[96-02]Colt CJ0 - Filtr przeciw pyłkowy
Miroslaw1305 - 18-03-2007, 21:48 Temat postu: Filtr przeciw pyłkowy mam Colta Cjo 97 z klima.Czy mam filtr przeciw pyłkowy czy jest on wspólny z filtrem do klimy??Jezeli nie to jak wyjąc i sprawdzic filtr przeciw pylkowy?? Za wselkie odpowiedzi serdecznie dziekuje
Anonymous - 21-03-2007, 09:29
Miroslaw1305, żeby sprawdzić filtr trzeba otworzyć schowek przed pasażerem wyjąć blokadkę schowka z boku (żeby opadł na dół). Filtr klimy jest usytuowany pionowo i jest zabezpieczony klipem (czarnym) wsuwanym od góry. Filtr ten składa się z 2 połówek. Musisz najpierw wyjąć (wysunąć w swoją stronę) górną część filtra (dolna jest przyblokowana przez poprzeczkę od deski rozdzielczej). Następnie wyjmujesz dolną część filtra. Wkładając z powrotem robisz dokładnie odwrotnie. Tylko rób to bardzo precyzyjnie, 2 połówki filtra muszą trafić w odpowiednie miejsce. Ja u siebie męczyłem się z tym 15 minut, żeby zgrać te 2 połówki
Powodzenia
P.S. To jest ten sam filtr
Mi - 10-06-2007, 14:31
czy dla modelu z 2002 sprawa wygląda tak samo??
Anonymous - 11-06-2007, 13:52
Colto napisał/a: | Filtr ten składa się z 2 połówek. |
To te filtry różnią się w 1.3 i 1.6?
U mnie to wygląda tak:
http://www.mitsubishi-gra...=filtr+kabinowy
Wyciągałem go już parę razy i zawsze był w jednym kawałku
Manual nie pisze nic na temat różnić miedzy silnikami, tylko czy jest AC czy nie ma.
Możesz jakąś fotkę zapodać tych dwóch połówek? Zabiłeś mi ćwieka i się zastanawiam, czy czegoś nie zauważyłem i jak to możliwe...
Aras8428 - 28-06-2013, 19:13 Temat postu: Filtr kabinowy U mnie obudowa filtra wygląda tak, ale z góry i z dołu nie mam żadnych dźwigni, ma ktoś jakiś pomysł?
Może to co zaznaczyłem?
http://img829.imageshack.us/img829/2227/m7pk.jpg
nunes - 29-06-2013, 16:38 Temat postu: Re: Filtr kabinowy
Jak dla mnie nie masz filtra.
A co do filtra to sa wer. dzielone i cale.
Aras8428 - 30-06-2013, 15:57
Ale klimatyzacja jest. A więc możliwe żeby nie było filtra?
Kubot - 01-07-2013, 21:02
U mnie w wersji bez klimy filtr to ten podłużny prostokąt obok tej naklejki Po środku tego prostokąta jest taka zasuwka (klips) której tu nie widzę są tylko zaczepy. Wystarczy ja usunąć i filtr da się wyciągnąć paznokciem. Filtr jest podzielony na dwie części po środku w miejscu tej czarnej gąbki. Najpierw wyciągnąłem górną cześć bo do wyciągnięcia całości przeszkadzał metalowy wspornik widoczny na zdjęciu (Chyba po to jest dzielony ten filtr żeby go nie demontować) potem dół. Montaż filtra w odwrotnej kolejności. Jeżeli ten prostokąt tworzy jednolitą całość z obudową to nie masz filtra jeśli da się wyciągnąć to masz filtr Właśnie czytam i widzę że praktycznie powtórzyłem powyższy post Ale to potwierdza że piszę prawdę
krzysieg - 01-07-2013, 23:09
Ostatnio wyjmowałem filtr ale nie wymieniałem tylko oczyściłem i odkurzyłem liście
które się zatrzymywały na filtrze były
w szczelinie gdzie zakłada się filtr czyli przy parowniku .
Wychodzi na to że nie mając tego filtra liście lecą przez nawiewy .
mastertoja - 30-08-2013, 14:20
Ja mam klimę ale obudowę mam taką jak aras przedstwił na foto i nie dałem rady jej otworzyć. Wydaje mi się bez sensu ze kitajce w autach z klimą pomineli filtr pyłkowy...
|
|
|