odpowiedź.
Pewnie, że kusi wersja turbo.
Chyba jeszcze wstrzymam się z zakupem i dokładniej sprawdzę, co jest dostępne.

Z góry dzięki za wszelkie dodatkowe uwagi i podpowiedzi.

A jesli ktoś z Was chciałby sprzedać swój egzemplarz, to jestem chętny.

Bzyk_R1 - 10-03-2017, 13:58

Skromny84, widzę że kusi turbo wersja, bo juz trafiła do Twojego profilu :-) podpowiem Ci ze na turbo musisz dołożyć drugie tyle pieniędzy.
Skromny84 - 10-03-2017, 15:18

Nawet nie wiedziałem, że do profilu wstawiłem wersję turbo ;) Kompletny laik jak na razie.
Outlanderem zainteresowałem się przeszukując oferty samochodów "uterenowionych" - do domu mam podjazd ~1 km droga leśną, którą właśnie leśnicy zaczęli ściągać drzewo. Zbiegło się to w czasie z roztopami i mój cywilny kombiak ostatnio ma tam kłopoty.

Bzyk_R1 - 10-03-2017, 17:47

W punkcie "Auto" wpisałeś OT1 czyli outlander turbo I generacji ;-) to działaj i czytaj dział O1 żebyś wiedział przed zakupem co Cię czeka i na co zwrócić uwagę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group