To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - [3.0 V6] Ktoś zna tą maszyne?

Maciek933 - 21-05-2017, 23:51
Temat postu: [3.0 V6] Ktoś zna tą maszyne?
Planuje kupić pierwszego sport w moim życiu i pytanie na co zwracać uwagę przy ich kupnie.
Dodatkowo czy ktoś coś wie na temat tej sztuki?
Mam do niej 200km i nie chce mi się jechać w ciemno.

https://www.otomoto.pl/of...m-ID6yBP8l.html

piotr277 - 22-05-2017, 08:17

Ja wiem tylko, ze to ogłoszenie już bardzo długo wisi na otomoto..
carsontaxi - 23-05-2017, 08:11

osobiście wole auta w originale ,lepiej samemu sobie zmodyfikować .
Maciek933 - 23-05-2017, 11:33

carsontaxi, jak policzylem koszta kupna czysciocha i zmoconego to wole juz zmoconego kupic. zazwyczaj problemy mechaniczne czy z rama sa te same a ceny aut podobne
carsontaxi - 24-05-2017, 08:41

za podobne pieniadze kupilem swojego zardzewialego zlomka w orginale , zrobilem juz 5 tys km, nie dolozylem nic , nawet olejow nie wymienialem .a tu jest okazja i bez wkladu finansowego . jedz zobacz i daj znac .
Maciek933 - 24-05-2017, 09:32

dzwoniłem dowiedziałem się ze przy konserwacji ramy była wzmocniona w miejscu którym zazwyczaj pękają. Teraz pytanie czy faktycznie była wzmocniona czy pękła i została zespawana.
michoł - 26-05-2017, 07:47

Czy pękała i musiała być naprawiona, czy była wzmocniona zanim pękła to nie ważne. Ważne że została naprawiona bo prędzej czy później i tak by pękła. Zakładam że to "miejsce" na ramie to okolice tylnych wsporników do podnoszenia samochodu. Tam właśnie pękają ramy
Maciek933 - 26-05-2017, 11:10

michoł, dostałem informacje że wzmocniona była gdzieś przy tylnym kole gdzie pękają więc pewnie dobrze opisałeś. po weekendzie planuje jechać obejrzeć więc dam znać.

chyba że ktoś mieszka w okolicach i mógłby podjechać zerknąć czy warto jechać to byłbym mega wdzięczny.

kubaeso - 26-05-2017, 23:07

gdzie jest powiedziane ze rama musi pekac?.konserwacja podwozia co 2 lata I po temacie
moj jest z 99 roku jakos nie pekla rama I nie ma zamiaru peknac a uzywam go caly czas na polowania na ryby do ciagania przyczepy z minikoparka I ogolnie lekkiego zycia nie ma...
odnosnie ogloszenia to ten samochod byl juz dawno wystwiony na OLX a pamietam dlatego ze szukalem snorkela do sporta to sie rzucal w oczy bo jest ich bardzo malo

michoł - 27-05-2017, 07:02

To fakt, tylko kto tak robi. Z resztą psikanie czy malowanie od zewnątrz, to rozwiązanie połowicze.W ramie są otwory syf i woda zawsze dostaje się do środka i tam sobie gnije. Ale gdyby ktoś tak dbał jak to opisałeś, może rzeczywiście nie było by problemu. Widziałem wiele sportów które już wykazywały oznaki mocno osłabionego materiału w "tym" miejscu. (łącznie z moim niestety:()
carsontaxi - 27-05-2017, 09:30

kolega jak bedzie jechal go oglądać to proponuje brać czujnik lakieru w postaci młotka .ja tak sprawdzalem swojego przed zakupem , u mnie rama jeszcze nie zlamana , ale mysle nad konserwacja tylko nie wiem czym
zbyszekm2 - 30-05-2017, 08:14

Maciek933 napisał/a:
dzwoniłem dowiedziałem się ze przy konserwacji ramy była wzmocniona w miejscu którym zazwyczaj pękają. Teraz pytanie czy faktycznie była wzmocniona czy pękła i została zespawana.

W sporcie nie widziałem pękniętej ramy.
Chyba, że zgniła w tylnej części Więc wtedy jest łatana a nie wzmacniana.
Jak dzwoniłeś, to pytałeś w którym miejscu ją wzmacniali?
Bo może jest tak , że nad tylnym mostem były dziury i na wierzch coś wspawali, widać teraz naspawane blechy i twierdzą, że to wzmocnienie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group