Outlander II GEN Techniczne - Jak opróżnić bak - wypompować paliwo
gryf - 01-06-2017, 22:18 Temat postu: Jak opróżnić bak - wypompować paliwo Witam
Nie mam zamiaru popełniać czynów niezgodnych z prawem. Muszę opróżnić prawie pełny zbiornik w moim Outlanderze. Pełny jest.... benzyny choć mam diezla . Nie pytajcie jak to się stało. Auto pożyczone na kilka godzin znajomej iiii....
1. Ktoś ma jakiś pomysł? Wężyk przez wlew w jakimś momencie się blokuje i nie sięga dna.
2. Gdzie jest przekaźnik pompy paliwa ?
kajos - 02-06-2017, 11:22
no wlasnie
jak dojsc do czujnikow paliwa ?
bede zakladal webasto i musze wpiac sie w czujniki
sylb - 23-06-2017, 14:38
Miałem, podobny przypadek. Na szczęście bak nie był pełen.
Generalnie przy proporcjach 50/50 jeździ.
Tyle, że miał kłopoty z zapalaniem.
Moody - 25-06-2017, 19:30
sylb napisał/a: | Miałem, podobny przypadek. Na szczęście bak nie był pełen.
Generalnie przy proporcjach 50/50 jeździ.
Tyle, że miał kłopoty z zapalaniem. |
Nie wiem jak w silnikach z pompowtryskami a w przyp. common rail to takim zabiegiem ryzykujemy zatarcie pompy wysokiego ciśnienia (jest smarowana paliwem). W takim przypadku gdy nie ma możliwości zlać baku to dobrze jest wlać litr oleju do dwusuwów.
A co do samego spuszczania.
Najprościej to ściągnąć wężyk dolotu paliwa do filtra z baku, przedłużyć go innym i włożyć do jakiegoś zbiornika/kanistra. Włączyć kluczyk (bez uruchamiania silnika oczywiście) i pompa w baku zaczyna pracować. Jest dosyć wydajna ale warto co jakiś czas np. pół minuty wyłączać bo pewno dłużej to się komputerowi "znudzi" i wywali błąd układu zasilania.
Na YT widziałem filmik jak facet w 4007 do wężyka powrotu filtra podłączył kompresor a dolotem pięknie leciało.
Co do spuszczania wlewem - nie wiem jak jest w Outku ale w niektórych samochodach jest we wlewie paliwa zastawka. Z tym czymś to wężyk włożycie ale nie można już go potem wyciągnąc bo się zakleszcza w tej zastawce i robi się problem.
|
|
|