To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - [II 2.2 DID] Pomoc przy zakupie

rrrdazz - 22-05-2017, 12:03
Temat postu: [II 2.2 DID] Pomoc przy zakupie
Cześć wszystkim,

Proszę o pomoc, wybieramy suva dla rodziny i już zdecydowaliśmy na Outlandera. Mam kilka pytań w związku z tym, że szukamy diesla 2.2:

1. Outlander II z lat 2011-12 czy wczesna wersja Outlander III? Który pewniejszy pod kątem awaryjności?
2. Na co zwracać uwagę przy Outlanderach II z przebiegiem w granicach 100 tys?
3. Czy to prawda, że większość diesli wymaga wymiany sprzęgła przy takim przebiegu?
4. Dlaczego II i III z lat 2011 - 2014 trzymają podobną cenę w granicach 50-60 tys plnów z różnicą tylko ok. 10.000 za starszy model? Czy coś jest nie tak z wczesnymi trójkami?

Wszelkie rady mile widziane. Z góry dzięki.

Na razie patrzymy na te oferty:
III:
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6yGeAn.html


II:
https://www.otomoto.pl/of...2-ID6yTgEF.html
https://www.otomoto.pl/of...k-ID6ySRt9.html
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6yT3bW.html
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6yTvqb.html


pozdrawiam,
r.

lexus - 22-05-2017, 14:29

z tego co pamiętam II outka to silnik PSA 2,2 ,póżniej w III to już silnik 2,2 mitsu i jest zupełnie inny ,poszukaj w necie
rezon - 24-05-2017, 14:24

w OII też były obydwa silniki 2.2 - PSA i Mitsu. Ten drugi miał 177KM. Jakiekolwiek części niemal wyłącznie by Mitsu czyli horendalnie drogie
Georg - 25-05-2017, 12:07

rezon napisał/a:
części niemal wyłącznie by Mitsu czyli horendalnie drogie

To horrendum ma swoje uzasadnienie w jakości.
Co by nie przestraszyć przyszłego właściciela - do Outlandera jest jeszcze ogromny rynek tanich oryginalnych części używanych. :wink:

rrrdazz - 27-05-2017, 21:18

Georg napisał/a:

To horrendum ma swoje uzasadnienie w jakości.
Co by nie przestraszyć przyszłego właściciela - do Outlandera jest jeszcze ogromny rynek tanich oryginalnych części używanych. :wink:


Do silników. 2.2 o mocy 177? To są chyba te japońskie, tak? No właśnie poczytałem wcześniej trochę forum i skłaniam sie do 2.2 150KM z powodu łatwej dostępności części. Słusznie?

Rozrząd do wymiany po 140.000. To prawda?

Pozdr
r



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group