To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Hamulce - proszę o pomoc

morin76 - 21-03-2017, 09:10
Temat postu: Hamulce - proszę o pomoc
Witam
Jestem bezradny.

zaczął sie blokować prawy przedni i lewy tylny zacisk. Gorące felgi i wyrażnie trzymały.
Wymieniłem wszystkie tarcze, klocki hamulcowe, prawy przewód miękki, płyn hamulcowy, czyszczenie wszystkich cylinderków i smarowanie i nadal to samo a nawet teraz jest tak ze wszystkie felgi ciepłe ale prawa przednia wyrażnie gorąca.
Zrobiłem wszystko co na forum wyczytałem ze może być tego przyczyną.

Po paru kilometrach zapalają mi sie dwie kontrolki równocześnie kontrola trakcji Off i poślizg ale one zaświecają mi sie od 3 lat wiec nie sądzę żeby były przyczyną.

proszę o pomoc, mechanik próbuje mi wmówić ze sie pompa skończyła czy to prawda? byłby taki efekt?

z powazaniem
Marcin

aha dodam ze to Montero 3.8 V6 (2004r)

zbyszekm2 - 21-03-2017, 10:03

Tarcze jakiej firmy?
Pompa?-- Możliwe.

morin76 - 21-03-2017, 10:08

mechanik mówi że tarcze Hella albo ATE ale nie pamięta wiec pewnie ściemnia.

doczytałem że wtyczki od pompy wszystkie trzeba przeczyścić, odepne bezpiecznik od ABS (jak go znajde) i zobaczę co bedzie.

[ Dodano: 22-03-2017, 07:28 ]
sprawdziłem wszystkie wtyczki są ok. Wyjąłem a raczej wyrwałem bezpiecznik od ABS.
Teraz jak jadę mruga lampka Anti Lock. po jakimś czasie zapalają mi sie równocześnie poślizg i poślizg OFF. Przy ostrzejszym hamowaniu zapala sie na stałe Anti lock i czerwona od hamulca ręcznego (nie gasną)
Wszystkie felgi ciepłe lewy tył bardzo ciepła.

Naprawdę nie wiem co robić...

A cała historia zaczęła sie od przegladu okresowego gdzie Pan na stacji diagnostycznej poinformował mnie ze ręczny jedna strona nie pracuje (nie pamiętam którą powiedział). czy to wszystko ma coś wspólnego z ręcznym? Od tamtej pory zaczęły trzymać zaciski.

Zioter - 22-03-2017, 07:31

Hej kolego przerabiałam ten temat kontrolki też mi się zapalaly te same a po jakimś czasie zapalaly się i blokowaly koła aż tylko popuszczenie płynu przez kalamitke spuszczlo ciśnienie w obwodzie, kontrolki gasly i po kilku kilometrach tak samo. Czyscilem styki w pompie nowe tarczę klocki płyn wszystkie bezpiecznik i przekazniki sprawdzane itd a w końcu pompa uzywka i wszystko śmiga. Ale to tylko moje sugestie i spostrzeżenia. Pozdrawiam
morin76 - 22-03-2017, 10:41

czyli wymiana pompy. Z przypadku z Allegro kupować czy może ktoś jest godny polecenia.

a co z tymi lampkami od kontroli trakcji czy to też sprawa pompy?

Zioter - 22-03-2017, 13:16

Lampki od pompy pada juz. Ja znalazłem pierwszą lepszą najbliżej i sam pojechałem po nią 100KM miałem


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group