To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju

krzychu.dsg - 25-04-2017, 22:01
Temat postu: Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju
Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał.
Do tego na postoju zmieniając biegi P-R-N-D czuć szarpnięcia i obroty spadają przy każdej zmianie- to norma?

zbyszekm2 - 26-04-2017, 09:18
Temat postu: Re: Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju
krzychu.dsg napisał/a:
Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał.
Do tego na postoju zmieniając biegi P-R-N-D czuć szarpnięcia i obroty spadają przy każdej zmianie- to norma?

Nie, to pompa wtryskowa.

krzychu.dsg - 26-04-2017, 10:42

A jak bardzo poważnie? I ile to może kosztować?
DonVito - 26-04-2017, 14:49
Temat postu: Re: Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju
krzychu.dsg napisał/a:
Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał.
Do tego na postoju zmieniając biegi P-R-N-D czuć szarpnięcia i obroty spadają przy każdej zmianie- to norma?


Mam podobnie. Jak pojechałem do Pana od regeneracji pomp wtryskowych, zakręcił kilka razy rozrusznikiem i powiedział mi bym mu *** nie zawracał. Na razie przynajmniej.
Przy przełączeniu z P na D też czuję lekkie szarpnięcie, a obroty spadają przy każdej zmianie w górę.
Logiczne, tak ma być ... stała prędkość + wyższy bieg = niższe obroty.

PS
Czy paliwa premium, Verva na ten przykład też niszczą zbiornik paliwa i rurę wlewową ?

PS2
Jadę ( już, teraz ) wymienić filtr paliwa. Po 5tys.km. By zobaczyć co w środki trzeba go rozciąć ? czy jak ?

jepm - 26-04-2017, 15:09

DonVito napisał/a:
PS

Czy paliwa premium, Verva na ten przykład też niszczą zbiornik paliwa i rurę wlewową ?


PS2

Jadę ( już, teraz ) wymienić filtr paliwa. Po 5tys.km. By zobaczyć co w środki trzeba go rozciąć ? czy jak ?


PS1
Tak i to prawdopodobnie jeszcze bardziej
PS2
Wystarczy zlać paliwo z filtra np. do słoika i obejrzeć czy są opiłki - można pomóc sobie np.latarką

DonVito - 26-04-2017, 17:07

jepm napisał/a:


PS1
Tak i to prawdopodobnie jeszcze bardziej
PS2
Wystarczy zlać paliwo z filtra np. do słoika i obejrzeć czy są opiłki - można pomóc sobie np.latarką


PS1
Qrna, nie wierzę ... :? :wink: Verva nie dodatku Bio ... chyba.

PS2
Za późno. Paliwo zlane. Pozostaje rozcinanie filtra ... lub udawać że NIC się nie dzieje i następnym razem ...

krzychu.dsg - 26-04-2017, 20:08

Cytat:
Mam podobnie. Jak pojechałem do Pana od regeneracji pomp wtryskowych, zakręcił kilka razy rozrusznikiem i powiedział mi bym mu *** nie zawracał. Na razie przynajmniej.
Przy przełączeniu z P na D też czuję lekkie szarpnięcie, a obroty spadają przy każdej zmianie w górę.
Logiczne, tak ma być ... stała prędkość + wyższy bieg = niższe obroty.

1. A kiedy ten spec sprawdzał tę pompę? Z tego co czytałem to chyba lepiej wziąć się od razu za naprawę pompy, bo później może być drożej, znacznie.
2. Ze skrzynią chodziło mi oczywiście o przełączanie na postoju, to chyba logiczne, że przy zmianie biegu w górę obroty spadną.

[ Dodano: 26-04-2017, 22:06 ]
I co na to Zbyszek?

wojtekkkkk - 27-04-2017, 06:26

3 sec. kręcenia rozrusznikiem to długo,zużyta pompa, ale dopóki nie gaśnie po włączeniu na D lub R to można jeździć bez obawy.
Grzegorz76 - 27-04-2017, 07:40

krzychu.dsg napisał/a:
Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał

Pytanie zasadnicze jak szybko kręci na rozruszniku ?

zbyszekm2 - 27-04-2017, 11:01

krzychu.dsg napisał/a:
A jak bardzo poważnie? I ile to może kosztować?

Od 3000 zł do 4770 zł.

krzychu.dsg - 27-04-2017, 19:31

Szukam Pajero i jedno z nich miało takie objawy. Czyli raczej odrzucam tę opcję.
Swoją drogą w P4 też są takie problemy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group