To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Slady oleju patrz fotka Outek 2.2 DID 156PS

koniu12 - 29-03-2017, 21:00
Temat postu: Slady oleju patrz fotka Outek 2.2 DID 156PS
Witam,

pod pokrywa, zaraz za silnikiem przebiega gruba rura a do niej wchodzi mala rurka.
Ta mala jest dosc luzno wsadzona i cala w oleju. Przez luz, olej dostaje sie na zewnatrz.
Czy ktos moze mi powiedziec co to jest ?



Pozdrowka
Adam

enea - 29-03-2017, 21:02

ta mala rurka nie idzie przypadkiem z pokrywy zaworow ?
Aleksander1965 - 29-03-2017, 21:19

To kolego odma a olej idzie do dolotu turbiny w założeniu opary olejowe z pokrywy zaworów
koniu12 - 29-03-2017, 21:30

wiec nie ma sie czym martwic ?
Bzyk_R1 - 29-03-2017, 21:33

koniu12 napisał/a:
wiec nie ma sie czym martwic ?


W ciepłe dni nie, na zimę zdjąć przedmuchać umyć ekstrakcyjną i obserwować :)

koniu12 - 29-03-2017, 21:41

dzieki!
Moody - 02-04-2017, 13:21

To się faktycznie lekko trzyma. Już kiedyś założyłem na to opaskę metalową (tzw. ślimakową) i skręciłem bo to moim zdaniem wlot dla fałszywego powietrza. No i czasem kapie.

Samo rozwiązanie technicznie także budzi niesmak. Opary z silnika porywają drobiny oleju i to z czym nie poradzi sobie układ separacji jest kierowane do dolotu powietrza. Konstruktorzy zamiast starać się to jednak gdzieś jeszcze skroplić i odprowadzić do miski olejowej stwierdzają, że łatwiej to spalić. I stąd takie naciski na oleje z niskim SAPS i zapis w instrukcji, że jego zużycie do 1l na 1000km to zjawisko normalne. Poza tym jest upaprane w oleju turbo i przewody powietrza. Ściągnijcie kiedyś sobie kolektor to zobaczycie się co się robi gdy drobiny oleju zawarte w tłoczonym powietrzu napotykają tam sadzę ze spalin dostarczaną wstecznie przez EGR.

Aleksander1965 - 02-04-2017, 14:19

Moody napisał/a:
To się faktycznie lekko trzyma. Już kiedyś założyłem na to opaskę metalową (tzw. ślimakową) i skręciłem bo to moim zdaniem wlot dla fałszywego powietrza. No i czasem kapie.

Samo rozwiązanie technicznie także budzi niesmak. Opary z silnika porywają drobiny oleju i to z czym nie poradzi sobie układ separacji jest kierowane do dolotu powietrza. Konstruktorzy zamiast starać się to jednak gdzieś jeszcze skroplić i odprowadzić do miski olejowej stwierdzają, że łatwiej to spalić. I stąd takie naciski na oleje z niskim SAPS i zapis w instrukcji, że jego zużycie do 1l na 1000km to zjawisko normalne. Poza tym jest upaprane w oleju turbo i przewody powietrza. Ściągnijcie kiedyś sobie kolektor to zobaczycie się co się robi gdy drobiny oleju zawarte w tłoczonym powietrzu napotykają tam sadzę ze spalin dostarczaną wstecznie przez EGR.

Dokładnie tak jak kolego piszesz....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group