To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - Rdza...

wiwi02 - 12-03-2017, 15:34
Temat postu: Rdza...
Witam,stary temat ostatnio zauważyłem delikatne ślady rdzy na tylnej klapie bagażnika tuż przy uchwycie otwierania .Macie jakieś domowe sposoby na zneutralizować tego paskudztwa?
marrok - 13-03-2017, 11:05
Temat postu: Re: Rdza...
wiwi02 napisał/a:
Witam,stary temat ostatnio zauważyłem delikatne ślady rdzy na tylnej klapie bagażnika tuż przy uchwycie otwierania .Macie jakieś domowe sposoby na zneutralizować tego paskudztwa?


ASX mają 12 letnią gwarancję na perforacje blach, jak masz robione przeglądy jedź na serwis i w ramach gwarancji ci wyminą. Problem znany w ASX, była seria źle zabezpieczonych blach.

jak nie robiłeś przeglądów perforacyjnych to szlifowanie, neutralizatory rdzy + lakier

sla - 13-03-2017, 15:49

marrok napisał/a:
ASX mają 12 letnią gwarancję na perforacje blach

Na PERFORACJĘ i właśnie to magiczne słowo powoduje że gwarancja nic nie jest warta.
marrok napisał/a:
jak nie robiłeś przeglądów perforacyjnych

Nie ma czegoś takiego , jest tylko przegląd powłoki lakierniczej i drobne ogniska trzeba zabezpieczać we własnym zakresie.

marrok - 13-03-2017, 23:30

sla napisał/a:
marrok napisał/a:
ASX mają 12 letnią gwarancję na perforacje blach

Na PERFORACJĘ i właśnie to magiczne słowo powoduje że gwarancja nic nie jest warta.
marrok napisał/a:
jak nie robiłeś przeglądów perforacyjnych

Nie ma czegoś takiego , jest tylko przegląd powłoki lakierniczej i drobne ogniska trzeba zabezpieczać we własnym zakresie.


Jak zwał,tak zwał. Chodzi o przegląd nadwozia. Masz racje, że drobne ogniska rdzy powstałe np od uderzeń trzeba samemu likwidować, ale klapa była wymieniana gwarancyjne ( rdza była na łączeniu blach). Mój kolega ma kupionego używanego ASX (6 lat) i właśnie ze względu na korodującą klapę dostał w ASO nową. Miał wbite przeglądy w książkę, powiedzieli mu, że takie rzeczy dzieją się w niektórych egzemplarzach i tyle.

wiwi02 - 15-03-2017, 17:52

No cóż pozostaje brać się do roboty :cry:

[ Dodano: 16-03-2017, 22:20 ]
Witam.Ruda nie daje mi spokoju,myślę o zabezpieczeniu mojego miska a konkretnie podwozia. Słyszałem o takim preparacie RUST CHECK,podobno nieźle konserwuje i łączy się z rdzą. Czy ktoś stosował coś takiego i gdzie to możona dostać

sla - 17-03-2017, 06:48

Nad tym http://krown.pl/ się zastanów.
wiwi02 - 17-03-2017, 18:12

..No,no fajny preparat ale ja myślałem o czymś powszechnie dostępnym, gdyż chciałem zrobić to we własnym zakresie. Mimo to dzięki :)
1plubas - 09-04-2017, 19:12

wiwi02 napisał/a:
..No,no fajny preparat ale ja myślałem o czymś powszechnie dostępnym, gdyż chciałem zrobić to we własnym zakresie. Mimo to dzięki :)


Cortanin- tani i sprawdzony

tonyhc - 17-07-2017, 21:26

U mnie to samo... :( masakra...
Bzyk_R1 - 17-07-2017, 22:21

Panowie stoję przed podobnym zadaniem tylko w O1T. Ja będę używał mleczka RC800 dinitrol bezpośrednio na oczyszczoną blachę potem Noxudol 750 z inhibitorami korozji, potem na to właściwa konserwa Noxudol 900, na nadkola noxudol 1600 a komora silnika 3100 - wygłuszająca masa.

Odpuście sobie KROWN. Byłem w oddziale w radomiu, konserwacja trwa 3h wraz z myciem :roll: Preparat kładą na mokro i jest to jakaś oleista breja którą zalecają odnawiać co rok...

sla - 18-07-2017, 10:06

Bzyk_R1 napisał/a:
Preparat kładą na mokro i jest to jakaś oleista breja którą zalecają odnawiać co rok...
Ja byłem z kolegą w Warszawie.I robili to profesjonalnie, po myciu osuszali samochód. Otwory robocze zabezpieczali. Każdą konserwację trzeba ponawiać i uzupełniać, a cena jest atrakcyjna tzn. ok 500 zł. Nie piszę tego żeby cokolwiek reklamować, ale jest to dosyć znana i uznana forma zabezpieczenia samochodów. W Polsce od niedawna.
Bzyk_R1 napisał/a:
konserwacja trwa 3h wraz z myciem
I to uważasz za wadę? Kiedyś czymś smarowali 3 dni , śmierdziało 3 miesiące, a efekt był mizerny.
Bizi78 - 18-07-2017, 11:49

Profesjonalną konserwację w 3h no nawet w nowym samochodzie nie wierzę a o starszym samochodzie to już w ogóle.
Jestem ciekawy czy w tych 3h demontują: zbiornik paliwa, zderzak tylny, osłony + wydech itd :wink: .

sla - 18-07-2017, 13:10

Cytat:
Jestem ciekawy czy w tych 3h demontują: zbiornik paliwa, zderzak tylny, osłony + wydech itd :wink: .
Ciekawy jestem gdzie demontują zbiornik paliwa, zderzaki i wydech? Ja nawet nie pozwoliłbym im tego robić, szczególnie przy nowym samochodzie. Robią to w/g opracowanej technologii, a czy jest ona skuteczna czy nie to oceniają użytkownicy. Sprawdź opinie na forach kanadyjskich i US. Pewnie, że najlepiej jest rozebrać cały samochód, ale jaki to ma sens? Wszystko kiedyś zeżre rdza, a żywot samochodu jest określony. Ja nigdy nie konserwuję dodatkowo, jeżdżę ok 5 lat i zmieniam na nowy, bo i tak ten zacznie się sypać, a rdza jest tutaj najmniejszym problemem.
Bizi78 - 18-07-2017, 13:42

sla napisał/a:
Ciekawy jestem gdzie demontują zbiornik paliwa, zderzaki i wydech?

U mnie tak było, tylko ja zapłaciłem tysiaka i auto stało chyba z tydzień na kanale :wink: .

Cytat:
Ja nigdy nie konserwuję dodatkowo, jeżdżę ok 5 lat i zmieniam na nowy, bo i tak ten zacznie się sypać, a rdza jest tutaj najmniejszym problemem.

Jak się ma $ to można :wink: .
Niestety 95% miśków na forum raczej do młodych aut nie należy 8) .

sla - 18-07-2017, 14:04

Bizi78 napisał/a:
auto stało chyba z tydzień na kanale :wink: .

Nie sądzę, żeby czas był aż takim wykładnikiem jakości konserwacji. W/g mnie bardziej liczy się technologia. W Warszawie najdłuższa konserwacja trwa ok. 3 dni, przy koszcie ok 1800-2000.Tam też nie demontują elementów o których wspomniałeś, oprócz nadkoli. A czy jest lepsza, czy gorsza to już tylko czas pokaże. Jest wiele firm, wiele preparatów, każdy najlepszy, a my podejmujemy samodzielną decyzję z jego późniejszymi konsekwencjami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group