To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Wymiana tarcz+klockow ANKIETA

supeer - 25-03-2017, 20:21
Temat postu: [II 2.2 DID] Wymiana tarcz+klockow ANKIETA
Czas na wymiane przednich hamulców, komplet tarcz + klockow.

Prosze Was o porade, ktory zestaw byscie wybrali. :idea:

1. TARCZE ZIMMERMANN SPORT + KLOCKI ZIMMERMANN

2. TARCZE ZIMMERMANN SPORT + KLOCKI EBC Green Stuff

3. TARCZE ROTINGER SPORT GT + KLOCKI ZIMMERMANN

4. TARCZE ROTINGER SPORT GT + KLOCKI EBC Green Stuff

5. TARCZE ZIMMERMANN "ZWYKLE" + KLOCKI EBC Green Stuff


zimmermann



rotinger


Dziekuje! :biggrin:

rezon - 25-03-2017, 21:58

gładkie Zimmermany + EBC Greenstuff
supeer - 25-03-2017, 22:23

rezon napisał/a:
gładkie Zimmermany + EBC Greenstuff


Ze bez nawiercen?

tyku - 25-03-2017, 22:34

Nawiercane podczas hamowania buczą w określonych przedziałach prędkości. :wink:
Hugo - 25-03-2017, 23:59

rezon napisał/a:
gładkie Zimmermany + EBC Greenstuff
Też bym tak wybrał. Polecam również zestaw tarcze Textar Pro + klocki TRW (ok. 400 zł). Jeżdżę na takim zestawie i hamuje super.
tyku napisał/a:
Nawiercane podczas hamowania buczą w określonych przedziałach prędkości.
Nie wiem jak nawiercane, ale w przypadku nacinanych to bardzo delikatnie powiedziane. Hamujesz jak skład towarowy :D Po założeniu gładkich tarcz aż dziwnie się hamuje, nic nie słychać.
rezon - 26-03-2017, 09:10

Zimmermany wydają się mieć dobre zabezpieczenie antykorozyjne, dlatego po zjechaniu fabrycznych skodowskich (162kkm - wciąż ori) mam w planie przejście właśnie na nie. Gładkie - bo inne buczą, huczą - a Outek czy Superb nie jest żadnym sportowym samochodem, aby zwykłe nie dawały rady i potrzebowały lepszego odprowadzenia ciepła. A EBC Greenstuff bo od dobrych kilku lat takich używam.
supeer - 26-03-2017, 09:31

Dzieki za odpowiedzi! Pomocne!

Widze ze skutecznosc jednak lepsza tarcz standardowych 8) czekamy na kolejne opinie

Bizi78 - 26-03-2017, 09:35

Spróbuj kliknąć w pierwszym poscie w i dodaj pozycję :wink: .
supeer - 26-03-2017, 09:41

Bizi78 napisał/a:
Spróbuj kliknąć w pierwszym poscie w Obrazek i dodaj pozycję :wink: .

nie da rady, juz ktos zaglosowal 8)



Czy przy wymianie calego kompletu zalecacie wymiane rowniez nowych "srub" tzw. tuleji prowadzących? ( narazie stare tarcze proste, nic sie nie gnie)




[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 26-03-2017, 09:44 ]
Chyba poszło 8) .

Bizi78 - 26-03-2017, 09:47

Co do prowadnic, to jeśli nic nie stuka podczas hamowania i nie ma korozji wewnątrz to ja bym zostawił, tylko daj nowy smar i sprawdź gumki :wink: .
Hugo - 26-03-2017, 10:54

Montowałem kiedyś Zimmermanny jednej klientce i rzeczywiście bardzo solidnie wyglądały. Textar Pro też mają powłokę antykorozyjną i na drugi dzień tarcze miały już nalot korozji :? Porażka.
Aleksander1965 - 26-03-2017, 15:08

Hugo napisał/a:
rezon napisał/a:
gładkie Zimmermany + EBC Greenstuff
Też bym tak wybrał. Polecam również zestaw tarcze Textar Pro + klocki TRW (ok. 400 zł). Jeżdżę na takim zestawie i hamuje super.
tyku napisał/a:
Nawiercane podczas hamowania buczą w określonych przedziałach prędkości.
Nie wiem jak nawiercane, ale w przypadku nacinanych to bardzo delikatnie powiedziane. Hamujesz jak skład towarowy :D Po założeniu gładkich tarcz aż dziwnie się hamuje, nic nie słychać.

Dokładnie tak jak kolega napisał przerabałem juz chyba wszystkie warianty i zostałem na tarczach Textar a klocki TRW.Fakt lekko pyla ale nic nie piszczy i niec się nie gnie.

Tafla - 27-03-2017, 08:34

Montuje Zimmermanny do drugiego auta (C5) i nie miałem z nimi nigdy żadnych problemów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group