To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Zakup Outlandera II 2,0 DiD

MARAKAM - 10-05-2017, 07:00
Temat postu: Zakup Outlandera II 2,0 DiD
Witam mam zamiar kupić Outlandera, w Tomaszowie Maz Pani ma dość fajnie wyglądającego ale nie mam okacji podjechać i zobaczyć, dzwoniłem i wydaje się byc ok, może spróbujecie mi go tak na szybko ocenić, czy warto jechać.
https://www.otomoto.pl/of...html#xtor=SEC-8

Rozmawiałem z moim mechanikiem który twierdzi, że padają w nich skrzynie 6 biegowe bo w jednym, czy dwóch padał 4 i 6i niestety remont sporo kosztuj, czy to zjawisko powszechne, bo w sieci nie ma na ten temat za dużo.Co by trzeba było zrobić aby cieszyś się bezawaryjną jazdą. Sprawdziłem w Historia pojazdu i przebieg by się zgadzał. Pozdrawiam

lexus - 10-05-2017, 09:35

zmien mechanika :lol:
MARAKAM - 10-05-2017, 09:49

Sprawdzałem w sieci i nic na temat awaryjnosci skrzyni nie ma. Tak więc chyba się wybiore i obejrzę. Zawsze można zmienić tylko czysię trafi na dobrego doktora to kto wie.
lexus - 10-05-2017, 11:48

to co widać to gałka przełączenia napędów uszkodzona ,brak górnej pokrywy ,gała biegów katastrofa ja mam 138 tyś i tylko lekko wytarta ,a tu przetarcia do zera,, poproś o dobre i szczegółowe zdjęcia bez słonca,
MARAKAM - 10-05-2017, 12:40

Przebieg sprawdzałem w ASO i w Historii przeglądów i się pokrywają, zastanawiała mnie też ta gałka. Podobno jeździła nin tylko właścicielka, miałem zamiar jechać obejrzeć, ale jak pisałem mój mechanik kategorycznie zabronił mi dotykac auta ze skrzynią 6 biegową i darować sobie taki samochód.

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=97418
ten link by to potwierdził, że problem występuje, chyba będę szuakał dalej.

lexus - 10-05-2017, 13:31

Pisałem że awarie skrzyń nie występują ,tylko incydentalnie ,po pierwsze ,to 2,2 citroena może mieć większe przełożenie na dwumasę ,sprzęgło i skrzynie ,po drugie ,silnik mógł być ,podrasowany a to może powodować w/w awarie sprzętu ,mam outka długo ,mam dużo znajomych którzy tym jeżdzą ,pow ,już 200 tyś i nic się nie dzieję niedomaga zazwyczaj egr i przepustnica ,ale to groszowe sprawy, a po ostatnie ,nie było 5 skrzyń :mrgreen:
MARAKAM - 10-05-2017, 14:11

To na co mam zwrócićź uwagę przy ewnetualnych ogledzinach Outlandera. Skoro masz taki samochód i nim jeździsz to wiesz co może boleć taki egzemplarz. Jak z głoścnością i klekotaniem. Tutaj przynajmniej wydaje sie pewny przebieg??????
radek79 - 10-05-2017, 16:16

lexus napisał/a:
ała biegów katastrofa ja mam 138 tyś i tylko lekko wytarta ,a tu przetarcia do zera

jeżeli kobieta jeździła to pierścionki szybko ją wykańczają,co do skrzyni to znam auta co mają po 300tysi i śmigają do tej pory bez awarii

msokol - 10-05-2017, 22:35

Co do gałki, to radek79 ma rację - ta skóra jest nad wyraz delikatna. Pierścionki mogły doprowadzić ją do takiego stanu. Najważniejsze, że jest z Polski i przebieg jest prawdziwy. Na Twoim miejscu zapłaciłbym za przegląd w ASO i zorientuj się, czy właściciel ma kwity odnośnie serwisu pogwarancyjnego auta - co było w nim robione itp.
Na plus jest to, że na zakup dostaniesz fakturę, więc będziesz zwolniony z podatku. Ludzie na firmę często dobrze serwisują auta, bo wszystkie koszty ponoszą netto, ale to nie jest regułą.
Wykup sobie też raport VIN np. w autodna. Zapłacisz 40zł - wrzuciłem z ciekawości i auto miało chyba jakieś przygody. Może to jakieś drobnostki, ale będziesz miał przynajmniej powody do negocjacji.
Ja np. tak zrobiłem. Okazało się, że mój miał dwie drobne szkody wyceniane w ASO na ok. 5 tysi przy wieku 3 lat, więc musiały to być "banały". Później i tak sprawdziłem auto czujnikiem.

Ogólnie ja bym obejrzał samochód.

lexus - 11-05-2017, 14:09

najlepiej popros kogoś z forum ,umów sią na oględziny jego auta ,ja tak robiłem przed kupnem ,sprawdz sprzęgło,,jazda pod lekką górkę na tempomacie i spróbuj przyspieszać tempomatem ,jak nie będzie problemu to znak że sprzęgło jest ok.,zgaś silnik jak nie będzie telepało to dmumas ok,, jak wciśniesz sprzągło na wolnych obrotach i nie słychać dudnienia to OK sprawdz po jeżdzie czy pod korkiem oleju nie ma mazi to głowica ok.ja jeżdże w obrączce i gała jest ok,


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group