To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić COLT'a! - [CZX 04-XX] COLT Seria CZ, Z chec kupna

MarcinZ - 08-03-2017, 21:09
Temat postu: [CZX 04-XX] COLT Seria CZ, Z chec kupna
Witam,rozgladam się za coltem wlasnie Cz,Z niewiem jaka roznica jest miedzy nimi ,i szukam informacji ,jakie silniki brac pod uwage zeby lpg zalozyc ,ewentualnie kupic już z lpg ,co się psuje ,na co zwrocic uwage podaczas zakupu ewentaulnego ?Diesle odpadaja .Jakie koszta rozrzadu są ,czy jest lancuch ? Jak z rdza w tych autach ?

Jezeli nie ten dzial to przepraszam ,przesuńcie w odpowiedni .

W@sio - 09-03-2017, 07:51

Colt CZ to inaczej Z - Z3...A jest oznaczeniem kodowym wg. VIN. Sam niedawno kupiłem CZT i powiem Ci, że wg mechaników z Lubelskiego ASO żaden z silników benzynowych nie nadaje się do LPG, no może poza 1,5T, który ma hydroregulatory luzu zaworowego. Łańcucha nie ma, za to jest pasek, hydronapinacz i rolki - nie wiem jak do wersji 1,1; 1,3 czy wolnossącego 1,5 ale do CZT dostęp części do rozrządu jest bardzo słaby. Mnie po zniżkach mojego mechaniora wychodzi nieco taniej niż rozrząd do mojego Outlandera.

Mój jest z 2008 roku (pierwsza rejestracja) i pojawiają się drobne purchelki w miejscach odbić od kamieni, natomiast podłoga, błotniki, czy progi są zdrowe. Standardowo ruda wychodzi na tylnej klapie pod szybą w okolicy wycieraczki

MarcinZ - 09-03-2017, 11:07

W@sio napisał/a:
Mnie po zniżkach mojego mechaniora wychodzi nieco taniej niż rozrząd do mojego Outlandera.
tzn. ile ?
W@sio napisał/a:
do wersji 1,1; 1,3
czytalem ze lancuch jest ?
W@sio napisał/a:
że wg mechaników z Lubelskiego ASO żaden z silników benzynowych nie nadaje się do LPG
zartujesz chyba ,a wiekszosc z niemiec jest w lpg .Dlugo masz go mozesz cos wiecej napisac ?
W@sio - 09-03-2017, 15:53

Za rozrząd 600, Mam go od połowy sytcznia, kupiłem z LPG BRC zakładanym w Niemczech... I mogłem kupić bez gazu i założyć samodzielnie, bo troche źle na tym wyszedłem.
Łańcuch też nie jest bezobsługowy, nawet jeśli faktycznie te silniki są na łańcuchu to, jego wytrzymałość jest ograniczona (w nissanie 200k)

Przejechałem nim może 100pkm bo czekam na drugi silnik bo po tym gazie z niemiec peknieta byla głowica.

MarcinZ - 09-03-2017, 17:33

W@sio napisał/a:

Za rozrząd 600
mam rozumiec ,ze zmieniales lancuch,jak wszedzie gdzie poczytalem pisza o lancuchu .jak to jest w koncu ?
W@sio napisał/a:
Łańcuch też nie jest bezobsługowy
jak nie ,jak tak ,zaraz bedzie 340tyskm w bmw e39.A japonce sa trwalsze raczej .

W@sio napisał/a:
nawet jeśli faktycznie te silniki są na łańcuchu
?
W@sio - 09-03-2017, 18:16

1,5turbo ma rozrząd na pasku
MarcinZ - 16-03-2017, 20:58

upatrzylem cz30 z 1.3 95km z 2006r wersja lakierowa chyba motion ,rok temu ze szwajcarii sprowadzony ,bede lpg montowal jak uwazacie warto bedzie ?
angelos - 16-03-2017, 21:11

Pytanie jakie przebiegi będziesz robił rocznie i kiedy instalacja się zwróci. CZ3 95km pali w cyklu mieszanym ok 6,5l wiec nie tak źle. Żona schodzi nawet do 5,5-6l. Sam zdecyduj. I widomo z gazem sprawdzanie luzów zaworowych co 30-40tys.
MarcinZ - 17-03-2017, 09:14

Cytat:

Pytanie jakie przebiegi będziesz robił rocznie i kiedy instalacja się zwróci. CZ3 95km pali w cyklu mieszanym ok 6,5l wiec nie tak źle. Żona schodzi nawet do 5,5-6l. Sam zdecyduj. I widomo z gazem sprawdzanie luzów zaworowych co 30-40tys.
juz colta cj0 kupilismy ze malo sie jezdzi to i pb wystarczy ,ale mimo wszystko cena lpg jest o polowe taniej niz pb ,luzy zaworowe wiem czytalem ale zona moze zrobi 5 tys.rocznie wiec niema sie czym martwic Jak zakupie z 2006 lub 2007r to juz minimum z 10 lat trzeba smigac.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group