[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Turbo w lancerze
Anonymous - 16-03-2007, 19:24 Temat postu: [C62A 1.5] Turbo w lancerze Ma ktos pojecie jak zamontowac turbinke w seryjnym lancerze bez turbo;> jesli tak proooosze pomozcie!
Hubeeert - 16-03-2007, 19:29
Kupic silnik turbo z Hyundaia S-Coupe z wiazka oraz ECU + osprzet i przelozyc. Jezeli ma to byc 4G15 turbo.
Lub kupic 4G63T z Eclipse - www.lilevo.com
Serek - 16-03-2007, 19:48
Hubert, jakbyś mógł napisz co o tym myślisz:
Czy silnik w specyfikacji JDM (4G63T) wraz ze skrzynią (Manual) pasuje plug&play do Galanta E39A (Dynamic-4 N/A) oczywiście 6 bolt. A może jednak zakupić 7 bolt wraz ze skrzynią ?
Hubeeert - 16-03-2007, 20:00
Blok ten sam
skrzynia z zewnatrz ta sama
Inne
1. wiazka - - to moze byc bariera - Bartek cos wie na ten temat
2. Caly dolot powietrza oprocz puszki filtra - mozna dorobic z akuminium badz kwasowki
3. wydech - kwas 2,5 " od razu
4. PODUSZKI POD SILNIK I SKRZYNIE - takie jak w ECLIPSE GSX
5. osprzet typu solenoidy itp - cos sie wyrzezbi
To tak na szybko
Anonymous - 16-03-2007, 20:18
hmm.. lub jakas inna opcja by podniesc do 120km ;> (tlumik wymieniony na przelotowy, strumiennica lezy i czeka jakies jeszcze propozycje (swiece i przewody ngk z wysokiej "lini") bo troche mnie przeraza to ECU inne i wiazki.. (silnik 4g15)
Hugo - 16-03-2007, 20:30
aniol_jojo napisał/a: | jakas inna opcja by podniesc do 120km ;> (tlumik wymieniony na przelotowy, strumiennica lezy i czeka jakies jeszcze propozycje (swiece i przewody ngk z wysokiej "lini") bo troche mnie przeraza to ECU inne i wiazki.. (silnik 4g15) | Nie bądź śmieszny. Chcesz mieć więcej KM to musisz kupić auto z mocniejszym silnikiem. Koszt przeróbki i tak przewyższy koszt zakupu innego, mocniejszego auta w podobnym roczniku. Strumienica, tłumik przelotowy w najlepszym wypadku nie odjęły KM, a w najgorszym masz ich teraz mniej. To są bzdury. Poszperaj na forum a znajdziesz wiele o pseudotuningu.
Serek - 16-03-2007, 20:41
Dzięki za szybką odpowiedź. Na szybko również podzielę się informacjami z sieci:
1. Podobno są problemy z przednim mocowaniem silnika JDM w GVR4 na rynek USA.
Przeróbka. Jak jest w wersji europejskiej tego nie wiem.
2. Faktycznie wiązka to może być problem, szczególnie dla dolotu Cyclone. Silnik będzie
skompletowany, wiązka na długości do ECU. Może tragedii nie będzie.
Oczywiście łatwiej byłoby poszukać froncuta ale nie wiem czy trafię. To będzie priorytet. W drugiej kolejności silnik wraz z osprzętem przyległym. Niestety wówczas pozostaje sprawa wszelkich dodatkowych urządzeń (FMIC, BOV, Solenoidy, itd...).
Hubeeert - 16-03-2007, 20:44
Hubeeert napisał/a: | 4. PODUSZKI POD SILNIK I SKRZYNIE - takie jak w ECLIPSE GSX |
Anonymous - 16-03-2007, 21:09
Poszperaj na forum a znajdziesz wiele o pseudotuningu.[/quote]
mhm czyli szybsze oproznianie cylindrów ze spalin odejmuje KM? hm jak dla mnie nowosc...
Hugo - 16-03-2007, 21:21
aniol_jojo napisał/a: | mhm czyli szybsze oproznianie cylindrów ze spalin odejmuje KM? hm jak dla mnie nowosc... | Poczekaj niech Ci coś napiszą koledzy wypowiadający się również w tym temacie to zobaczysz, że w Mitsubishi nie bardzo idzie cokolwiek poprawić.
Hubeeert - 16-03-2007, 21:36
Serek, www.flashoptions.com - front cut
aniol_jojo, www.4g61t.org - polecam - masz opisana droge z 4G15. Co do strumienicy - dziala owszem ale w silnikach pracujacych na stalych obrotach poniewaz zakres uzyteczny strumienicy jest bardzo waski.
W skrocie - jak chcesz poprawic 4G15 to zastanowilbym sie nad (w kolejnosci)
Obrobka glowicy
Poprawieniem dolotu (polaczenie kolektor/glowica)
Wydech 4-2-1 (kazdy kolektor bedzie lepszy niz seria ktora na dodatek lubi pekac)
Owiniecie wydechu (kolektora) tasma zaroodporna
Wydech o srednicy max cal i 3/4 (2 cale do N/A 1,5 to ciut za duzo moim zdaniem) wykonany z kwasowki
Lekkie tloki i korbowody
Walek rozrzadu
Wydasz wor kasy na NA i moze uzyskasz 100KM z 1,5
SWAP na 4G63 DOHC N/A da Ci 144-150KM na dzien dobry. I taki swap ma Tomasz82. W Colcie - ale to ten sam samochod do srodkowego slupka.
Oprocz silnika, skrzyni, wiazki, ECU z 4G63 powinienes miec tez polosie z 4G61 i hamulce z ColtaGTi. Zawias tez by sie przydal bo to ma skrecac
Anonymous - 16-03-2007, 21:45
Hubeeert napisał/a: | Oprocz silnika, skrzyni, wiazki, ECU z 4G63 powinienes miec tez polosie z 4G61 i hamulce z ColtaGTi. Zawias tez by sie przydal bo to ma skrecac |
cos czuje po kosciach ze chyba jednak Qpie sobie ecplise a puki co pobawie sie w wizualne przerobki [śr wydechu 11.5 cm hehe ale "mruczy jak v6 mrach ]
Hubeeert - 16-03-2007, 21:47
aniol_jojo, poszukaj rozbitego/zaniedbanego GTi i z niego poprzekladaj co potrzebujesz - Jest tu uzytkownik tez Lancerka (obecnie w Irlandii) ktory zeswapowal 4G67 DOHC (1,8) do Lancerka.
Anonymous - 28-03-2007, 03:03
Hubeeert napisał/a: | aniol_jojo, poszukaj rozbitego/zaniedbanego GTi i z niego poprzekladaj co potrzebujesz - Jest tu uzytkownik tez Lancerka (obecnie w Irlandii) ktory zeswapowal 4G67 DOHC (1,8) do Lancerka. |
Tak tak i działa bez problemów...właśnie za trzy tygodnie lecę po mojego potworka do Polski :D:D
By the way: U mnie jest przełożony z Gti nie tylko silnik ale i zawieszenie,hamulce itp....
Anonymous - 03-04-2007, 14:49
rowniez mam taki plan zalozyc turbo do swojego tylko mowili ze wyjdzie mnie okolo 7 tysi
|
|
|