Pajero III - Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju
krzychu.dsg - 25-04-2017, 22:01 Temat postu: Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał.
Do tego na postoju zmieniając biegi P-R-N-D czuć szarpnięcia i obroty spadają przy każdej zmianie- to norma?
zbyszekm2 - 26-04-2017, 09:18 Temat postu: Re: Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju
krzychu.dsg napisał/a: | Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał.
Do tego na postoju zmieniając biegi P-R-N-D czuć szarpnięcia i obroty spadają przy każdej zmianie- to norma? |
Nie, to pompa wtryskowa.
krzychu.dsg - 26-04-2017, 10:42
A jak bardzo poważnie? I ile to może kosztować?
DonVito - 26-04-2017, 14:49 Temat postu: Re: Pajero III - odpalanie i zmiana biegów na postoju
krzychu.dsg napisał/a: | Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał.
Do tego na postoju zmieniając biegi P-R-N-D czuć szarpnięcia i obroty spadają przy każdej zmianie- to norma? |
Mam podobnie. Jak pojechałem do Pana od regeneracji pomp wtryskowych, zakręcił kilka razy rozrusznikiem i powiedział mi bym mu *** nie zawracał. Na razie przynajmniej.
Przy przełączeniu z P na D też czuję lekkie szarpnięcie, a obroty spadają przy każdej zmianie w górę.
Logiczne, tak ma być ... stała prędkość + wyższy bieg = niższe obroty.
PS
Czy paliwa premium, Verva na ten przykład też niszczą zbiornik paliwa i rurę wlewową ?
PS2
Jadę ( już, teraz ) wymienić filtr paliwa. Po 5tys.km. By zobaczyć co w środki trzeba go rozciąć ? czy jak ?
jepm - 26-04-2017, 15:09
DonVito napisał/a: | PS
Czy paliwa premium, Verva na ten przykład też niszczą zbiornik paliwa i rurę wlewową ?
PS2
Jadę ( już, teraz ) wymienić filtr paliwa. Po 5tys.km. By zobaczyć co w środki trzeba go rozciąć ? czy jak ? |
PS1
Tak i to prawdopodobnie jeszcze bardziej
PS2
Wystarczy zlać paliwo z filtra np. do słoika i obejrzeć czy są opiłki - można pomóc sobie np.latarką
DonVito - 26-04-2017, 17:07
jepm napisał/a: |
PS1
Tak i to prawdopodobnie jeszcze bardziej
PS2
Wystarczy zlać paliwo z filtra np. do słoika i obejrzeć czy są opiłki - można pomóc sobie np.latarką |
PS1
Qrna, nie wierzę ... Verva nie dodatku Bio ... chyba.
PS2
Za późno. Paliwo zlane. Pozostaje rozcinanie filtra ... lub udawać że NIC się nie dzieje i następnym razem ...
krzychu.dsg - 26-04-2017, 20:08
Cytat: | Mam podobnie. Jak pojechałem do Pana od regeneracji pomp wtryskowych, zakręcił kilka razy rozrusznikiem i powiedział mi bym mu *** nie zawracał. Na razie przynajmniej.
Przy przełączeniu z P na D też czuję lekkie szarpnięcie, a obroty spadają przy każdej zmianie w górę.
Logiczne, tak ma być ... stała prędkość + wyższy bieg = niższe obroty. |
1. A kiedy ten spec sprawdzał tę pompę? Z tego co czytałem to chyba lepiej wziąć się od razu za naprawę pompy, bo później może być drożej, znacznie.
2. Ze skrzynią chodziło mi oczywiście o przełączanie na postoju, to chyba logiczne, że przy zmianie biegu w górę obroty spadną.
[ Dodano: 26-04-2017, 22:06 ]
I co na to Zbyszek?
wojtekkkkk - 27-04-2017, 06:26
3 sec. kręcenia rozrusznikiem to długo,zużyta pompa, ale dopóki nie gaśnie po włączeniu na D lub R to można jeździć bez obawy.
Grzegorz76 - 27-04-2017, 07:40
krzychu.dsg napisał/a: | Czy to normalne, żeby P3 odpalało tak po kilku zakręceniach i tak z lekkim oporem? Potrzeba 1-3 s żeby silnik załapał |
Pytanie zasadnicze jak szybko kręci na rozruszniku ?
zbyszekm2 - 27-04-2017, 11:01
krzychu.dsg napisał/a: | A jak bardzo poważnie? I ile to może kosztować? |
Od 3000 zł do 4770 zł.
krzychu.dsg - 27-04-2017, 19:31
Szukam Pajero i jedno z nich miało takie objawy. Czyli raczej odrzucam tę opcję.
Swoją drogą w P4 też są takie problemy?
|
|
|